|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
28 en 29 juni 2013 is het weer zover. Houten Deathfest editie nummer 8. Deze editie zelfs 2 dagen. De line-up is als volgt: - Internal Suffering (col) - Goretrade (col) - Carnivore Diprosopus (col) - Putridity (ita) - Vomitous (swe) - Tombthroat (ger) - Encephalopathy (ger) - Epicardiectomy (cz) - Gutfed (tur) - Chordotomy (ger) - Indecent Excision (ita) - Kadaverficker (ger) - Craniotomy (sk) - Orphalis (ger) - Iniquitous Savagery (uk) - Braincasked (nl) - Placenta Powerfist (ger) Begging For incest zal een speciale set van anderhalf uur spelen tijdens de afterparty. Voor alle verdere informatie verwijzen we je naar de website www.houtendeathfest.nl Ook zijn via die site de kaarten verkrijgbaar voor 25 euro voor een combi ticket. Losse kaarten zijn ook verkrijgbaar. http://www.facebook.com/houten.deathfest.7?ref=tn_tnmn [Dit bericht is gewijzigd door uniqueleader666 op 14-05-2013 17:13] |
|
Krijgt de site nog een update? Subtiel kamerolifantje |
|
Vanaf de allereerste HDF geen editie gemist, maar misschien dat 2013 de eerste uitzondering op die regel wordt. |
|
Tegelijkertijd met Graspop, maar dan reizen we maar een andere dag af naar Belgiƫ |
|
Met trots kan ik zeggen dat epicardiectomy ook zal spelen. Wat een band! |
|
Ik zal aanwezig zijn. |
|
Waarschijnlijk ben ik er ook gewoon weer, de afgelopen 2 edities vond ik zeer geslaagd. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Daarmee heb je de kans op mijn aanwezigheid dan wel weer verhoogd |
|
Komen er nog 9 bij hoor. Dit zijn pas de 'kleinere' bands |
|
Snap ik, maar ik volg het genre niet echt goed genoeg meer om snel door de bands zelf over gehaald te worden; ik vermoed dat ik de meeste namen niet ga kennen |
|
Ik zou Nervecell wel willen zien, is dat haalbaar? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Als ze dan touren misschien.. Ik neem aan dat ze in Houten niet zo gestoord zijn dat ze voor een dergelijk middelmatig bandje vliegtickets vanuit hun dure vakantieoord gaan boeken. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Man je bent zelf middelmatig! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Soort zoekt soort... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Nervecell zou wel tof zijn! |
|
Ik verwacht nog steeds 'n keer Disavowed. |
|
- Putridity - Vomitous - Tombthroat - Iniquitous savagery - Epicardiectomy - Coprophiliac - Craniotomy |
|
Hidious Divinity? signature |
|
Helaas niet,had ze ook graag gehad. Wat vind je van de toevoegingen? Wordt wel erg lekker zo naar mijn idee |
|
Vomitous en Putridity! Gaaf!!! |
|
Iniquitous savagery is wel fokkin bruut ja een band als carnal diafragma zou er ook niet misstaan of RazorRape http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=rDSBqP8nFZE [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-11-2012 13:01] signature |
|
Putridity!! |
|
quote:of Splattered Mermaids! =) |
|
Vandaag kan ik weer 2 namen bekend maken. Met heel veel trots kan ik bekend maken dat de Colombiaanse band, GORETRADE een exclusief europees optreden gaan geven op Houten Deathfest. Daarbij is ook de Italiaanse slam machine, INDECENT EXCISION aangetrokken om een vette set neer te zetten. De volledige line-up voor nu is: - GORETRADE (col) - Indecent Excision (ita) - Putridity (ita) - Vomitous (swe) - Tombthroat (ger) - Iniquitous savagery (uk) - Epicardiectomy (cz) - Coprophiliac (ita) - Craniotomy (sk) Website en flyers volgen binnenkort. http://www.facebook.com/events/16097517 ... ts&fref=ts Alle bands van de line-up zullen een exclusief optreden geven en zijn geen onderdeel van een tour. Goretrade zullen co-headlinen. De hoofdband staat nog niet vast maar volgt zeer binnenkort. |
|
2 dagen feest! Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |