|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Fishbone - Bonin in the boneyard Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Massive Attack - Angel Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Kraftwerk - The man-machine Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jean Michel Jarre - Oxygene Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Tortorum signature |
|
5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: http://thegathering.bandcamp.com/album/disclosure Hoop dat ze morgen merch meenemen. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 14-09-2012 22:31] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Immortal - Hordes To War Faustian Spirit of the Earth |
|
Cryptopsy - Cryptopsy TOP signature |
|
My Dying Bride - One of Beauty's Daughters Faustian Spirit of the Earth |
|
Steve Hackett - Out of the tunnel's mouth Om precies te zijn, de hele fijne bonus CD met live uitvoeringen van o.a. Blood on the rooftops. Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Melechesh - Djinn |
|
Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Nachtmystium - Silencing Machine Faustian Spirit of the Earth |
|
Hail Of Bullets - ... Of Frost And War Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sembler Deah - Kaessariah. Heel Een Leven Lang |
|
Bersarin Quartett - Bersarin Quartett |
|
Midnight Souls - Colder Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Goed bezig! |
|
Denk je dat dat ook iets voor mij zou zijn, Schaep? |
|
quote:Ik probeer het gewoon! |
|
Zeker doen, ik denk wel dat je het kan waarderen! Een van de betere ambient-artiesten, wat mij betreft. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |