|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Jaaa! Dat is zo!!! Kiekens |
|
quote: Tsja dat krijg je he als je jezelf niet genoeg in een band verdiept nou ja Geef mij maar dissection of Entombed |
|
quote: Siebenburgen, over bands gesproken die nooit goed zijn geweest. |
|
waarom is god dethroned niet genoemd? het werk is anders (technische gezien niet slechter, juist beter) maar raakt me stukken minder Je moeder. |
|
gorefest, teveel vragen voor optredens zodat niemand je meer boekt en de band dood bloed *ik hoor net dat ik een liegebeest ben * [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-10-2002 23:10] |
|
Wat te denken van de volgende bands... en dan wat minder ver van huis... PESTILENCE: muzikaal was de stap van Testimony... naar Spheres veel te groot. Had naar mijn mening beter een album tussen kunnen zitten als -brug- naar het werk op Spheres. Deze stap was voor de meeste fans gewoon niet te overbruggen. Maar vooral de uitspraken in de pers heeft de band destijds heel veel goodwill gekost bij de fans.. niet geheel onbegrijpelijk trouwens. Deze band had echt HEEL groot kunnen zijn en dat mogen ze zich voor een gedeelte zelf aanrekenen. En dat vind ik persoonlijk heel spijtig om te moeten zeggen. Want Pestilence ruleert nog steeds! Toen ik zelf met een bandje begon was het toch een band waar je tegenop keek en zeker als inspiratie diende. Hebben zelfs nog een tijdje een cover (Twisted Truth) van ze gespeeld. Zegt wel genoeg denk ik. GOREFEST: leek na Erase ook muzikaal het spoor totaal bijster. Resultaat fors dalende verkoopcijfers en uiteindelijk is de band er volgens mij maar van alle ellende mee opgehouden. Vond ik tot en met ERASE echt een vette band. Ook live met Jan Chris als frontman stond deze band als een huis... vroeger ook nog diverse covers van gespeeld (Reality..., Erase). ALTAR: is na de knaller "Youth of Christ" ook totaal ingezakt muzikaal. Hadden zich naar mijn bescheiden mening beter bij die brute shit van het debuut kunnen houden en dit verder ontwikkelt. Zeker met de flink oplevende Death Metal-scene hadden ze het wellicht een heel stuk verder kunnen schoppen (ook in het buitenland!). PS: Voordat ik hier weer commentaar op krijg in de trant van "nee jij dan met Callenish Circle" wil ik opmerken dat ik deze post louter en alleen vanuit mijn eigen fan-perspectief heb geschreven!!! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
- The Gathering - Sepultura - Amorphis - Celtic Frost - Cradle of Filth Ik vind zeker dat deze bands hun 'eigen ruiten hebben ingegooit' (al hoewel heeft bijvoorbeeld Celtic Frost dubbel glas) |
|
-Sentenced zal ik maar noemen. Dat mag duidelijk zijn. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Noemt iemand nou serieus Aeternus?? ?? Ascension Of Terror is geweldig! .. En Beyond.. & And so the night became waren inderdaad ook subliem (of ze beter waren dat is nogal een kwestie van mening), maar wie zat er nou te wachten op exact nog zo'n album?? De band heeft gedaan waar ze zin in hadden, niet ingespeeld op trends of onder druk van een platenmaatschappij, ze zijn niet soft geworden en hebben ook geen zangeresje ingehuurd.. argh.. wat is het probleem.. Naar aanleiding van alle bands die in dit topic genoemd worden kan de titel beter veranderd worden in 'Bands die ik niet meer cool vind' of iets dergelijks |
|
Ik heb zelf van Gorefest alleen soul survivor en die vind ik best vet! Is die cd van voor of na "erase" ??? En indien na, wat is dan de vetste cd van gorefest??? ik ken ze gewoon niet zo goed Winter is coming |
|
immortal den heerschers |
|
quote: arghhhhh het nieuwe katatonia is zoooooooo goed! |
|
Om t maar es wat meer in de Goth-metal richting te zoeken: Theatre Of Tragedy!!! hun nieuwe wending is inderdaad wat je een TRAGEDIE noemt,....waar is de tijd van hun eerste 3 schijven??? (No title, Velvet Darkness, A rose for the dead) *Raymond had toen een erg vette grunt,leuk om mee te brullen* Aégis was gewoon wat rustiger maar de sfeer zat nog steeds goed, in Musique zitten er enkele mooie industrial spullen maar t is niks om grijs te draaien. en die laatste..... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Wat dachten jullie van Mayhem? |
|
quote: OK, die laatste exploten zijn nie meer wat t geweest is...maar Declaration.. blijft lekker zieke achtergrondmuziek I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Nou, ik heb thuis toch vier COF demo's liggen(waatvan één een rehearsel). Te weten: "Invoking the Unclean", "Orgiastic Pleasures", "Total Fucking Darkness" en de rehearsel "The Black Godess Rises". Uit dezelfde periode is er nog een split-cd met Malediction getiteld "A Pungent and Sexual Miasma". When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
- Metallica (we hebben ze gewoon te veel laten verdienen) - In Flames (Nu-Metal ) - Korn (Issues ) - Soulfly (hebben ze eigenlijk wel ruiten gehad om in te gooien) - CoF, Dimmu (kijk hoeveel Wothics er rond lopen) |
|
quote: False is in mijn opine de beste plaat. |
|
quote: Zo'n opmerking vind ik nu echt onzin: beoordeel je een band op de muziek die ze maken of op het publiek dat eropaf komt??? Voor mij is het duidelijk het eerste! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
dream theater Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Een band maakt muziek voor een bepaald publiek, deze bands waren eerst bedoeld voor een relatief klein publiek. Maar zodra ze door hadden dat er te verdienen viel gingen ze muziek maken voor een groter publiek, waardoor je de eerste fans een beetje in de steek laat. |
|
quote: Daarvan vind ik dat ze zichzelf alleen maar verbeterd hebben. |
|
Enslaved heeft zeker en vast een hoop ruiten ingegooid! Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Wat een onzin !! Een band maakt muziek omdat ze muziek willen maken, welk publiek daarop af komt zal ze denk ik weinig boeien |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |