|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
16 Februari @ De Rotonde, Berkel en Roderijs Kutschurft Rectal Smegma Grindbashers Reign of War Schade € 7,50,- (€ 5,- voor leden) Deuren 19:30 https://www.facebook.com/events/130575577103684 |
|
Aanwazig! ... hoe de hazen lopen ... |
|
Da's natuurlijk niet voor de bands. [Dit bericht is gewijzigd door Dying Embrace op 12-02-2013 15:37] |
|
Ja maar Sgeitie we gaan ook een geheime ZM minimeet houden he en aan de bandnamen te zien belooft het een heel smerig feestje te worden! Jammer dat je er niet bij bent ... hoe de hazen lopen ... |
|
Ik begreep dat Assie en Kvellie hier keihard aanwezig zijn. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Tja het zijn natuurlijk wel Mr. N en Herrie die je gaat ontmoeten, dat maakt de wereldreis al iets begrijpelijker natuurlijk. Edit: @faalhaas [Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 12-02-2013 15:52] 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het is overigens Rodenrijs. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Herrie heeft mij op de gastenlijst gezet, Herrie is lief ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: tot zaterdag! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Gelukkig maar, dalijk is het uitverkocht... 5 Euro's? Op je muil!! |
|
dat zou alleen gebeuren als aratron ook zou spelen natuurlijk! I am mine own redeemer...! |
|
quote: ... hoe de hazen lopen ... |
|
Dat wel natuurlijk, wij als lokale helden zijnde. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nou, kom ook langs dan, kan je pintjes pakken met de enige echte Kutschurft! Boeiender |
|
Als ik nog steeds in de buurt zou wonen, zou ik aanwezig zijn natuurlijk. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Nah, kom op, een beetje meer moeite doen joh! Boeiender |
|
Idd Sgeitie wel blijven netwerken he. Aan de top komen is gemakkelijk he maar er blijven.. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Nou ik zal er nog eens over nadenken, bier drinken zal er niet inzitten, want als ik kom dan zal dat met de auto zijn. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: beetje creatief zijn kerel!!! I am mine own redeemer...! |
|
quote: I am mine own redeemer...! |
|
quote: Mocht ik komen, dan rook ik wel wat ipv wat te drinken. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
sensimina f.t.w.! I am mine own redeemer...! |
|
Zin in!! Too weird to live but much too rare to die.. |
|
Hij ook! Boeiender |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |