![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 | ||||
Auteur: |
|
|
Nieuwe Wormed al gehoord, Bart? ![]() |
|
Nieuwe Wormed is weer belachelijk vet. Behoorlijk goed jaar voor death metal so far. ![]() |
|
Jammer dat er te veel bands zijn die zo doorsnee klinken. ![]() |
|
nonniet, dringend werk van maken signature ![]() |
|
Idd eens gaan checken zodra ik thuis ben ja. ![]() |
|
quote: Als je die gaaf vind moet je Splattered Mermaids ook eens checken. Hebben een paar jaar terug een plaat uitgebracht en komen dit jaar met de tweede. ![]() |
|
Toffe bandnaam in ieder geval. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Er komt een nieuwe The Ruins of Beverast; "Blood Vaults, - The Blazing Gospels of Heinrich Kramer" getiteld : ) I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() meer info over wanneer precies? ![]() |
|
quote: Van Metal-Archives quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
quote: Nice ![]() ![]() |
|
Tijdlijsttijd: 1. A$AP Rocky - Long. Live. A$AP 2. Darkthrone - The Underground Resistance 3. California X - California X 4. Nails - Abandon All Life 5. Momentum - Herbivore 6. Primitive Man - Scorn 7. Kids - Henley 8. Back and Forth - Mercer Ave 9. Abyssal - Novit Enim Dominus Qui Sunt Eius 10. Blut der Nacht - Sargagnel Slechtste platen staan op naam van Cocaine Breath, CZARFACE, Raekwon, Skrillex, Moose Blood en Ace Hood. ![]() |
|
quote:Kan het toepasselijke reactiegifje niet vinden, maar dus wel enorm siked! Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. ![]() |
|
quote:Is een EP van vorig jaar; maar vind jij dat lijstmateriaal, joh? Maar eens chechen dan. Hun demo vond ik, 'mwa'. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
quote: Ik vind het een beetje een te groot "Oh kijk, wij maken black metal! Zie ons"-niveau hebben. Zal misschien aan mij liggen. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Ah, dan is het plaatje waar ik het over heb een re-issue van de 7". Met drie tracks, in tien minuten is het alweer voorbij. Ik kan me wel vinden in Mythics' kritiek, maar ik vond het gewoon een verrassend vette, brute black metal-EP. Kan dat boeltje blijven draaien. Had ik ook met de vorig jaar verschenen EP van Axis of Light, was verslavend lekker. ![]() |
|
Die Axis of Light is briljant ja! Ken je het nummer nummer ook van de Svn Okklt compilatie van dit jaar? Staat zeer goed materiaal op, ook oa. van Tardigrada. http://www.svn-okklt.com/2013/01/svn-okklt-2xcs-compilation.html (legale download) Verder uitgebracht via Fallen Empire I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Die heb ik nog niet gehoord, DL loopt nu binnen ![]() ![]() |
|
Ik ga niet eens een lijstje samenstellen. Ben nog maar heel weinig goede dingen tegengekomen. Ik ga niet zo hard op de Cult Of Luna. Heb de nieuwe Hatebreed al beugedraaid (omdat dat voor lange tijd de enigste coole plaat van het jaar was). And So I Watch You From Afar, My Bloody Valentine, Coheed & Cambria stellen stuk voor stuk teleur. Het goeie wat ik gehoord heb, komt van Foals, 18 miles, The Bronx, Fall City Fall en Soilwork. Hier heb ik zoveel zin in: Verder kan ik ook niet wachten op de nieuwe The Dillinger Escape Plan. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Bwoah die nieuwe The Bronx, serieus? Wat een kutplaat! ![]() |
|
quote: Ik vind hem echt heel gaaf. Ben fan van de sound. Iets meer rock en meer zang. Echt een heel fijn plaatje! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. ![]() |
|
Lijstje maar weer eens bijwerken. Skagos Summoning Chelsea Wolfe Leviathan SubRosa Vasaeleth Altar of Plagues Negura Bunget Ghost Shining Arckanum Kylesa Slidhr Watain Svartsyn Burzum Hate Meditation Als'ie dit jaar ook komt 'Murmur'. En kwam er nou ook een Absu aan? Heaven Shall Burn wil ik stiekem ook wel horen, trouwens. Edit: Darkthrone moet ik ook nog horen. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 13-03-2013 13:40] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
|
Buh, nog zooi vergeten ook: Purson, TDB, Uncle Acid, The Machine/Sungrazer - Split, TRoB. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 13-03-2013 8:59] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. ![]() |
![]() |
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |