|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
net alsof ik dat niet ken. Die band is f*cking bekend. Mensen die van therion houden zullen deze band ook wel leuk vinden. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 13-10-2002 21:24] |
|
Live zijn ze ook erg goed |
|
Heerlijk tog? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
nooit van gehoord, site? Oud Vuil. |
|
penumbra.free.fr/ En als je het wil downloaden zou ik soulseek gebruiken (slsk.org). Met kazaa winmx en bearshare vind je bijna nix. Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
--> De ZM Recensie <-- Ik heb die cd "The Last Bewitchment" [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 13-10-2002 21:44] Wiegen Meister ! |
|
Ik heb er een cd van liggen, weet de titel niet eens. Ik vind em iig op 2 nrs na behoorlijk matig, is te ruil! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Penumbra heerscht de pan uit! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
yep... die CD komt heel hoog in mijn jaarlijst te staan... |
|
quote:Had jij niet samen met Penumbra op het podium gestaan |
|
quote:Yep.. ik heb ze eind februari voor 3 optredens (Heerhugowaard, Enschede en Rotterdam) naar Nederland gehaald... En bij het optreden in R'dam nog een nummer mee staan te pingelen met ze... |
|
quote:En wanneer komt het vervolg daarop? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ja dat zou ik ook wel willen weten, Punumbra is echt wel ok. |
|
Zijn er nog meer bands van dit caliber? Het gaat mij vooral om het koor. Dit maakt de muziek egt zo compleet. Dus, weet iemand nog een band zoals dit? Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: HEERSCH !!!!!! Wiegen Meister ! |
|
Heb ze toen gezien in de Baroeg toen We the gods en Dying Tears er ook stonden en Penumbra is inderdaad een geweldige band. |
|
Ik heb ze nog geinterviewd, jammer dat ze zo slecht engels kunnen |
|
was erg jammer dat ze op het laatst nog een slaap plek vonden anders hadden ze bij mij gepit. |
|
quote:7 december staan ze in Zwolle met After Forever, Autumn en To Elysium en voor zover ik het begrepen heb de dag erna in de 013.. |
|
quote:Kijk! Inside information Tenminste, dat neem ik aan.. want op de 013 website is niets gemeld van dit alles. Is dat optreden in 013 met dezelfde lineup als in Zwolle? En dan mag je gelijk even vertellen wanneer de vvk begint I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Mja.. combinatie van een week lang noddgedwongen het nieuws bij moeten houden voor Lords of Metal en een paar mailtjes naar de bassist.. quote:IK heb nog geen enkel idee.. Ik heb wel de naam van After Forever horen noemen maar daarover is nog niks definitief bekend... |
|
quote:Je klinkt echt alsof je het een enorme ramp vindt quote:Ik hoor het allemaal wel.. voorlopig in ieder geval de 8e vrij houden.. nou nog zien wat de vvk datum is. Dank in ieder geval! Edit: 8e dus.. wil wel naar 013, niet naar Zwolle [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 15-10-2002 15:46] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ikke mee!! |
|
waar akn je hierover nog meer info vinden. Ik moet gewoon Penumbra een keer live zien. Eindelijk een leveensdoel verzonnen Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
quote: dat zou ik ook wel willen weten kan ik ze ook een keer live zien volgens mij zijn ze echt heel goed het type niet lullen maar metal luisteren |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |