|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Drie weken naar Zweden en Noorwegen. En nog een weekje Wacken. No regrets and no remorse... |
|
Naar Bang_Your_Head in Duitsland en daarna naar Wacken het wordt een mooie zomer bla...bla...bla... |
|
Ik 2 weken aan m'n pik sjorren in Haamstede (zeeland), naar de st.caravan van m'n opa, op een geheel afgelegen gebied. Niet te veregeten het hard rock cafe in Renesse Mischien dat ik naar Bulgarije ga Hee Rajackar ga je dan mee ??? [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 21-05-2002 16:17] Wiegen Meister ! |
|
Ik ga helemaal geen ene sodeflikker doen. sebinsagoil |
|
Slapen Trieste gast |
|
Een woninkje vinden, veel in noord-holland rondhangen, en heeeel veel werken. ow ja.. ook nog naar waldrock nja, en dan is de zomer al weer om I guess.. I smoke 2 joints before I smoke 2 joints and than I smoke 2 joints |
|
quote: Inderdaad! Vergeet Progpower USA niet Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: En ik heb net geweldig nieuws gehad...ik krijg een lening van de bank dus ik ga komende zomer een huis kopen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IM SO HAPPY!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
|
|
quote:allemachtig jij en vargen hebben erg veel geld over, of niet soms??? Kan ik niet mee in de handbagage? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
10 dagen naar Zweden, euhm, voor de rest geen idee, wat ik normaal ook doe, alleen dan min schoolwerk. |
|
ik ga twee weken met mijn ouders naar frankrijk, een weekje kamperen in de buurt van nijmegen en een aantal festivals en concerten bezoeken al weet ik nog niet welke.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Morgen ga ik alvast om mijn ticket voor Werchter...en hopen dat ik mijn broek niet scheur,zoals op Rock Affligem dit weekend! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Een wet T-shirt competitie organiseren! |
|
ik gaat naar Amerika (maine, isleborro) ... damn de heletijd actief leven leiden |
|
ik ga naar ameland |
|
quote: WIJ gaan naar ameland Je moeder. |
|
quote: wij heerschen |
|
hmm, volgende week 2 weken Finland en begin Juli Tsjechie...en daarna voorlopig geen vrij meer |
|
Weet het nog niet, iig 3 weken met de ouders naar Frankrijk. Verder misschien nog naar wat festivals, maar ik zit wat krap bij kas, en eens wat naar het strand gaan e.d. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
één woord: Vanalles Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ehm... hoe lang kun je zonder lucht? De kosten vallen wel mee hoor. We gaan gewoon met de auto en we gaan kamperen, dus dat valt dan wel mee. Overigens hebben wij natuurlijk ook een heel jaar hard gewerkt en centjes verdient om die nu weer uit te geven No regrets and no remorse... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |