|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja het zal wel weer, eerst zien dan geloven! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Kan het kloppen dat ik nog nooit van die supports gehoord heb? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: nee 100% anti-Kvelgeest |
|
quote: http://www.zwaremetalen.com/recensie/24005/Destinity-Resolve-in-Crimson.html vette plaot signature |
|
quote: quote: Zegt genoeg Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Klinkt wel vet, ja! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 19-01-2013 14:03] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ingekochte Massive Music bagger |
|
Arvas is met de ex-Koldbrann drummer. En idd, allemaal ingekochte bands. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nu goed, ja, dan is de tour alvast betaald |
|
Glenn komt waarschijnlijk zelf niet neem ik aan... I am mine own redeemer...! |
|
quote: Geen Glen Benton = geen show, ook niet met invalzanger. Die afspraak staat op papier. Liever één goeie main support en een goeie local dan dit, maar de discussie met de boeker over de supports heeft helaas niet veel vruchten afgeworpen. |
|
quote: Alleen de support bands... Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: dat was een poging tot humor, maar ik kan begrijpen dat dit voor een aantal ietwat te hoog gegrepen is. |
|
Jij ook de tering Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Wat ik van Destinity en Karnak gehoord heb, klinkt anders erg goed. 100% anti-Kvelgeest |
|
Destinity is behoorlijk goeie Gothenborg metal, top 3 in het genre in 2012 alleen... wat doet zo'n band in het Deicide voorprogramma? Doorheen Europa dan nog?! Voor mij zou dat een plus zijn hoor vraag me alleen af wat die Deiciders daarvan denken :s signature |
|
Jongens, dit zijn alleen Buy-in bands. Allemaal ingekocht door boekers en/of labels zodat de heren van Deicide zelf niet meer voor de vlucht, nightliner en crew hoeven te betalen. Heeft niks met kwaliteit te maken. Alleen monies. |
|
quote: Nee echt? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Gratis inkom dus? |
|
quote: |
|
Gelukkig geen Belgische datum. De drie vorige keren dat ik ze wou zien hebben ze gecanceld of had ik autopech Faustian Spirit of the Earth |
|
Als het gewoon doorgaat ga ik naar Nijmegen. |
|
Info over het concert in Baroeg: Maandag 25 maart Deicide (US death) Destinity (FR death / thrash) Karnak (IT death) Sweetest Devilry (FR melodic death) Vvk € 15,00. Entree € 17,00. Zaal open 18.30 uur http://www.baroeg.nl/tickets.htm http://www.facebook.com/events/313013225467469 |
|
misschien maar is een kijkje nemen! Al is het wel jammer dat de band zo is afgegleden want Legion en once upon a cross zijn death metal meester werken achja we zien het wel, zou me benieuwe of Glen Benton dit keer wel komt hahaha |
|
quote:Hoi Mental. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |