![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Zelfs de PhDs ja! quote:Heb je de publicatie gelezen? Hier, in pdf, maar acht pagina's exclusief referenties: (link) Veel plezier met lezen. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 09-01-2013 12:23] ![]() |
|
quote: Hoezo? De titel zegt niet dat het een oorzaak-gevolg iets is. Suggereert het misschien, maar suggereert evengoed dat het slechts een correlatie zou kunnen zijn. Gaat er puur om dat muzieksmaak schijnbaar een goede voorspeller is. Expliciet geen verklaring of oorzaak dus. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ik las het als oorzaak -gevolg maar zoals jij het nu uitlegt klopt het ook ja. Maar eerlijk gezegd denk ik dat slechts weinigen er zo diep over nadenken als jij en eerder voor de "oorzaak-gevolg" optie gaan. Ik vind dan ook dat men zulke dingen dan ook zo zuiver mogelijk moet neerzetten (evengoed in de nieuwsbladen). maar strikt genomen heb jij gelijk. ![]() |
|
quote:Behoorlijk diep ja. quote:Dat wil de doelgroep niet. [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 09-01-2013 13:17] ![]() |
|
quote: Daar ben ik het op zich mee eens. Maar ik vind wel dat in de berichtgeving tot nu toe rond het onderzoek de media het netjes hebben weergegeven. Ze hadden dingen meer kunnen verduidelijken om inderdaad zulke verwarring tegen te gaan, máár ik heb vooralsnog geen (ernstige) fouten gezien en dat is best verfrissend met wetenschapsjournalistiek. Overigens is er (mogelijk) nog wel eea aan te merken op de methodologie van het onderzoek zelf. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Ach, de mensen die zo'n titel klakkeloos als oorzaak > gevolg aannemen en niet de moeite nemen om verder te lezen, maar liever "zie je wel!" roepen, hebben waarschijnlijk toch al een vooroordeel tegen 'deviante' muziek. ![]() |
|
Net een man naar beneden gevallen bij een flat hier in de buurt. Was gaan wandelen en stuitte opeens op een zee aan blauwe lampen. De ambulance reed nog snel met sirene weg dus misschien doet die het nog. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vind het persoonlijk toch jammer dat ik nooit tegen situaties als zulke loop. Als journalist in spé is dat namelijk best handig... ![]() |
|
quote: Jij hebt humor. Media die wetenschappelijk onderzoek correct weergeven? In welke wonderbaarlijke utopie leef jij dan? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-01-2013 10:39] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ja, want dat is een goed verhaal: "Man valt van flat".... Boeiender ![]() |
|
quote: Ja, inderdaad, eigenlijk wel ja. Vooral als jij er als eerste bij bent. Superhandig. ![]() |
|
quote:of springt, of wordt geduwd ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
"Journalist laat man van flat gooien om primeur te scoren". Zoiets? ![]() |
|
quote: In dit geval is de kop echter correct. No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Nou interview mij maar, want ik heb nog nergens een bericht gezien ook niet regionaal. Alleen de p2000 dingen. Oh en nu uit mn raam een potentieel gevalletje huiselijk geweld. Geweldig dat Den Haag. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Je gaat het op een gegeven moment afwegen ja. ![]() ![]() |
|
quote: Is het nu al weer komkommertijd? Hadden we een paar jaar terug nog dat normen en waarden gezwets van Balkenende, krijgen we nu op 'links' ook zo'n moraalridder. Heeft deze aap niks beters te doen of zo? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Zijn sowieso toch al richtlijnen voor? Als ze de bestaande wetten en richtlijnen eens beter zouden gaan handhaven in plaats van dit voortdurende geneuzel over meer respect en verder op de privacy inbrekende wetten, dan zou er uberhaupt geen probleem zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wie is 'ze'? Maareh, tsja, volgens mij is juist het punt dat er geen extra wetgeving moet komen maar dat dat soort shit gewoon moet ophouden ![]() No dogs, no masters. ![]() |
|
quote: Precies. Dat dus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
VS slaat geen munt voor schuldenplafond ANP VANDAAG 08:46 De Amerikaanse regering is niet van plan een platinum munt te slaan van bijvoorbeeld 1 biljoen dollar als truc om de staatsschuld te beheersen. Het Amerikaanse ministerie van Financiën heeft dit weekeinde in een verklaring uitdrukkelijk suggesties over het slaan van een of meer munten van een biljoen dollar van de hand gewezen. In theorie kan de regering een platinum munt van een biljoen dollar laten slaan en die in de kluis van de centrale bank opbergen. In de boeken kan het stukje platinum dan gebruikt worden om van de maximale schuld van 16,4 biljoen dollar één biljoen af te trekken. Dat geeft de regering weer wat bestedingsruimte. De maximale schuld is een eerder door de politiek vastgelegd schuldenplafond. ©ANP Is die crisis zo eenvoudig op te lossen, ja? ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Blijkbaar. En door het bannen van Jupiler. 'Consument dupe verziekte biermarkt' AMSTERDAM - De biermarkt is totaal verziekt door een gebrek aan concurrentie en de consument is daar de dupe van. Dat staat in een rapport van het economisch onderzoeksinstituut SEO, waar NRC Handelsblad zaterdag over schrijft. Brouwerijen dwingen hun horecaondernemers om exclusief hun merk te tappen. Bier van een andere brouwerij is dan verboden. Dat houdt de prijzen in cafés kunstmatig hoog en beperkt de cafébezoeker in zijn bierkeuze. SEO vindt daarom dat de concurrentiewaakhond NMa moet ingrijpen. Door: ANP / Nu.nl ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |