|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Het was ongelooflijk!!!!! |
|
quote: WOW wat een verslag |
|
Ze speelden Release, Underworld , Leave no Trace, A fine day to Exit , Temporary Peace, A Dying Wish , Inner Silence, One Last Goodbye, Forgotten Hopes, Judgement , Panic , Sleepless, A fleeting Glimpse en nog vééééél meer, en ik heb nog nooit zo'n geniaal goed concert gezien... ik ben echt zwaar onder de indruk, morgen weer hé! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 15-12-2002 1:01] |
|
Het was inderdaad fantastisch!! Volgens mij zag de playlist er zo uit: Release Pressure Underworld Forgotten Hopes Destiny Is Dead Looking Outside Inside Leave No Trace Angelica Judgement Panic A Fine Day to Exit Temporary Peace Fragile Dreams Inner Silence One Last Goodbye The Silent Enigma (piano version) A Dying Wish 2000 & Gone (with lyrics) - Sleepless Comfortably Numb We zijn inderdaad verwend geweest.Ik hoop dat het morgen even goed wordt. De support vond ik ook zeer goed. Jammer van dat gekwetter van sommige uit het publiek. |
|
Eeh, sorry En volgens mij kloppen er twee dingetjes niet... maar ik hoop morgen zekerheid te krijgen! [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 15-12-2002 0:57] |
|
waarom moet ik nou alles uitgeven aan een nieuwe gitaar |
|
Op je hoofd gevallen ofzo? |
|
Dank voor het posten van de setlist. Nu weet ik tenminste zeker dat ik Anathema nooit meer live zal zien... [Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 15-12-2002 1:09] |
|
quote:Kut, ze spelen zo'n beetje het complete nieuwe album |
|
Het was geweldig in 013. Sahara Dust was wel aardig. Vond het te veel op After Forever lijken en toen speelden ze ook nog eens een cover van AF. Anathema was in 1 woord geweldig. Wat een gevoel leggen die gasten in hun muziek. Setlist was geweldig. Ze waren lekker op dreef. Fantastisch! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote:Zo zie maar weer hoe verschillend mensen zijn. Ze vonden het blijkbaar nodig oude nummers ook traag te spelen en het geluid liet ook te wensen over. Pas op het eind werd het wat beter maar toen was ik al half in slaap gevallen. En toen ze sleepless ook nog verklootte vond ik het wel best en ben ik naar huis gegaan. |
|
quote: Ja, de versie op de dutch doom day was beter. (half officium triste, half anathema) Ik vond zelf dat anathema langzaam op gang kwam, maar ik vond het toch wel gaaf. Ook de pink floyd afsluiter was cool. |
|
quote: hehe cool zo kom je mekaar tegen vooraan, zonder dat je weet dat je van ZM bent... jij was diegene met foto-toestel? of met lange blonde haar? ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Sahara Dust wil ik het niet eens over hebben, was saai en degoutant, maar Anathema was andermaal gewoonweg fantastisch , maar wat een LAM publiek zeg... jezus... Foto'kes uit de Biebob van vrijdag (toen waren ze wel nog net iets beter dan in 013...) [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 16-12-2002 17:49] |
|
Whahahahaaaa het was zoooo tof Iedereen die eerder niets meer van Anathema wilde weten omdat ze zogenaamd soft geworden zijn, hebben echt zo grote pech!!! Het was zoooo tof Jeetje wat een mooie foto's hebben jullie gemaakt zeg! Ik hoop dat die van ons ook een beetje gelukt zijn Whahahahhaaa |
|
Ik vond sahara dust wel gaan. Anathema vond ik erg goed hoewel ik het wel grotendeels met paul eens was. Het geluid was had stukken beter gekunt en in het begin had ik het idee dat ze sommige nummers te snel speelden en op het einde te langzaam en maar wazig bezig waren met restless inderdaad. Al met al wel een goed concert You will never have, what i never had. |
|
quote: Geen van beide, ik stond naast diegene met het lange blonde haar. ik heb half lang haar, ben iets van 1.90 meter en had een my dying bride trui aan. Komt dat je bekend voor? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Kwas zondag ook in de 013, ik vond Anathema in 1 woord geweldig, Sahara Dust viel me behoorlijk tegen maar ik kwam ook in de eerste plaats voor Anathema. Kstond trouwens rechts tegen het podium aan. 1 Minpuntje: het klepje van m'n fototoestel besloot ineens niet meer open te gaan ! :-( So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Het onderstaande (maar met Empty er ergens tussen???) op dubbel CD... ik hebben Bootleg enzo Release Pressure Underworld Forgotten Hopes Destiny Is Dead Looking Outside Inside Leave No Trace Angelica Judgement Panic A Fine Day to Exit Temporary Peace Fragile Dreams Inner Silence One Last Goodbye The Silent Enigma (piano version) A Dying Wish 2000 & Gone (with lyrics) - Sleepless Comfortably Numb [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-01-2003 17:40] |
|
Is dat de 013 set? En doe mij maar een kopietje van de bootleg.. |
|
De biebob set, ik zal zien wat ik kan doen |
|
jeuh als je kopietjes verkoopt, ikke ook! Zenial |
|
Ik verkoop ze niet |
|
Gratis weggeven is ook goed Zenial |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |