|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik snap niet dat ze geen groentenvervangers van vleesch maken. Gewoon vleesch in de vorm van groente persen, zo moeilijk is dat toch niet? |
|
quote:Deze vegetariƫr gebruikt die troep niet hoor.... |
|
bloemkool in de vorm van een halve kip?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee een halve kip in de vorm van een bloemkool. |
|
Nee, andersom, van een halve kip maak je een bloemkool-vormige dinges en dan heb je een groentevervanger! Van worstjes kunnen we vast worteltjes maken. Wat we van vis kunnen maken daar wil ik niet aan denken, het wordt in elk geval geen groente! Bla |
|
Skullfuckertje je was net even sneller. Waarom heet je zo trouwens en geen halfgarelauwwarmebloemkoolfucker, is vast lekkerder en bovenal vegetarisch. [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 24-05-2002 15:35] Bla |
|
quote: Humm... dat klinkt bijna net zo tof... De enige groente die ik normaal gesproken eet is de groente de toevallig op de pizza zit die ik als basis voor de pizza-oorlog gebruik. Verder heb ik van de week rosti-rondjes gegeten en dat was het dan wel weer wat groente betreft. Vleesch heerscht |
|
Ik heb geen principes, ik leef op het gevoel. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Vlees heerscht idd. Vooral kip in de vorm van bloemkool he Skullfucker? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |