|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
ook zuipen denk ik "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Thuis blijven! [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 19-05-2002 23:42] |
|
quote:een wa???????? Into and out to you name it |
|
quote: ik ook, en verder werken. |
|
quote: Een clone van een ander persoon op 't forum... Steffie Beffie?!?! |
|
quote:NEE man, ik ben mezelf! LOL maare nie slowchatte Into and out to you name it |
|
ik ga als het goed is pnaar praag |
|
Ik blijf thuis en ga mijn rijbewijs halen. Voor de rest zie ik het wel. |
|
Waarom moest deze topic er nou komen? Ik kan de hele zomer niets, ik heb al mijn festival kaartjes al verkocht. Hele zomer thuis blijven. |
|
Ik ga naar Maubeuge Frankrijk. Twee weken van extreme sport |
|
Skruu, ook ik vertrek naar Frankrijk, en wel naar het uiterst inspirerende plaatsje st. vincent sur jard. Drie heerlijke weekjes op een bomvolle camping, overspoeld met toeristen (daar zit één voordeel aan, namelijk dat de communicatie daardoor vaak soepeler verloopt, sinds het merendeel nederlandsch is). Verders houd ik het op veel sporten, en waarschijnlijk zit er een week na mijn terugkomst nog wel een leuk tripje naar engeland of spanje in |
|
quote: eej daar ben ik net geweest, is leuk! Van de zomer wordt het waarschijnlijk Moskou. quote: waarom kan je niets? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 20-05-2002 10:22] |
|
ZUIPEN! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Zeilen, misschien met mn vriendje op vakantie, naar dynamo, werken met gehandicapten...lekker naar het strand...dat is het wel zo'n beetje denk ik.. en owja, ZUIPEN!!!!!!!!!!! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Ben ziek [pfeiffer], en ben nog [lang] niet beter. |
|
Slechtheid beterschap! Heb aantal maanden geleden ook Pfeiffer gehad en een maand ofzo voor pampus gelegen, en daarom gaat het nu kut op school maar goed. Ik ga in de zomervakantie naar Graspop of Waldrock . |
|
werken voor rijbewijs en gitaarversterker :S |
|
helemaal nix heb centen nodig voor gitaar |
|
ik ga naar New York, jaja.. kan haast niet wachten.. met0l! |
|
Werken, werken, werken en naar drie festivals in het kader van vakantie. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: ga dan naar allebei Je moeder. |
|
Met de sleurhut naar brabant. Bazzio Attacks!!! |
|
eerst paar dagen wacken en dan ameland Je moeder. |
|
Werken Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
wacken, werken en nixen.. Suck my piss |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |