|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Foei, wat een Bassie en Adriaan-toestanden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Idd. 3x drommels. |
|
Jammer dat HoB nog bestaat, das pas echt kudt. Boeiender |
|
Dus, volgende show Lego en/of Duplo blokken meenemen? Wat laten die gasten zich kennen zeg... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ik vind het niet echt doom met al die vrolijke huppelstukken de hele tijd. |
|
quote: |
|
quote: Ja, dat verbaasd mij erg. Jammer dat men zich zo op hun pikjes getrapt voelt door nota bene LoM. Boeiender |
|
Wat is dit! Ga uit mijn scene, stelletje meisjes! Grand Supreme Poep Court! |
|
*zucht* Boeiender |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: mijn mening hierover is OVERBODIG [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 09-01-2013 21:27] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Ik heb alerlei achterlijke dingen gelezen maar totaal GEEN dreigementen. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Misschien kunnen de 3 Asphyxen een soort Dublin Death Patrol oprichten |
|
quote: Dat is inderdaad wel een beetje overdreven. Daarbij kwamen de heren wel bij hun zinnen, en viel het uiteindelijk allemaal wel mee Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Joa, jammer. Boeiender |
|
Nadat de meerderheid het idd met de voorstanders van marcel eens was, en het tij een beetje tegen hun begon te keren wel ja :v "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Oh toch wel? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ik denk dat de review vanop Eindhoven metal meeting verkeerd begrepen is: ik vind dit weldegelijk een heerlijke groove hebben! Natuurlijk ligt Asphyx en Hail of Bullets vlakbij en kan je erover discussiëren of deze songs daar geen plaats hadden kunnen krijgen,maar het is uiteindelijk wel een andere line-up en dus aan andere band. Korte versie: I like |
|
Ik vind GSBC een heel lekker bandje, en ik ben echt een fan van de strot van Martin van Druunen, maar hier moet ik toch Marcel H. gelijk gaan geven denk ik: "Het zal me niets verbazen als dit vehikel relatief gezien goed zal verkopen met de steun van Century Media er achter en dan met name in Duitsland. Zonde dat Asphyx 3.0 de steun krijgt die menig kleiner bandje harder verdient." Dit zeg ik niet omdat ik toevallig zelf in een klein beginnend bandje zit, maar omdat ik steeds meer bands tegen komen, in van allerlei verschillende genres van de metal, die al jarenlang keihard aan de weg aan het timmeren zijn, maar nog steeds niet de aandacht krijgen die ze in mijn inziens verdienen. In plaats daarvan moet het dan weer gaan naar mensen die het al lang niet meer nodig hebben, die hun naam al lang hebben gemaakt. Ik snap het ook wel van de kant van de labels, enigszins, want bekendheid verkoopt nu eenmaal beter, vooral in deze tijden, maar dan nog vind ik dit inderdaad wel zonde. Maar dat is slechts mijn mening. |
|
quote: Ik wilde al zeggen, volgens mij was jou verslag stukken positiever dan die van mij. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik denk dat Horst al wel even contact heeft gehad met GSBC |
|
quote: Ik neem aan dat je bedoelt GSBC met Horst? Zou zo maar kunnen, maar heb er niks over gehoord. Kreeg trouwens een fanmail van ons allergeliefde Orlando over mijn stukje. Wat is die gast een achterlijke mongool zeg, als jij Michiel Dekker bent zat Orlando onder andere ook nog over jou te zeiken in die mail. Wat een idioot. [Dit bericht is gewijzigd door Marcel H. op 09-01-2013 16:17] Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik ben Michiel Dekker Orlanda is geestesziek. Punt Zo scheld hij je verrot en even later bied hij jankend zijn excuses aan nee, ik bedoel Horst met GSBC. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |