|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
AG: deze post is leeggetrokken omdat de inhoud naar het volgende topic gegaan is: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/860 [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 23-01-2013 15:47] signature |
|
welke cijfers haalde jij? http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws-1/1923381/Ernstige-mishandeling-Nijmegen-1.htm#.UP_xwGeoF8H blanke man, wat doe je nu? signature |
|
quote: alleen als ze kort haar hebben. Dan zijn ze echt niet te vertrouwen, dat tonen "de statistieken" vast wel aan! [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 23-01-2013 16:17] |
|
quote:Was het helemaal niet in Eindhoven? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 23-01-2013 18:00] |
|
Is dat niet die Braziliaanse favela van Nederland? Kan best kloppen dat het daar was. |
|
Jij zegt dat het in Brazilië was ipv Eindhoven, ik niet. Hoe kom je daarbij? |
|
Ah, ik dacht dat je die opmerking niet serieus bedoelde. Via verschillende comments op de facebookpagina waar het filmpje dat Bart postte vandaan kwam. Daar werd onder meer ook gelinkt naar een Braziliaanse nieuwsuitzending die berichtten over het filmpje als een bende-afrekening in Brazilië. |
|
Dankzij de opwarming van de aarde heeft Eindhoven tegenwoordig een Braziliaans klimaat, vandaar. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Juist, die poolkappen zijn aan het smelten. Binnenkort woon ik dus aan de kust, snel die zonnebril erbij pakken. |
|
In de zaak van het zinloos geweld in Einhoven is eer derde verdachte opgepakt: een jongen van 16 uit de buurt van Turnhout. De twee jongeren die gisteren aangehouden werden, hebben de Nederlandse nationaliteit. Gisteren was gemeld dat het om Belgische jongens ging. Maar nu blijkt dat het allebei Nederlanders zijn die in België wonen. Toch wel even aanstippen dat het dus géén Belgen zijn The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Alles onder de rivieren is België. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Klopt. Ik ga even om een brood in Caïro, is hier toch om de hoek. |
|
quote: een ferm "NEEN" (tenzij je de Schelde bedoelt) |
|
quote:Sprak de Duitser www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Hier ook al, wouter023 |
|
Ha, landgenoot! |
|
quote: Dat je "neen" en "ferm" gebruikt geeft al wel weer aan dat ik gewoon gelijk heb, Belg quote: Touché, touché De laatste 5 verdachten van het Eindhoven-gebeuren hebben zich ook gemeld. Even een bron op het juist niveau erbij gezocht: http://www.hartvannederland.nl/nederland/noord-brabant/2013/laatste-5-verdachten-mishandeling-melden-zich/ [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-01-2013 8:49] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hoezo touché? Het juist constateren van dat feit staat los van je eigen nationaliteit. BTW, eens met emo-gedoe-rond-facebook-filmpjes. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:3 Nederlanders, 5 Belgen. |
|
Gezocht, twee jongens en twee meisjes in een metallic blauwe Mercedes. Ben ik de was aan het opvouwen op de eerste verdieping, hoor ik door het raam een auto stoppen, met veel gelach. Beetje loeren door het beetje open raam met gordijn ervoor. Zitten die lui ballonnen leeg te trekken met lachgas. De bestuurder haalt zo'n grote tank te voorschijn, iemand anders stapt uit en doet rare bewegingen. Uiteindelijk scheuren ze weg met hele harde nederlandstalige muziek schallend uit de boxen. Gewoon de politie gebeld. Wat een debielen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |