|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker doen. Ook wel een tip voor Retardo, CTTS, Sonic Titan, Assie en Intothevoid. En iedereen die wel in is voor dergelijke brute sludge/doom. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Zit hem net te luisteren, op het eerste gehoor niet verkeerd, tnx |
|
Profound Lore trapt er net nog een berichtje uit: in 2013 komen o.a. een nieuwe SubRosa, Leviathan en Vasaeleth! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
01. Low - The Invisible Way 02. Yo La Tengo - Fade 03. Beach Fossils - Clash the Truth |
|
Ook nieuwe plaatjes van TDEP, Kylesa, Deafheaven, Cobalt en Humanfly in 2013...jammie ;-) |
|
Ik kijk best uit naar de nieuwe Altar of Plagues eerlijk gezegd aangezien het blijkbaar iets totaal anders gaat worden als de voorgaande albums. En SubRosa inderdaad. |
|
Ik kijk vooral uit naar: Cult of Luna Fen Behemoth God of Atheists Negura Bunget Mygrain Alcest (misschien) Amorphis (waarschijnlijk) Finntroll (waarschijnlijk) Devin Townsend (Waarschijnlijk "z2", misschien nog meer) Opeth (zal wel 2014 worden) |
|
In maart een nieuwe Wavves I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Control Human Delete Kjeld |
|
Eerder al Kvelertak en Cult Of Luna genoemd, maar ik ben ook erg benieuwd naar Long Distance Calling (met zanger) en Behemoth. |
|
quote: Daar zit ik dus heel erg op te wachten. Nieuwe Rotten Sound ook wel. En ook op de nieuwe Ghost en de nieuwe Deafheaven (!!!). Zijn er nog andere trendy post-hipster bands die ik op mijn radar zou moeten hebben? Graag ook meer van die agressieve hardcore/crust a la The Secret, Enabler, Converge etc. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: WAATTTTTT EEN NIEUWE LEVIATHAN Dat bedoel ik dus! Ai, wat wordt 2013 weer een gaaf jaar. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Oh ja, Deafheaven heb ik ook hoge verwachtingen van. Wat die agressieve herrie betreft, is de nieuwe plaat van All Pigs Must Die wat mij betreft van harte welkom [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 06-01-2013 16:07] |
|
Naar die APMD kijk ik ook wel uit! De 'nieuwe' Black Mass (in feite een re-recording van hun gehele discografie, acht nummers in twintig minuten) is ook super. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Darkthrone You have time. You are doing fine. |
|
quote: Nails komt met een nieuwe plaat, iets meer grinderig maar Unsilent Death was echt een superalbum. Trap Them komt wellicht ook met iets nieuws. Voor hardcore/crusty-shit kan je wellicht terecht bij Oathbreaker, Rise And Fall, All Pigs Must Die (al eerder genoemd hier), Black Breath, New Lows, Cursed, Burning Love, Coliseum, Gaza, Early Graves. Sommige bands zijn wellicht niet technisch genoeg als je hard op nieuwere Converge gaat, of te veel hardcore. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Narrows en Planks, maar dat was 2012, sorry En Martyrdöd. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-01-2013 14:11] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Black Heart Rebellion verwacht ik ook wel veel van |
|
Planks vind ik cool, Martyrdöd niet. Nieuwe Cursed & Black Breath zijn natuurlijk altijd goed nieuws. Ik merk dat ik mijn crusty metal core idd graag redelijk technisch/mathy heb, zo niet dan dient het gecompenseerd te worden met een overdaad aan agressie (Nails) of black metal (The Secret). Maar ach, er komt zoveel moois aan, ik verheug mij erop. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Waren meer random aanradingen. Cursed is al jaren dood en Black Breath bracht dit jaar een plaat uit. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: komt daar wat nieuws van uit? Dat moet dan de eerste Hannemanloze slayercd worden. En dat is jammer want hij schreef de beste slayernummers (King heeft ook wel wat klassiekers op zijn naam staan maar toch minder dan Hanneman) |
|
Mourning Beloveth - Formless volgens Metal Archives een dubbel cd op 15 februari Ik kijk ook uit naar de nieuwe Riverside. |
|
quote: En wat iPim zegt: Early Graves, er zit me toch een bak energie in die laatste plaat. |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |