|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat een irritante voice-over. |
|
Op zich begrijpelijk, Attila; maar dergelijke filmpjes laten zelden context zien. Zeker als het om privé/amateurbeelden gaat kan de montage suggestief zijn. Terughoudendheid lijkt mij gepast. Overigens zeg ik hiermee niets over het bovenstaande filmpje. Die heb ik niet gezien. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Misschien moet je het eerst even zien. :') [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 22-01-2013 10:22] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Dit filmpje wordt "officieel"door de politie verspreid. dan zal er wel wat aan de hand zijn. Plus stralen die heren een en al opgefoktheid uit (fiets omtrappen etc) en komen ze gewoon toevallig een pechvogel tegen die onverdiend helemaal lens wordt getrapt (natrappen als iemand ligt, niet te geloven). In die zin denk ik dat het verspreiden van zo dit filmpje geen kwaad ken (verder helemaal eens met jou) [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-01-2013 10:25] |
|
Kunnen ze niets aan doen, is een cultuurverschil. |
|
quote:Hoef ik helemaal niet. Wat dit filmpje ook laat zien, het neemt niet weg dat er met regelmaat suggestieve montages opduiken op basis waarvan menigeen dan direct moord & brand schreeuwt. In ons rechtsysteem geldt dat je onschuldig bent tot tegendeel bewezen. Een premature publiekelijke schandpaal ondermijnt dit systeem en leidt bij veroordeling met regelmaat tot strafvermindering. Dan kan de onderbuik wel tevreden zijn, persoonlijk denk ik toch dat je er mee moet uitkijken. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-01-2013 10:35] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ja, misschien zei die jongen wel iets over hun moeders. |
|
quote: Worden zulke suggestieve montages ook verspreid door officiele bronnen (politie bedoel ik)? (dat zou dan wel extreem ernstig zijn). Ik ben het verder met je eens dat je onschuldig bent totdat het tegendeel wordt bewezen, maar ik blijf erbij dat er aan duidelijkhied in deze clip weini ontbreekt (tenzij ze wel heel erg geplakt en geknipt hebben). |
|
quote: Excusez moi, maar het gaat hier om een oproep, niet om één of ander popie-jopie Geenstijlesque filmpje. Het gaat hier dus niet om een suggestieve montage, maar beelden van een stadscamera of hoe je zo'n ding ook noemt. Lijkt me een bijzonder redelijk middel om verdachten op het spoor te komen. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Persoonlijk denk ik dat ze allemaal erg ongemakkelijk uitgleden en er inmiddels samen om kunnen lachen. |
|
quote: Ja, iets dergelijks zag ik. Mede daarom post ik dat ik het niet over dit specifieke filmpje heb. Maar ieder filmpje dat op Geenstijl/Dumpert/Youtube/weetikveelwat verschijnt ben ik gewoon geen fan van. Ik denk serieus dat dat een aantasting is van ons rechtsysteem. quote: Boeiend. Dat kan/mag geen reden zijn. quote:Dergelijk gedrag moet keihard aangepakt worden, maar mag niet leiden tot publiekelijke veroordeling of erger zonder dat de rechter er aan te pas is gekomen. quote: Context afhankelijk. Bijvoorbeeld dat filmpje vd week van die mislukte 'aanslag' in Bulgarije. Daar vind ik dat natrappen begrijpelijk (wat iets anders is dan 'goed'/correct). Ga er maar eens naast staan. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:O. Ik zeg niets over dat filmpje. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Maar daar gaat het topic wél over. Gewoon even kijken misschien? Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote:Dat gaat het niet. Attila post 'een tuig topic'. De topic heet 'walgelijk tuig', niet 'Dit walgelijk tuig'. Ik zeg iets op meta-niveau over een dergelijke topic/filmpjes. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
K.I.J.K.E.N. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Nee, ik geloof niet dat het de afschrijving van mijn toetsenbord waard is hier nog op te reageren. :'). [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 22-01-2013 10:51] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote: Vandalisme (slopen fiets) is voor mij al reden genoeg om gestraft te worden (in juist verhouding). verder vind ik je punt wel interessant en zelfs heel begrijpelijk. Maar waar trek je de grens? Wanneer wordt iemand schuldig? Wanneer iemand duidelijk van plan is om iets slechts gaat doen, mag die dan niet gestopt worden (door de politie)? |
|
quote:Nogmaals: Ik post niets over dit specifieke filmpje, derhalve hoef ik niet te kijken, mongooltje. Lees gewoon wat ik post en probeer eens na te denken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote:Lees gewoon wat anderen posten en probeer de boel eens niet zoals altijd naar jezelf toe te trekken. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
|
|
Uhm, ja. Mag wel weer ergens over gaan. quote: Maar hoe moet je anders dit soort lui (die met wat voor reden dan ook door de politie gezocht worden, en waarvan verder *niks* bekend is) vinden, dan? [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-01-2013 10:56] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Je mist inderdaad context en inderdaad, je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is (maar goed ook), maar er zijn wel degelijk op beeld enkele daden vastgelegd die door het rechtsysteem moeten onderzocht worden. Dat je door de clip te verspreiden zoekt naar de daders, helpt als je ze wilt vatten voor onderzoek. Want dat is het in principe, ook al nagel je ze daarmee publiekelijk aan de schandpaal. |
|
quote:Een fiets omschoppen en slopen zijn twee verschillende dingen. Tuurlijk moet je een fiets niet omtrappen, maar ook geen peuk op de straat gooien etc. Opsporingsmiddelen moeten ook proportioneel zijn. Maar ik doelde op "stralen die heren een en al opgefoktheid uit". Verder is het niet zo interessant, hoor. Als jij gepakt wordt tijdens het voorbereiden van een misdrijf ben je gewoon strafbaar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: maar denk jij dat de politie dit zomaar doet? Er moet toch wel een ernstige reden aan ten grondslag liggen, anders zouden we overstroomd worden met zulke filmpjes. |
|
quote:Ok, Voortaan als mensen op mij reageren zal ik dat niet naar mij toetrekken. Aap. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |