|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat het een drukbezochte avond was is mooi, dat vooropgesteld. Dat systeem om inkomsten te genereren vind ik vreemd. Dus iemand kan als die wil 10 stembiljetten kopen of meer zelfs, is oneerlijk! Zat geen limiet op namelijk, en werden verkocht en uitverkocht tijdens de speeltijd van de laatste band. Niemand kwam dus op het idee om extra bij te drukken/kopiëren, om zo ook de feestende aanhang van de laatste band een stem te gunnen. En als de publieke stemmen niet bindend zijn, dan wordt het publiek toch uiteindelijk genept? [Dit bericht is gewijzigd door Fredde Kaddeth op 28-01-2013 18:19] Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote:Als band moet je dus gewoon een paar vrienden meer dan de helft van de stembiljetten laten kopen en het verschuldigde bedrag later terugbetalen. Kan je toch mooi zeggen dat je de publieksprijs hebt gewonnen en je maakt nog aardig winst ook, ongeacht hoe slecht je speelt! [Dit bericht is gewijzigd door Helvete op 28-01-2013 21:36] |
|
Buh, kutzooi, wij hebben te kampen met ziektes... Worden vervangen door Distillator, old school thrash metal! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: En terecht, Distillator heeft nog nooit meegedaan. Sterkte met de ziektes, hoop dat ze niet blijvend zijn. Boeiender |
|
Oh nee, normale niet-blijvende ziektes, wat dat betreft valt het allemaal wel mee. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Naja, lijkt me wel klote dat het niet doorgaat voor jullie. Boeiender |
|
Dat klopt, erg vervelend om zoiets af te moeten zeggen. Dank je voor de steun Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Goh! |
|
quote: Ja dat mag. Ik wil ook een keer in de jury, het liefst met Retardo en Irritante klootzak |
|
quote: Ja, en dan ook nog eens spelen met Willeke Aborti. |
|
Oh ja, volgende keer even meedoen. |
|
Of is dat ook weer niet eerlijk, vet zieke Groninger all star band |
|
zijnw e al opgegeven? ze kunnen net zo goed ons meteen die prijs geven1 Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Do komst doch net ut Grins? Wordt er eigenlijk wel gecontroleerd of de bandleden echt in de provincie wonen die ze opgeven? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 31-01-2013 19:01] |
|
Ik ben geen Fries hoor, ik woon er alleen al te lang. Maakt toch geen reet uit waar je als persoon vandaan komt, meer waar je als band vandaan komt denk ik. [Dit bericht is gewijzigd door Sjon op 31-01-2013 19:20] |
|
Ik geloof dat 50% van de band uit de betreffende provincie moet komen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Harree! |
|
De winnaar van Gelderland is Downfall of Empires geworden en gisteren heeft Stonehawk de Friese voorronde gewonnen. In de halve finale van het Noorden staan dus Selkies (Overijssel), de Landrakkers (Drenthe) en Stonehawk. De halve finale is op 16 maart in het Podium te Hoogeveen. see you at occultfest! |
|
|
|
|
|
Vanavond! see you at occultfest! |
|
De winnaar van de halve finale in Hoogeveen zijn de Landrakkers en Downfall of Empires heeft de halve finale in Harderwijk gewonnen. [Dit bericht is gewijzigd door the witch op 17-03-2013 14:17] see you at occultfest! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |