|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
idd! Beetje respect voor de potentiële Metallica's van de toekomst. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, jongens, het is wel weer een keer duidelijk hoor Ontopic dus, dank jullie wel Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: waarom? dat snap ik echt niet... hoeveel jaar bestaat F.O.C. al? I am mine own redeemer...! |
|
Precies, dat wordt nooit wat. Stop er maar mee. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 21-01-2013 15:37] |
|
Ontopic. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 21-01-2013 16:28] |
|
quote: FoC bestaat sinds 2009. Waarom we een tweede keer meedoen? Omdat het kan! Het is een leuke uitdaging, zo'n soort 'krachtmeting' en daarnaast vaak gewoon een leuke concertavond En wij kunnen dit soort exposure nog pri-ma gebruiken Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
ah zo! I am mine own redeemer...! |
|
|
|
Morgen dus de Drentsche voorronde! see you at occultfest! |
|
quote: see you at occultfest! |
|
quote: Ik kom wel eem kiekng Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Wat een spuug lelijke flyer! lijkt verdomd veel op die lelijke flyer van occultfest! |
|
Speel jij in de Landrakkers? |
|
quote: JA |
|
Hopelijk valt er een podiumlamp op je kop, voltrots stuk inteelt. |
|
O, nou, doei! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:(''': If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
:'D |
|
quote: Wat dan wel jammer is.. IS dat jullie voor een tweede keer staan, en andere bands ( waaronder de mijne) voor de eerste keer niet een kans krijgen.. Heeft oprecht niets te maken met misgunnen, wel ietwat vreemd.. |
|
riekt naar fraude en / of corruptie! wanneer kunt wie enske wear onveilig komm'n maak'n? I am mine own redeemer...! |
|
Dit is wat ik gehoord heb van een aantal aanwezigen in Hoogeveen. Het stem systeem van de M B Hoogeveen blijkt een oneerlijk systeem te zijn geweest. Betalen voor stembiljetten? dus niet de meeste stemmen gelden. Geld bepaalde de uitslag? WTF? Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
afschaffen die battle's. I am mine own redeemer...! |
|
quote: Als geld het talent bepaald dan zeker! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |