IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Politie vraagt om uw hulp [opsporing verzocht] Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 10:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ascendant Grotesque: dit topic is bedoeld om informatie/foto's/beelden te verspreiden die door de politie (of een vergelijkbare "officiële" verstrekker) vrijgegeven zijn ten behoeve van de opsporing van betrokkenen bij een mogelijk misdrijf. Dit topic is dus expliciet niet bedoeld om suggestieve filmpjes e.d. vanuit rommelende onderbuiken te verspreiden.






bij deze verspreid ik deze video in de hoop deze bende vunzige gasten wordt opgepakt. aangezien zulke dingen helaas vaker gebeuren is een "tuig"topic wel mogelijk lijkt mij. Iemand nog zo hard trappen als hij al op de grond ligt, om te kotsen.....

[Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 22-01-2013 11:50]


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-01-2013 10:17 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

Wat een irritante voice-over.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 10:18 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Op zich begrijpelijk, Attila; maar dergelijke filmpjes laten zelden context zien. Zeker als het om privé/amateurbeelden gaat kan de montage suggestief zijn.
Terughoudendheid lijkt mij gepast.

Overigens zeg ik hiermee niets over het bovenstaande filmpje. Die heb ik niet gezien.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-01-2013 10:22 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:18 schreef Kvelgeest het volgende:

Overigens zeg ik hiermee niets over het bovenstaande filmpje. Die heb ik niet gezien.


Misschien moet je het eerst even zien. :')

[Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 22-01-2013 10:22]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 10:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:18 schreef Kvelgeest het volgende:
Op zich begrijpelijk, Attila; maar dergelijke filmpjes laten zelden context zien. Zeker als het om privé/amateurbeelden gaat kan de montage suggestief zijn.
Terughoudendheid lijkt mij gepast.

Overigens zeg ik hiermee niets over het bovenstaande filmpje. Die heb ik niet gezien.

Dit filmpje wordt "officieel"door de politie verspreid. dan zal er wel wat aan de hand zijn. Plus stralen die heren een en al opgefoktheid uit (fiets omtrappen etc) en komen ze gewoon toevallig een pechvogel tegen die onverdiend helemaal lens wordt getrapt (natrappen als iemand ligt, niet te geloven). In die zin denk ik dat het verspreiden van zo dit filmpje geen kwaad ken (verder helemaal eens met jou)

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-01-2013 10:25]


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 22-01-2013 10:34 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Kunnen ze niets aan doen, is een cultuurverschil.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 10:35 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 10:22 schreef Schuurman het volgende:
Misschien moet je het eerst even zien. :')
Hoef ik helemaal niet. Wat dit filmpje ook laat zien, het neemt niet weg dat er met regelmaat suggestieve montages opduiken op basis waarvan menigeen dan direct moord & brand schreeuwt.
In ons rechtsysteem geldt dat je onschuldig bent tot tegendeel bewezen. Een premature publiekelijke schandpaal ondermijnt dit systeem en leidt bij veroordeling met regelmaat tot strafvermindering.
Dan kan de onderbuik wel tevreden zijn, persoonlijk denk ik toch dat je er mee moet uitkijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-01-2013 10:35]


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 22-01-2013 10:36 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Ja, misschien zei die jongen wel iets over hun moeders.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 10:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:35 schreef Kvelgeest het volgende:
Hoef ik helemaal niet. Wat dit filmpje ook laat zien, het neemt niet weg dat er met regelmaat suggestieve montages opduiken op basis waarvan menigeen dan direct moord & brand schreeuwt.
In ons rechtsysteem geldt dat je onschuldig bent tot tegendeel bewezen. Een premature publiekelijke schandpaal ondermijnt dit systeem en leidt bij veroordeling met regelmaat tot strafvermindering.
Dan kan de onderbuik wel tevreden zijn, persoonlijk denk ik toch dat je er mee moet uitkijken.

Worden zulke suggestieve montages ook verspreid door officiele bronnen (politie bedoel ik)? (dat zou dan wel extreem ernstig zijn). Ik ben het verder met je eens dat je onschuldig bent totdat het tegendeel wordt bewezen, maar ik blijf erbij dat er aan duidelijkhied in deze clip weini ontbreekt (tenzij ze wel heel erg geplakt en geknipt hebben).


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-01-2013 10:41 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:35 schreef Kvelgeest het volgende:
Hoef ik helemaal niet. Wat dit filmpje ook laat zien, het neemt niet weg dat er met regelmaat suggestieve montages opduiken op basis waarvan menigeen dan direct moord & brand schreeuwt.
In ons rechtsysteem geldt dat je onschuldig bent tot tegendeel bewezen. Een premature publiekelijke schandpaal ondermijnt dit systeem en leidt bij veroordeling met regelmaat tot strafvermindering.
Dan kan de onderbuik wel tevreden zijn, persoonlijk denk ik toch dat je er mee moet uitkijken.


Excusez moi, maar het gaat hier om een oproep, niet om één of ander popie-jopie Geenstijlesque filmpje. Het gaat hier dus niet om een suggestieve montage, maar beelden van een stadscamera of hoe je zo'n ding ook noemt. Lijkt me een bijzonder redelijk middel om verdachten op het spoor te komen.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 22-01-2013 10:43 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Persoonlijk denk ik dat ze allemaal erg ongemakkelijk uitgleden en er inmiddels samen om kunnen lachen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 10:44 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 10:24 schreef attila_de_hun het volgende:
Dit filmpje wordt "officieel"door de politie verspreid. dan zal er wel wat aan de hand zijn.

Ja, iets dergelijks zag ik. Mede daarom post ik dat ik het niet over dit specifieke filmpje heb.
Maar ieder filmpje dat op Geenstijl/Dumpert/Youtube/weetikveelwat verschijnt ben ik gewoon geen fan van.
Ik denk serieus dat dat een aantasting is van ons rechtsysteem.

quote:
Plus stralen die heren een en al opgefoktheid uit (fiets omtrappen etc)

Boeiend. Dat kan/mag geen reden zijn.

quote:
en komen ze gewoon toevallig een pechvogel tegen die onverdiend helemaal lens wordt getrapt
Dergelijk gedrag moet keihard aangepakt worden, maar mag niet leiden tot publiekelijke veroordeling of erger zonder dat de rechter er aan te pas is gekomen.

quote:
(natrappen als iemand ligt, niet te geloven).

Context afhankelijk.
Bijvoorbeeld dat filmpje vd week van die mislukte 'aanslag' in Bulgarije. Daar vind ik dat natrappen begrijpelijk (wat iets anders is dan 'goed'/correct). Ga er maar eens naast staan.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 10:45 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 10:41 schreef Schuurman het volgende:
Excusez moi, maar het gaat hier om een oproep, niet om één of ander popie-jopie Geenstijlesque filmpje. Het gaat hier dus niet om een suggestieve montage, maar beelden van een stadscamera of hoe je zo'n ding ook noemt. Lijkt me een bijzonder redelijk middel om verdachten op het spoor te komen.
O.

Ik zeg niets over dat filmpje.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-01-2013 10:46 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:45 schreef Kvelgeest het volgende:
O.

Ik zeg niets over dat filmpje.
Maar daar gaat het topic wél over. Gewoon even kijken misschien?


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 10:48 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 10:46 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Maar daar gaat het topic wél over. Gewoon even kijken misschien?
Dat gaat het niet.
Attila post 'een tuig topic'. De topic heet 'walgelijk tuig', niet 'Dit walgelijk tuig'. Ik zeg iets op meta-niveau over een dergelijke topic/filmpjes.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-01-2013 10:49 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

K.I.J.K.E.N.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 22-01-2013 10:50 by Schuurman Wijzig reactieProfiel van SchuurmanQuote dit bericht

Nee, ik geloof niet dat het de afschrijving van mijn toetsenbord waard is hier nog op te reageren. :').

[Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 22-01-2013 10:51]


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 10:51 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:44 schreef Kvelgeest het volgende:

Boeiend. Dat kan/mag geen reden zijn.




Vandalisme (slopen fiets) is voor mij al reden genoeg om gestraft te worden (in juist verhouding).
verder vind ik je punt wel interessant en zelfs heel begrijpelijk. Maar waar trek je de grens? Wanneer wordt iemand schuldig? Wanneer iemand duidelijk van plan is om iets slechts gaat doen, mag die dan niet gestopt worden (door de politie)?


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 10:51 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 10:49 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
K.I.J.K.E.N.
Nogmaals: Ik post niets over dit specifieke filmpje, derhalve hoef ik niet te kijken, mongooltje. Lees gewoon wat ik post en probeer eens na te denken.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-01-2013 10:52 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:51 schreef Kvelgeest het volgende:
Lees gewoon wat ik post en probeer eens na te denken.
Lees gewoon wat anderen posten en probeer de boel eens niet zoals altijd naar jezelf toe te trekken.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-01-2013 10:54 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht



I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-01-2013 10:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Uhm, ja. Mag wel weer ergens over gaan.
quote:
Op 22 januari 2013 10:44 schreef Kvelgeest het volgende:
Ik denk serieus dat dat een aantasting is van ons rechtsysteem.

Maar hoe moet je anders dit soort lui (die met wat voor reden dan ook door de politie gezocht worden, en waarvan verder *niks* bekend is) vinden, dan?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-01-2013 10:56]


Quis moderabat ipsos moderatores?


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-01-2013 10:58 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Je mist inderdaad context en inderdaad, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is (maar goed ook), maar er zijn wel degelijk op beeld enkele daden vastgelegd die door het rechtsysteem moeten onderzocht worden. Dat je door de clip te verspreiden zoekt naar de daders, helpt als je ze wilt vatten voor onderzoek. Want dat is het in principe, ook al nagel je ze daarmee publiekelijk aan de schandpaal.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 10:58 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 10:51 schreef attila_de_hun het volgende:
Vandalisme (slopen fiets) is voor mij al reden genoeg om gestraft te worden (in juist verhouding).
verder vind ik je punt wel interessant en zelfs heel begrijpelijk. Maar waar trek je de grens? Wanneer wordt iemand schuldig? Wanneer iemand duidelijk van plan is om iets slechts gaat doen, mag die dan niet gestopt worden (door de politie)?
Een fiets omschoppen en slopen zijn twee verschillende dingen. Tuurlijk moet je een fiets niet omtrappen, maar ook geen peuk op de straat gooien etc. Opsporingsmiddelen moeten ook proportioneel zijn. Maar ik doelde op "stralen die heren een en al opgefoktheid uit".

Verder is het niet zo interessant, hoor. Als jij gepakt wordt tijdens het voorbereiden van een misdrijf ben je gewoon strafbaar.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-01-2013 11:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2013 10:58 schreef BenKnuckles het volgende:
Je mist inderdaad context en inderdaad, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is (maar goed ook), maar er zijn wel degelijk op beeld enkele daden vastgelegd die door het rechtsysteem moeten onderzocht worden. Dat je door de clip te verspreiden zoekt naar de daders, helpt als je ze wilt vatten voor onderzoek. Want dat is het in principe, ook al nagel je ze daarmee publiekelijk aan de schandpaal.


maar denk jij dat de politie dit zomaar doet? Er moet toch wel een ernstige reden aan ten grondslag liggen, anders zouden we overstroomd worden met zulke filmpjes.


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-01-2013 11:00 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 januari 2013 10:52 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Lees gewoon wat anderen posten en probeer de boel eens niet zoals altijd naar jezelf toe te trekken.
Ok, Voortaan als mensen op mij reageren zal ik dat niet naar mij toetrekken.




Aap.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen