|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
linkerpols: Horloge, that's it. Ben geen ringen, armbanden of keting fan. Heb wel een keer een half jaar een ketting met een waterman hologram gedragen, mijn sterrebeeld, en dat zag er wel leuk uit. Zash Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
linker pols duikhorloge, verder 1x zilver ketting en af en toe zilver ringen in de celt sfeer. |
|
Ik draag geen sieraden en geen horloge. Ik heb alleen drie oorringen in mijn linkeroor. Heads I win, tails you lose |
|
Linkerarm wit baby-g horloge, rechterarm meestal wel een armbandje (vissegraat van zilver of zwarte kraaltjes met donkerrode steentjes), linkerhand een ring die ik van de vriend van mn moeder heb gehad, rechterhand een ring met een stukje geslepen glas (mijn "diamant") die ik van mezelf heb gekregen, en om mn nek mn pentagrammetje en soms pinnen. In mn oren heb k soms kleine pinnetjes of pentagrammetjes. Ik heb 1 gaatje in allebei mn oren. Alles is zilver bij mij. Goud staat me niet. he zijn deze nieuw: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik heb de keuze uit diverse spikebandjes voor om me armen. En heb voor om me nek een omgekeerd pentagram en kruis. That's all. |
|
YES!! ik heb me nieuwe scharnier ring het is die enen die DANI ook heeft.. en ik heb een nieuwe jas zo een soort erm PAK van een DIRIGENT (of hoe je het ook spelt) Godverdommen.. |
|
sieraden... uhm... - zilveren kettinkje met hangertje (zwaard) van renske gekregen - bandje van lowlands 2000 (immortal ) - bandje van wacken 2001 - reserve haarelastiekje - v&d horloge dat was et Je moeder. |
|
quote: spaar je die shit ofzo? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: gothic ringen wel.. alleen ik wou graag een jas hebben met 2 van die flappen beneden, zoals een dirigent.. en die heb ik nu dezelfde jas die shagrath in de clip van SPELLBOUND heeft Godverdommen.. |
|
oh!? Zal wel, ik loop in "gewone" jassen vaak. Tenson is het goeie shit "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: daar koop ik me ringen.. alleen ik heb weer hele dunnen fingers Godverdommen.. |
|
hmm... zoon touwtje voor om me nek met een rune voor geluk enzo (van me ex gehad) een zilveren ketting met me sterrenbeeld (weegschaal) dat is alles wat ik (normaal gesproken) draag. heel soms heb ik een gouden ketting met de trouwringen van me opa en oma om maar die liggen meestal zwaar bewaakt in een doosje binnekort moet ik wel nodig een horloge gaan halen My madness, my sadness |
|
Ik heb mijn labret-peircing eruit gehaald. Heel spijtig, maar ik kreeg (ondanks een nieuw plastic sluitinkje dat het zou moeten verbeteren) steeds meer last van mijn tandvlees waar de piercing er tegenaan kwam. En dan is mijn gebit toch belangrijker. Maar toch had ik 'm graag gehouden... Dead things grow from deep inside... |
|
2 bandjes van wacken (2000 & 2001) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: zonde! ik heb hem zelf al twee jaar en ik heb nergens last van. kun je er trouwens niet een korter staafje in doen misschien dat hij dan achter je lip meer wegvalt. bij mij zit er namelijk een kuiltje in mijn lip waar het achterkantje mooi in zit. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ah, mooi dat er al een sieraden topic bestaat . Ik zoek namelijk een Mjollnir. Het liefst een zilveren van degelijke kwaliteit (dus niet die dingen van de Large die je moeiteloos kan buigen , dat had ik namelijk bij die Metallica pendants). Als mensen nog een leuke zaak / internetsite weten waar ik een degelijke zilveren kan bestellen, gaarne! Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Is hier misschien iemand die weet waar ik zo'n brede leren polsband (ong 10 cm breed) met een horloge erop kan aanschaffen? (wel in een klein maatje, voor een vrouwen pols) |
|
ik zal eens nakijken voor zo'n polsband, kweet wat je bedoelt ik draag nog maar heel weinig sieraden alleen nog maar een hanger met een Baphomet, meer niet t.o.v. de 4 oorringen per oor vroeger, 2 neuspiercing, tepepiercing, heel veel armbandjes, meerdere kettingen met baphomet's, enochian keys, omgekeerde ankhs, etc...etc......alles foetsie dus, was het zat , nu dat haar nog weg dus van: naar>>>> Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Niks dat haar weg!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik draag alleen een ring van Onyx, en af en toe wil ik nog wel eens een zilveren ketting net daaraan een of andere steen dragen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
*kijkt* wat ik nu draag gaat alleen af in uitzonderinggevallen : een zilveren ketting met een kristallen bol in een roofvogelpoot ( van stiefvader geweest) een zilveren schakelarmband ( gekregen na geboorte zoon) 2 ooringetjes in linkeroor , 3 in rechter 5 zwarte leren armbandjes , en een gevlochten zwarte armbandje waarvan m'n zusje een zelfde heeft. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik hou van sieraden, 7 oorbellen, ik heb altijd wel iets om mijn polsen, 7 ringen, 1 of meer kettingen (dit alles meestal in de vorm van een draak) en een navelpiercing..die is wel tof..een skelet handje met een soort grote glitter kristalbol. |
|
Ik zoek nog steeds voor om mijn pols een hele brede leren polsband, ongeveer een cm of 10 en verder onbewerkt. En niet van dat vieze nepleer zoals bij spikebanden, dat scheurt meteen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |