|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Jaloers! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Eric Daniels' band. Dan mag het toch echt wel als Asphyx klinken hoor. Ik vind het in ieder geval lekker klinken. En als je dat niet vindt.... dan luister je het gewoon lekker niet. En dat geneuzel van "dat andere "veelbelovende" bands dan hun kans niet krijgen." : Jammer voor je , welkom in de tijd van de commercie. Wen er maar aan. Daarnaast: als je zo veelbelovend bent, waarom zou je dan tekenen bij dit label ? As je zo fantastisch bent teken je toch gewoon bij EMI ofzo ? lampje |
|
quote: Mwoah, beetje kort door de bocht.... het is gewoon zo dat "spin-off" bands gegarandeerd een x aantal cd's verkopen en daarom getekend worden in plaats van eventueel "betere" bands die geen "bekende" muzikanten in de gelederen hebben. En ja, dat is commercie natuurlijk. Boeiender |
|
Ik had begrepen da Erik Daniels in het verleden behoorlijke hartklachten heeft gehad waardoor hij lang niets met muziek heeft gedaan en sinds hij weer een stuk beter is tegenwoordig gewoon weer muziek wil maken met wat oude vrienden die toevallig ook nog in twee andere bandjes spelen. Dikke prima aangezien ik hem een van de betere death/doom gitaristen vind en dat het dan als Aspyx klinkt.... tja, niet meer dan logies eigenlijk alleen jammer dat die lui zich zo uit de tent laten lokken. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Zo klinkt het mooier dan het was; Ze waren zelf op een discussie uit oid... anders plaats je geen negatieve recensie (inclusief persoonlijke aanklacht aan het adres van Marcel H) op je vleesboek pagina. Toen het ze te heet onder de voeten werd kwam al gauw het smoesje dat ze weg moesten om bier te drinken ofzo... net zoals de muziek; laffe, slappe hap! Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
...of is deze band zoals de meeste nl-dm bands... vrienden die graag samen een beetje muziek maken, af en toe een gig doen, etc? ok, het zal dan wel lijken op bands waar ze ook inzitten, but who gives a fuck? I am mine own redeemer...! |
|
quote: (y) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Anders trap je even het kroonjuweel van de gitarist van GSBC kapot joh! Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |