|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Party San 2013 Schlotheim 8 t/m 10 augustus Bevestigde bands: Venom Carpathian Forest Hooded Menace Unleashed Destroyer 666 Deserted Fear Dying Fetus Anaal Nathrakh Tsjuder Destruction Coffins Bombs of Hades Legion of the Damned Grand Supreme Blood Court Attic Impaled Nazarene Farsot Alchemyst www.party-san.de [Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 15-01-2013 15:22] Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Aanwezig! 2012 helaas moeten missen, maar 2013 komt zeker goed! |
|
- Ome Mars Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ja ik ga zeker binnenkort mijn verlofdagen al doorgeven, wil niet weer een jaar missen. ga al vanaf 2005, en heb tot nu toe 2008 en 2012 gemist |
|
Ook zoiets hier denk ik, alleen dan dus 2011 en 2012 gemist, waarvan in in 2011 verneukt ben met mijn verlof. Ze wouden het niet geven in die periode, en toen het te laat was, bleek dat ik het wel had kunnen krijgen |
|
Woo! Dat is balen! |
|
- Ome Mars - Ome Grey What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Ome Mars - Ome Grey - Regeer de Beer (O.V.B.) |
|
Ik gok dat wij dit jaar ook wel weer aanwezig zijn. |
|
Hier ook wss aanwezig Black seeds of bunny! |
|
+1 signature |
|
Duidelijk dat ik er weer bij ben :D ik geloof dat het de 7e keer op rij wordt! - Ome Mars - Ome Grey - Regeer de Beer (O.V.B.) - Mooniske |
|
Zeer waarschijnlijk ook wel weer aanwezig! |
|
- Ome Mars - Ome Grey - Regeer de Beer (O.V.B.) - Mooniske - Livingsin |
|
- Ome Mars - Ome Grey - Regeer de Beer (O.V.B.) - Mooniske - Livingsin - Jeroen83 Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Venom en Carpathian Forest, goed begin! Hier wil ik wel bij zijn. |
|
Die mogen ze wat mij betreft alle 3 ook doorsturen naar Hellfest |
|
Echte muziekliefhebbers hier... NOT!!! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
MR de metal snob Black seeds of bunny! |
|
Hij kan er niks aan doen, hij heeft een stoornis. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En jij kan er niks aan doen dat je alleen maar anderen kan napraten... MH22 de zm-papegaai. [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-09-2012 18:47] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Right ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Inderdaad. Gelukkig kan je om je eigen gebrek aan originaliteit lachen. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Ja, is goed hoor. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zoals jou? Misschien ben jij wel degene die geen smaak heeft... Doe niet zo moeilijk man Black seeds of bunny! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |