|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey David....ik zit er nog over te twijfelen om te gaan de trein haal je toch wel? (zeno) |
|
Het is bijna zover!! Jippieeee! |
|
D'UH... |
|
Rijd er toevallig iemand van Rotterdam naar 013 en weer terug? (Rotterdam Lombardijen) En kan ik dan mee rijden? Je mag met mij met de Trein meerijden vanaf Breda Ik hou wel van rustige en sociale jongens You will never have, what i never had. |
|
Ga vandaag proberen kaartje te halen voor 013, dus ik hoop daar te zijn de 15de. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik kom lekker met de oto (013). |
|
voor de belangstellenden: as donderdag is autumn de support act; (kewl.. dubbel crew werk voor mij dus ;P) i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" |
|
Autumn is de hele tijd support in Belgie en NL... dat kan helemaal niet, da's onverantwoord Voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen Autumn ofzo, maar het past zo slecht samen... |
|
is ook niet zo, volgens mij. Vrijdag in de Biebob is de support Breaklose en zondag in 013 Sahara Dust. |
|
Id Biebob toch ook Autumn 013 wist ik... maar dat past nog minder... |
|
geen Autumn, die spelen die dag met After Forever in Utrecht. Van Breaklose ben ik het héél zeker. |
|
Volgens de site van 013 speelt Sahara Dust als support de 15de. Ik ga er in ieder geval bij zijn zondag. Op je knie en pijp voor genade! |
|
ik ga ast goed is komende donderdag in Utrecht ast mee zit allemaal ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Hmmm ik ga toch maar niet denk ik Zenial |
|
Ik kom naar Vosselaar en naar Tilburg, en ik ben niet, ik herhaal, niet aanspreekbaar |
|
ik ga trouwens ook naar Vosselaar en Tilburg (als het niet sneeuwt tenminste) |
|
kheb zin in vanavond ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik in morgenavond... |
|
Vanavond ga ik ze zien, heb er zin in!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Gaat er toevallig iemand vanuit de buurt van Gent ofzo naar Vosselaar morgen... Ik heb n probleem met mn chauffeur van dienst En ik wil Anathema echt zien |
|
Heb net Anathema gezien in de Tivoli, het was goed!!!! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
T was idd zeer goed in tivolli, ze begonnen een beetje zwakjes, maar later maakte ze dat meer dan goed! T kippenvel begint net weg te trekken We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
was leuk gister zoals al gezegd werd, begon zwakjes... maar er kwamen echt goeie nummers langs! Forgotten Hopes !!! en het laatste nummer: A Dying Wish was helemaal geweldig wel jammer dat ze snaar knapte op gegeven moment... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
o ja Autumn deed het ook wel goed was wel lache met de gitarist van God Dethroned (kende ze naam niet ) riepen we maar gewoon "GOD DETHRONED" en toen had ie het door ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |