|
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Vaura staat bij mij ook hoog, toevallig ook op de zesde plaats. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kanshebbers voor mijn jaarlijst (niet op volgorde): The National - Trouble Will Find Me AYS - Suburban Haze (EP) The Wonder Years - The Greatest Generation Moderat - II Touché Amoré - Is Survived By Norma Jean - Wrongdoers Run The Jewels - Run The Jewels Kylesa - Ultraviolet Ghostface Killah - Twelve Reasons To Die The Dillinger Escape Plan - One Of Us Is The Killer Heaven Shall Burn - Veto Terror - Live by The Code Kvelertak - Meir Nails - Abandon All Life The Bronx - IV Foals - Holy Fire Hatebreed - The Divinity Of Purpose Cult Of Luna - Vertikal Niet echt toegekomen aan Protest The Hero, A Day To Remember, Stray From The Past, God Is An Astronaut, Born Of Osiris, Oathbreaker, Deafheaven, Defeater, Counterparts, August Burns Red en All Pigs Must Die. Sinds augustus heb ik nagenoeg geen nieuwe muziek opgepakt. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Aaaah Vomitous mag ook niet als EP... Nja, dan wordt de rest van de lijst wel ietsje makkelijker. |
|
Hoezo heeft niemand Deeds of Flesh - Portals to canaan in z'n lijst, supervette cd. |
|
Als ik de jaarlijsten zo bekijk gaan Ataraxie en Gorguts hoge ogen gooien. Terecht natuurlijk. |
|
Godsakke, ik loop hopeloos achter. Ben nu bezig om als een idioot alles wat ik gemist heb binnen te halen en te luisteren. Zal mij benieuwen of ik het red om een jaarlijst te maken dit jaar. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Stevige plaat, maar toch wel same old same old vond ik. |
|
Ik ben nou allemaal platen her en der wat opnieuw beluisteren. Devourment zakt een stuk in de lijst en Svart Crown klimt wel een stuk naar boven. En na nog een luisterbeurt aan Rivers of Nihil, zal deze ook in de top 20 belanden. [Dit bericht is gewijzigd door Woutjinho op 16-12-2013 12:53] |
|
quote: Komt er bij mij wel in. |
|
Zooi! Die Acherontas is eigenlijk ook erg goed. Keuzes... Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Vermoedelijk wordt Palms nog mijn top-10 uitgetrapt door Beastmilk. Vaura klinkt ook interessant, maar is m.i. nog iets teveel los zand qua songs. |
|
Hmmmm, Black Sabbath nog? God Is Dead? is wel echt een uitschieter vind ik... Misschien dat de rest ook nog wat meer blijft hangen in de loop der tijd. |
|
Moest even wennen aan Beastmilk, maar wat een coole plaat eigenlijk. |
|
quote: tzalwelzijn! beestige plaat met fantastische vocals |
|
The Dillinger Escape Plan is niet mijn ding. Ik beluister hem nou voor de eerste keer en het komt niet in de top 20 terecht. Nummers als Panasonic Youth en Setting Fire To Sleeping Giants vind ik wel super gaaf. Misschien dat deze nieuwe cd ook wel gaat groeien in loop der tijd. Maar ik ga mijn lijstje niet pas opsturen in 2016. |
|
laatste tussenstand voor de definitieve lijst, moeilijk, moeilijk, vooral de vanaf nummer 15 ongeveer... 1.Altar of Plagues - Teethed glory & injury 2.Castevet - Obsian 3.Inquisition – Obscure Verses For The Multiverse 4.Circle of Ouroborus - The final egg 5.Vaura – The Missing 6.Cult of Fire - मृत्यु का तापसी अनुध्यान 7.Clandestine Blaze - Harmony of struggle 8.Soror Dolorosa – No More Heroes 9.Paysage d'Hiver - das Tor 10.Aosoth - An arrow in heart 11.Moon - The Nine Gates 12.Beastmilk – Climax 13.Monte Penumbra - Heirloom of Sullen Fall 14.Ulver - Messe I.X-VI.X 15.An Autumn For Crippled Children – Try not to destroy everything you love 16.Nocturnal Abyss – From the depths of Mörkvod 17.Inexistenz – Erfundene Welten 18.Ash Borer - Bloodlands 19.Sannhet – Known Flood 20.Liferuiner – Future Revisionists voorlopig net niet: Svarte Greiner – Black Tie Wormlust – The Feral Wisdom Plaga - Magia Gwiezdnej Entropii Fen - Dustwalker Sasha - Involv3r waarschijnlijk niet: Gehenna - Unravel Germ – Grief Summoning - Old Morning’s Dawn Svart Crown – Profane Hope Drone - Hope Drone Rorcal - Világvége Fell Voices - Regnum Saturni Djevel - Besatt Av Maane Og Natt Manii – Kollaps Kalmankantaja - Kuolonsäkeet Svart - Det Personliga Helvetets Spiral Deafheaven – Sunbather Vuyvr - Eiskalt Gris Sombres Forets |
|
beste niet-Hypnos lijst die ik al zag signature |
|
Paar platen waar ik niet moeilijk over hoefde te doen of ze de lijst wel zouden halen: Chainsaw Penis - Disregard Females; Acquire Chainsaws Molting - Autotomy, Regeneration & the Neverending Struggle for Survival |
|
hebben, wil, review! signature |
|
quote:Geen TRoB? Terra Tenebrosa? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Deze telt (helaas) niet mee, EP. Geeft je weer wat ruimte. |
|
Godverdomme, ben ik net klaar met het maken voor mijn jaarlijst, zet ik daarna de nieuwe Modern Life is War op. Blijkt die te goed te zijn om te negeren :') I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
AFter The Burial ook? signature |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |