|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
zilver IS gewoon mooier [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 11-01-2002 15:48] Godverdommen.. |
|
sieraden? neuh, enige sieraad wat ik heb is een horloge van Tissot. Goed ding en duur ook. Verder wil ik geen ringen, kettingen e.d. Vind het lastig en bovenalles, nutteloos! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: no ring no life [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 11-01-2002 15:59] Godverdommen.. |
|
No pagan symbols, no life. |
|
No celtic symbols no life |
|
No watch no life |
|
No Nuts no glory. Ok, eh ON TOPIC! |
|
Sieraden moeten gewoon van zilver of witgoud zijn, goud is lelijk ... Vind ik ook niet bij de meeste metalheads passen . |
|
Sieraden 'nutteloos'? Wat is dat nou weer voor lamme opmerking... 0tolerence, een beetje een droogkloot ben je wel hoor. Ik wil eigenlijk zo'n mooie Viking-bracelet, maar die dingen zijn zo schrijnend duur Weet iemand een Nederlandse zaak waar je Viking-zaken kan bestellen? |
|
quote: ik vind goud niet echt lelijk alleen het pas niet echt by zwart.. die nerd OZZY heeft ook alles goud ozzy Godverdommen.. |
|
Ja, wil ik ook wel eens weten, ze zullen dan ook vast wel Celtische zaken hebben ... |
|
|
|
COOL. Thanx |
|
quote: heeheeheh. Ik weet het, ik vind het ook zo geld verspillend al die tierenlantijnen e.d. Horloge is nuttig voor mij en daar wil ik ook wel geld insteken, maar sieraden.. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ook in Veenendaal! Hmm, maar zullen wel geen Vikingshit hebben. Is ook moeilijk te bewaren al die honderden jaren. |
|
Vikingshit, da's wel heftige shit hoor. "The Visionairy Art Shop, Vijgendam 12, unit 1 3901 SK Spiri wenskaarten, posters, heel veel verschillende soorten edelstenen en mineralen, zilveren sieraden, esoterische boeken, tarot en orakel spelen, etherische olie en zo meer. Met dank aan Pieter." Vijgendam??? daar zullen ze vast wel vikingshit hebben. |
|
Ik geloof dat ik moet schijten. |
|
Ede, Veenendaal en Utrecht 3 ff kijke dan! |
|
Ik heb heel veel sieraden: *een ring met een bordeaux rode steentje voor me pink *een ring met een vrij grote slang voor me ringvinger *een pentagramring om me middelvinger *een scherp blaadje om me duim andere hand *een trible om me duim *een ring met een vaag iets Ik kan de volgende keuzes maken voor om mijn nek: *een leren ketting met allemaal hele scherpe lange spikes *een zwarte leren hondenriem (hihi al heel oud)<---Zit meestal in me haar *een ijzeren brede balk (rond natuurlijk) met een trible eraan *een hele brede zwarte band van leer met allemaal kleine pentagrammetjes erin *allemaal kleine zwarte bandjes om me nek, (echt een stuk of 20) om me buik kan ik een soort buikriem met allemaal scherpe blaadjes, maar dan zitte echt al die puntjes in je buik, na een uur is dat vervelend *uhm een rij leren armbandjes *allemaal armbandjes met hele kleine zwarte kraaltjes (late we zegge rij armbanden nog net niet me hele onderarmen) ja ik zal nog wel meer hebbe maar ach denkik nu ff nie aan All your base are belong 2 us |
|
ik heb heel veel sieraden -zilveren ring met turkoise ofzo -zilver ring met onyx -zilveren vriendschapsring met hartje en handjes -gouden trouw ring van oma met diamant -gewone gouden ringetje met met vormpje kettingen -gouden kruis van mijn oma gekregen bij mijn geboorte -gouden kettinkje met ankh -zilver met zirkonia steen -zilver ketting met roos -vriendschap ketting - zilveren pentagram nep prikkeldraad een ketting met een zwaard uit de large en wat markt kettingen oorbellen - witgoud met zirkonia vorm van vleugel - gewone zilveren pegeltjes - en draakjes armbandjes - een hele dunne gouden armbandje - en een paar zilveren nog een speld van mijn oma gekregen helemaal van goud met allerlij steentjes heb alles van mijn overgoot oma gekregen toen ze overleed En nog veel meer |
|
St. Lorenz Kreuz om mijn nek (pewter geloof ik) Verder 3 zilveren ringen aan mijn rechterhand: eentje met Middeleeuwse ridderachtige kruizen om mijn wijsvinger. een klein eenkotig klauwtje om mijn middelvinger. en twee "drakentenen" die mijn ringvinger omarmen. |
|
rune om mn nek that's all zoiets als dit, alleen ziet de mijne er nog minder versierd uit (net een loodje uit de meterkast ) had vroeger ringen maar das niet handig met gitaarspelen [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 11-01-2002 22:19] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Heb een ring in de vorm van een draken nagel, hij is erg scherp, dus zoek maar geen ruzie met mij en een zilveren ketting met een hanger van een draak, met daarin een zwarte steen. Nog een zilveren ketting die ik afwissel met die andere, met een hangertje van 2 keltische vogels de betekenis was geloof ik iets van vrede ofzo. verder heb ik nog een zilveren ring in ronde vormen uitgesneden. Ik heb een neusknopje, en 1 oorbel. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 11-01-2002 23:40] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Momenteel : -twee zilveren drietandjes in linkeroor -zilveren klauw om linkerringvinger -titanium horloge om linkerpols (da's alles vandaag...) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |