|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Orlando Heerscht! Qua zieke geest that is.... Boeiender |
|
Ik ben Michiel Dekker Orlanda is geestesziek. Punt Zo scheld hij je verrot en even later bied hij jankend zijn excuses aan Bel je toch weer politie Zuid Gelderland. Kunnen ze hem weer aanhouden. Jij was toch bang voor hem. [Dit bericht is gewijzigd door Party Poeper op 09-01-2013 16:55] |
|
Gezeur over Orlando kan en moet elders. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-01-2013 17:01] |
|
|
|
Waarom word mijn bijdrage gewist? AG: omdat het irrelevant gezeur over OdB was, en sowieso offtopic. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-01-2013 17:03] |
|
Lang leven de vrijheid! |
|
Ontopic: :') |
|
AG: Volgende offtopic reactie van jou is een ban van een week. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-01-2013 17:11] |
|
quote: Ok. Vind de nieuwe Asphyx beter. Deze band is geen onwelkome toevoeging maar het had niet gehoeven? Ben ik nu braaf? Ja? Dankje. |
|
Om een kort gesprek heel lang te maken. GSBC is van geen kanten origineel. Maae i liket it! Dus... Verwacht nu geen argumentatie he, dat was het :-p Voodoo_xx |
|
|
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat had ik begrepen, echter je deelde het standpunt dat GSBC misschien net iets teveel van hetzelfde was. Overigens vind ik GSBC ook meer van hetzelfde maar wel op de goeie manier. Zou behoorlijk knorrig worden als de mac de Bigmac steeds opnieuw wil uitvinden terwijl ik gewoon zo'n heb in zo'n lekkere simpele burger. wouter023 |
|
Deze band voegt weinig toe, best leuk hoor wat ze doen (alweer) maar qua muziek kan het inderdaad op de Asphyx hoop. Jammer, had toch meer van deze band verwacht. |
|
Kijk nou uit... Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
dat gaat weer helemaal verkeerd...... dat gaat een facebook rel worden... en boze bandleden op je dak krijgen... kijk nou uit inderdaad! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Oh sorry. Maar ik hou wel van Van Drunen z'n strotje hoorrrr! |
|
quote: Jij zegt het tenminste niet in een verslag Trouwens, vind ik Van Drunens strot ook te gek, maar schijnt niemand door te hebben Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Pas je op, zo zet je je vriendschap met Orlando op het spel he. wouter023 |
|
Geweldig topic aan het worden dit Het is slechts een halve pagina goed gegaan. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Ach Orlando, ik krijg altijd fanmail van hem via Occultfest gastenboek, zo lief! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |