|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
see you at occultfest! |
|
Special guest? DJ Oelvis? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
|
|
Vrijdag 22 februari Baroeg, Rotterdam Metal Battle voorronde Zuid-Holland Uit de aanmeldingen zijn vier bands geselecteerd: From Heavens Expelled (Gouda, deathcore / metalcore) Mortukai (Rotterdam, deathcore) Sobek (Gorinchem, heavy / thrash) UnseeN PerceptioN (Den Haag, death) Tijdens deze voorronde strijden zij om één plek in de halve finale op vrijdag 29 maart 2013. Entree € 5,00. Zaal open 19.00 uur http://www.facebook.com/events/140036629482827 |
|
Sobek, heuy! |
|
From Heavens Expelled is die band die ook aan 'Holland's Got Talent' meedeed. Sobek is een tof bandje! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Ha ha de band Saille uit Belgie. see you at occultfest! |
|
Saille wel zijn signature |
|
quote: Winnaar? Slayne, Grindpad, Portall... Verder geen idee, terwijl ik nog denk ik minstens 2 finales gezien heb. Wij doen mooi weer mee dus! Siked! http://www.atak.nl/agenda/1795/ [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-01-2013 19:25] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hmm, gezien de bands maken jullie wel een kans denk ik. Boeiender |
|
quote: Sowieso! En gezien de bands maken zij ook een kans! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hey Retardo en Sjon: ik ga onze gringcore band WILLEKE ABORTI opgeven.. ok? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
shit De inschrijvingen zijn op zondag 23 december gesloten. De bands krijgen zo spoedig mogelijk bericht van de organisatie van hun betreffende voorronde over de deelname. Voor de volledigheid het regelement 2013 hier. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
None Shall Fall gewonnen? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
de groeten he? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ach in 2014 wint Willeke Aborti de metalbattle wel! |
|
WILLEKE ABORTI gaat het helemaal maken dankzij de glorieuze overwinning op alles en iedereen.... daarna zal natuurlijk een zeer uitgebreide triomftocht langs alle podia, cafe's, festivals en tentfeesten volgen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: + buurtfeesten + Braderieën + Schoolfeesten + Personeelsfeesten + Discotheken + Parenclubs + Fietsenstallingen [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 21-01-2013 13:13] |
|
Benieuwd naar de Metal Battle 2014 in ieder geval! Mooie streek als je dat zo aankondigt en dan nog wint ook Hou ons dus dan maar op de hoogte quote: Ja. "En de winnaar van de Noord-Hollandse voorronde van de Metal Battle 2013: NONE SHALL FALL Mannen gefeliciteerd!" https://www.facebook.com/pages/Metal-Battle/239847839392264?group_id=0 [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 21-01-2013 13:17] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Oh, winnen doen we zeker.... daar heb ik alle vertrouwen in..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: signature |
|
we zijn al te boeken hoor? die hele MEtal Battle in 2014 kan net zo goed niet plaatsvinden, want WILLEKE ABORTI zal toch winnen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat is dit voor kansloos getroll allemaal hier. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |