|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vakantie turkije, vakantie Nederland, En de overige vakantie dagen lekker nixen. |
|
ik heb helemaal geen vakantie |
|
Weekje motorrijden in de Franse Alpen Ignorance is bliss |
|
echt HEMA! |
|
ik denk dat ik ga varen defende nos in proelio |
|
Frankrijk ...villa... verder niks |
|
Vakantie?????? Euhh misschien een weekje naar Barcelona Verder vooral school, werken en verhuizen. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-05-2002 18:04] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Beetje festivallen,eens tot bij jullie komen misschien? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Oja, dat ben ik ook nog van plan, juist |
|
Graspop sowieso, verder veel losse concerten... Zuipen Weekje Barcelona Bijverdienen Ennuhm... uitslapen!! Ik, Wil Schuurman |
|
Wat ga ik doen... waarschijnlijk nix ik zou het niet weten misschien moet ik er toch eens over gaan denken HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
waldrock graspop wacken werken verhuizen en vakantie vieren |
|
De festivalletjes waar ik elk jaar heenga afhandelen (Stonehenge, Waldrock (voor het eerst in jaaaaaaaren weer op den camping) en Wacken. Voor de rest gewoon werken, misschien een paar mensen op bezoek hebben in de diverse weekends en dan houdt het wel op. Tenzij er mensen op het idee komen mij uit te nodigen voor het één of ander, dan houd ik me aanbevolen natuurlijk. En veel werken ook. Uren maken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik wil graag gaan mountain-biken in de bergen. Ik moet alleen nog iemand vinden die zin heeft om mee te gaan. ... do you think we're forever? ... |
|
grieksenland en summerbreeze Let´s bring back the METAL |
|
quote: Idemdito |
|
vakantie???? If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Veel festivals in Nederland, paar weekjes naar de UK voor leuke concertjes aldaar, en verder gewoon doorwerken. Ik ben net een jaar op reis geweest dus ben aan het sparen voor de volgende trip, aankomende winter misschien... Bla |
|
Wacken, Graspop, zuipen! |
|
10 dagen lallen in Terschelling, verder een beetje werken en muziek maken Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
werken totdat mijn kont er afvalt en dan naar WACKEN Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik ga van 10 tot 18 Juli naar Portugal! Kamperen!!!!!!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik moet als de donder werk gaan zoeken, want ik kwam er net achter dat de overheid per 1 juli de geldkraan dichtdraait. Geen toelage meer! |
|
Ik kan echt niet wachten tot het vakantie is, ben echt aan het aftellen.. MuayThaigerrr!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |