|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
See you in 013 |
|
Nog mensen die naar Vosselaar gaan 13 december? |
|
Ik zoek nog vervoer |
|
Naar 013? Wil je mee in de trein? Zenial |
|
Jippieeeee!!! |
|
Shit straks wordt het in vosselaar nog gezelliger dan in de 013 Zenial |
|
Ik ga naar 013 Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik ben te vinden in de 013 |
|
quote: Als jij rijdt, weet niet of dat een goed idee is |
|
ik ben dr in 013 (hoop ik ) "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik heb een kaartje voor de 013 |
|
Ik ga heel de Biebop voor mij alleen hebben |
|
quote: Nee toch; ik ben d'rs hehe. |
|
quote: Oeh gelukkig maar! Dan kom ik zeker Zenial |
|
Ik word blijkbaar meegesleurd naar de biebob, weet ik sinds gisteren als er nog iemand zin heeft om erna iets te doen, Kurt (een langharige single man ) en ik vieren onze verjaardagen op de Vampire party in Antwaaarpen |
|
ik ga ook naar de 013, niet echt voor Anathema. Ik ben gewoon benieuwd wat Sahara Dust gaat neerzetten. |
|
quote: idd. Ik ook. |
|
Ik ga ook naar 013!! (dank aan Sharteel ) Nu nog iets regelen voor de Biebob... |
|
kga ook naar de 013, erg veel zin in. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik ga ze zien in de Tivoli tralalalala Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik hoorde dat ze in December samen met Autumn in Lucky (Rijsen) spelen. Daar ga ik dan misschien nog wel naartoe. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik kom er net achter dat ik absoluut niet kan |
|
Nergens? Geen enkel concert?? Wat vre-se-lijk ERG!!! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-11-2002 18:31] |
|
Rijd er toevallig iemand van Rotterdam naar 013 en weer terug? (Rotterdam Lombardijen) En kan ik dan mee rijden? (Ik ben een hele rustige en sociale jongen , met geld voor benzine. ) |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |