|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Waar zit die toko??? Staat er niet één of ander suf versiersel op? |
|
een wacken open air bandje dat ik volgend jaar vervang voor een nieuwe Winter is coming |
|
Jenje, die Toko zit in Duitsland maar ik heb regelmatig contact met die jongens ;ze verkopen echt mooie "cleane" polsbanden en leer, dus lijkt ook zeer authentiek middeleeuwsachtig/LOTR spul, heel mooi...en zonder prints e.d....laat even weten wat je precies zoekt dan kan ik wat navraag voor je doen? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Doe ik! |
|
Ik draag altijd mijn trouwring en een polsbandje. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Niks haar weg. Idioot...... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik heb best veel sieraden om; 5 oorbellen neusringetje Navelpiercing veel armbanden 4 ringen verschillende kettinkjes tongpiercing Uhm dat was het volgens mij... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
sieraden, nee ik heb geen ringen, armbanden, kettingen e.d. onzinnigheden (ja tenzij je getrouwd, verloofd bent) Een horloge heb ik wel en een goeie ook "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik draag meestal een hanger aan een leren koord (geen idee wat het is, gekocht op wacken), een ring (idem, maar dan 2 jaar geleden) en nog 2 wacken bandjes, waarvan ik er eentje nog af moet doen |
|
heb al sinds de middelbare school een klein zilveren pentagrammetje om mijn nek, en een draak met een kristallen bolletje er in en een zilverkleurige kraaienschedeltje of zo iets dergelijks... om mijn pols heb ik alleen maar festivalbandjes wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik koop heel veel sieraden maar draag eigenlijk vrij weinig, behalve dan piercings e.d. Kettingen zijn al helemaal niet aan mij besteed, ik leef met een sjaal of das om m'n nek, dus is toch niet zichtbaar. vaste prik zijn: tongpiercing door mijn oor ringetjes in mijn oor navelpiercing door mijn oor gewone navelpiercing tongpiercing ringetjes in beide neusvleugels een zilveren armband en een mooie ketting Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Ik draag meestal vrij veel sieraden, als zijn het er al niet zoveel meer als 'vroeger': -Twee ringen (aan beide ringvingers 1), -1 kettinkje met chinees teken, en meestal nog een grotere ketting erbij met draak, kruis of keltisch iets, -Drie Wacken bandjes om mijn linkerpols, -2 zilveren armbandjes om linkerpols, waarvan 1tje met alle figuurtjes (hangertjes) van Winnie the Pooh eraan, -stuk of 12 zilveren armbandjes om mijn rechterpols (gekregen), waaronder 1tje dat bestaat uit allemaal kleine pentagrammetjes, -1 leren bandje en horloge om mijn rechterpols, -Tongpiercing, -linkeroor 7 oorbellen, -rechteroor 5 oorbellen. Ik geloof dat dat het was ..."Hate can only create more hate"... |
|
ik heb er eentje bijgehangen dit jaar, (afgelopen zomer): Gaatje in geboord, zelf een ring gemaakt uit koperdraad wat ik vertind had, door het gaatje, plooien, koordje erdoor, terug plooien, nog eventjes soldeerbout ertegenaan drukken en klaar Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Weet iemand toevallig waar ik via internet (of in Rotterdam) een zilveren mjolnir kan halen? (en nee, niet die troep van de Large ) Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
Ik heb piercings, een zilver pentagram en drie ringen waarvan twee emotionele waarde hebben en één die ik "gewoon" mooi vind. [Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 08-04-2004 1:02] cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
2 Wacken bandjes om m'n linker pols (2002 en 2003), Blind Guardian Open Air (2003) bandje om m'n rechter pols. Ik heb een tijd een kettinkje gedragen met de Thurisaz erop, souvenir uit IJsland (ik had hem ook louter uitgezocht omdat ik hem mooi vond, niet om enige verdere betekenis). Die ben ik kwijtgeraakt op vakantie, toen een tijdje vervangen met een schedel+roos en af en toe een skelethandje, maar die draag ik ook niet meer. Daarna nog een dag of twee een haaientand uit Zanzibar om mijn nek gehad, maar dat touwtje beviel me niet en ik heb er nog geen fatsoenlijke nieuwe doorheen gedaan. For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Ik spaar ringen, ik heb er nu zo'n 25 en ik heb ze vaak ook allemaal tegelijk om, tja ik ben nou eenmaal een kraai. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ekster toch ik draag één ketting, zilver. Verder nooit iets van sieraden. |
|
een klein fijn goud kettinkje met een goud ringetje eraan. Dat ringetje heb ik gekregen van mijn ouders toen ik een jaa of twee was. Verder hangt daar de Letter J aan van mijn naam, met diamantjes ingelegd. Aan mijn linkerhand een gouden ring met een briljantje, gekregen van mijn lief Kankerlul |
|
quote: Kan ook. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik draag alleen een Mjollnir ketting, verder geen sieraden.. http://www.avalonmoononline.com/thors_hammer.jpg Crucifixus etiam pro nobis, sub Pontio Pilato passus et sepultus est. |
|
mn pentagrammetje dat k al 5 jaar om mn nek had hangen is laatst afgebroken.... nu heb k nog een draak om een rond stuk kristal en een egyptische cartouche die mams voor me had meegenomen om mijn nek hangen.. oww ja en 2 ringetjes boven in ijn oor, vergeet altijd dat ik ze in heb haha wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |