![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey David....ik zit er nog over te twijfelen om te gaan ![]() ![]() (zeno) ![]() |
|
Het is bijna zover!! Jippieeee! ![]() |
|
D'UH... ![]() ![]() |
|
Rijd er toevallig iemand van Rotterdam naar 013 en weer terug? (Rotterdam Lombardijen) En kan ik dan mee rijden? Je mag met mij met de Trein meerijden vanaf Breda ![]() ![]() You will never have, what i never had. ![]() |
|
Ga vandaag proberen kaartje te halen voor 013, dus ik hoop daar te zijn de 15de. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
Ik kom lekker met de oto (013). ![]() |
|
voor de belangstellenden: as donderdag is autumn de support act; (kewl.. dubbel crew werk voor mij dus ;P) i said: "drink more honey", not: "drink more, honey" ![]() |
|
Autumn is de hele tijd support in Belgie en NL... dat kan helemaal niet, da's onverantwoord ![]() Voor de duidelijkheid, ik heb niks tegen Autumn ofzo, maar het past zo slecht samen... ![]() |
|
is ook niet zo, volgens mij. Vrijdag in de Biebob is de support Breaklose en zondag in 013 Sahara Dust. ![]() |
|
Id Biebob toch ook Autumn ![]() ![]() |
|
geen Autumn, die spelen die dag met After Forever in Utrecht. Van Breaklose ben ik het héél zeker. ![]() |
|
Volgens de site van 013 speelt Sahara Dust als support de 15de. Ik ga er in ieder geval bij zijn zondag. Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
ik ga ast goed is komende donderdag in Utrecht ast mee zit allemaal ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
Hmmm ik ga toch maar niet denk ik ![]() Zenial ![]() |
|
Ik kom naar Vosselaar en naar Tilburg, en ik ben niet, ik herhaal, niet aanspreekbaar ![]() ![]() |
|
ik ga trouwens ook naar Vosselaar en Tilburg (als het niet sneeuwt tenminste) ![]() |
|
kheb zin in vanavond ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
Ik in morgenavond... ![]() ![]() |
|
Vanavond ga ik ze zien, heb er zin in!!! ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
Gaat er toevallig iemand vanuit de buurt van Gent ofzo naar Vosselaar morgen... ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Heb net Anathema gezien in de Tivoli, het was goed!!!! ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
T was idd zeer goed in tivolli, ze begonnen een beetje zwakjes, maar later maakte ze dat meer dan goed! ![]() T kippenvel begint net weg te trekken ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
was leuk gister ![]() zoals al gezegd werd, begon zwakjes... maar er kwamen echt goeie nummers langs! Forgotten Hopes !!! ![]() en het laatste nummer: A Dying Wish ![]() wel jammer dat ze snaar knapte op gegeven moment... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
o ja Autumn deed het ook wel goed ![]() was wel lache met de gitarist van God Dethroned (kende ze naam niet ![]() riepen we maar gewoon "GOD DETHRONED" en toen had ie het door ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |