IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Tip 2013 Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-12-2012 16:22 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Die 'Primitive Man' maar beluisteren, dan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-12-2012 16:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zeker doen. Ook wel een tip voor Retardo, CTTS, Sonic Titan, Assie en Intothevoid. En iedereen die wel in is voor dergelijke brute sludge/doom.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 31-12-2012 16:47 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 31 december 2012 16:26 schreef BenKnuckles het volgende:
Zeker doen. Ook wel een tip voor Retardo, CTTS, Sonic Titan, Assie en Intothevoid. En iedereen die wel in is voor dergelijke brute sludge/doom.


Zit hem net te luisteren, op het eerste gehoor niet verkeerd, tnx



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 31-12-2012 18:27 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Profound Lore trapt er net nog een berichtje uit: in 2013 komen o.a. een nieuwe SubRosa, Leviathan en Vasaeleth!


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 31-12-2012 18:33 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

01. Low - The Invisible Way
02. Yo La Tengo - Fade
03. Beach Fossils - Clash the Truth


JWurm
Usericon van JWurm
Posted 01-01-2013 10:59 by JWurm Wijzig reactieProfiel van JWurmQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ook nieuwe plaatjes van TDEP, Kylesa, Deafheaven, Cobalt en Humanfly in 2013...jammie ;-)


Morgue
Post-Atmospheric Blackened Death Metallist
Usericon van Morgue
Posted 01-01-2013 14:17 by Morgue Wijzig reactieProfiel van MorgueQuote dit bericht

Ik kijk best uit naar de nieuwe Altar of Plagues eerlijk gezegd aangezien het blijkbaar iets totaal anders gaat worden als de voorgaande albums.

En SubRosa inderdaad.


adeia
Ruben
Usericon van adeia
Posted 01-01-2013 15:07 by adeia (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van adeiaQuote dit bericht

Ik kijk vooral uit naar:

Cult of Luna
Fen
Behemoth
God of Atheists
Negura Bunget
Mygrain
Alcest (misschien)
Amorphis (waarschijnlijk)
Finntroll (waarschijnlijk)
Devin Townsend (Waarschijnlijk "z2", misschien nog meer)
Opeth (zal wel 2014 worden)



BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-01-2013 15:38 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

In maart een nieuwe Wavves


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 05-01-2013 23:55 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

Control Human Delete
Kjeld


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-01-2013 0:36 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Eerder al Kvelertak en Cult Of Luna genoemd, maar ik ben ook erg benieuwd naar Long Distance Calling (met zanger) en Behemoth.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-01-2013 13:19 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 27 december 2012 10:55 schreef M. het volgende:
Nieuwe Shining (NO).

Daar zit ik dus heel erg op te wachten. Nieuwe Rotten Sound ook wel.

En ook op de nieuwe Ghost en de nieuwe Deafheaven (!!!).

Zijn er nog andere trendy post-hipster bands die ik op mijn radar zou moeten hebben? Graag ook meer van die agressieve hardcore/crust a la The Secret, Enabler, Converge etc.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-01-2013 13:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 31 december 2012 18:27 schreef Kvelgeest het volgende:
Profound Lore trapt er net nog een berichtje uit: in 2013 komen o.a. een nieuwe SubRosa, Leviathan en Vasaeleth!


WAATTTTTT EEN NIEUWE LEVIATHAN

Dat bedoel ik dus! Ai, wat wordt 2013 weer een gaaf jaar.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 06-01-2013 16:06 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 13:19 schreef M. het volgende:
Daar zit ik dus heel erg op te wachten. Nieuwe Rotten Sound ook wel.

En ook op de nieuwe Ghost en de nieuwe Deafheaven (!!!).

Zijn er nog andere trendy post-hipster bands die ik op mijn radar zou moeten hebben? Graag ook meer van die agressieve hardcore/crust a la The Secret, Enabler, Converge etc.


Oh ja, Deafheaven heb ik ook hoge verwachtingen van. Wat die agressieve herrie betreft, is de nieuwe plaat van All Pigs Must Die wat mij betreft van harte welkom

[Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 06-01-2013 16:07]


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 06-01-2013 21:27 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Naar die APMD kijk ik ook wel uit! De 'nieuwe' Black Mass (in feite een re-recording van hun gehele discografie, acht nummers in twintig minuten) is ook super.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 07-01-2013 9:11 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 6 januari 2013 13:20 schreef M. het volgende:
WAATTTTTT EEN NIEUWE LEVIATHAN

Dat bedoel ik dus! Ai, wat wordt 2013 weer een gaaf jaar.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 07-01-2013 9:41 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Darkthrone


You have time. You are doing fine.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-01-2013 14:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 13:19 schreef M. het volgende:
Graag ook meer van die agressieve hardcore/crust a la The Secret, Enabler, Converge etc.


Nails komt met een nieuwe plaat, iets meer grinderig maar Unsilent Death was echt een superalbum. Trap Them komt wellicht ook met iets nieuws. Voor hardcore/crusty-shit kan je wellicht terecht bij Oathbreaker, Rise And Fall, All Pigs Must Die (al eerder genoemd hier), Black Breath, New Lows, Cursed, Burning Love, Coliseum, Gaza, Early Graves.

Sommige bands zijn wellicht niet technisch genoeg als je hard op nieuwere Converge gaat, of te veel hardcore.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 07-01-2013 14:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 13:19 schreef M. het volgende:
Zijn er nog andere trendy post-hipster bands die ik op mijn radar zou moeten hebben? Graag ook meer van die agressieve hardcore/crust a la The Secret, Enabler, Converge etc.

Narrows en Planks, maar dat was 2012, sorry

En Martyrdöd.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 07-01-2013 14:11]


I wish I was a butterfly


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 07-01-2013 14:05 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Black Heart Rebellion verwacht ik ook wel veel van


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 07-01-2013 14:56 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Planks vind ik cool, Martyrdöd niet. Nieuwe Cursed & Black Breath zijn natuurlijk altijd goed nieuws.

Ik merk dat ik mijn crusty metal core idd graag redelijk technisch/mathy heb, zo niet dan dient het gecompenseerd te worden met een overdaad aan agressie (Nails) of black metal (The Secret).
Maar ach, er komt zoveel moois aan, ik verheug mij erop.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 07-01-2013 15:12 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2013 14:56 schreef M. het volgende:
Planks vind ik cool, Martyrdöd niet. Nieuwe Cursed & Black Breath zijn natuurlijk altijd goed nieuws.



Waren meer random aanradingen. Cursed is al jaren dood en Black Breath bracht dit jaar een plaat uit.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-01-2013 15:20 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2012 1:10 schreef Mortis Rex het volgende:

Slayer



komt daar wat nieuws van uit? Dat moet dan de eerste Hannemanloze slayercd worden. En dat is jammer want hij schreef de beste slayernummers (King heeft ook wel wat klassiekers op zijn naam staan maar toch minder dan Hanneman)


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 08-01-2013 0:34 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Mourning Beloveth - Formless
volgens Metal Archives een dubbel cd op 15 februari

Ik kijk ook uit naar de nieuwe Riverside.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 08-01-2013 3:04 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2013 13:19 schreef M. het volgende:
trendy post-hipster


En wat iPim zegt: Early Graves, er zit me toch een bak energie in die laatste plaat.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen