|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind die plaat ze rete vet! je moet die CD leren luisteren, tuurlijk is het anders dan daarvoor, maar geef deze CD een kans! |
|
quote: gek, ik vind enslaved een van de weinge band die in staat is geweest hun stijl te evranderen zonder in ed uitverkoop te gaan. maar ik ben vrij unike heb ik reeds gemerkt in mijn liefde voor alle enslaved cd's |
|
quote: Zo uniek is dat niet (of toch) die laatste twee zijn echt om van te snoepen, vooral Monumension Ik vind dat ze nu echt een eigen stijl opbouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 15-10-2002 13:47] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Emperor Enslaved Obtained Enslavement Gorgoroth Gehenna Dodheimsgard Troll Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Hier heb ik werkelijk niks aan toe te voegen (behalve de naam van Tristania misschien) |
|
quote: Ik zeg niet dat ze aan uitverkoop doen. Maar kwa muziek... ze hadden zich beter omgedoopt in een andere band. Te is te. Je kan me de bout hachelen! |
|
Voleg, and I don't give a fuck! Touché, pussycat! |
|
quote: Er zijn er drie: Invoking the unclean, Orgastic pleasures foul en idd de bekendste TFD. Verder is hun officiële debuutalbum wel The principle...maar hun échte eerste album was Vile (of een zoiets dergelijke korte naam; zou ik moeten opzoeken) wat later is hergebruikt is voor Dusk and her embrace. ontopic: Metallica Paradise Lost Amorphis Entombed Morbid Angel Katatonia Sadus Slayer Al het latere werk is minder, maar of ze echt hun eigen ruiten hebben ingegooid...waarschijnlijk is het onmacht (ouderdom ofzo). [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-10-2002 21:57] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
samael, de eerste is heerlijk, erna vind ik er nix meer aan, maar volgens liefhebbers is de 2de ook heel goed. burzum, die synthpielceedees, nix voor mij. edge of sanity, die laatste dark tranquillity, skydancer is , en toen sukkelde het in. ac/dc is ook al duizend jaar nix aan. Oud Vuil. |
|
Emperor Iced Earth met horror show In Flames M******** Slayer Thyrfing! damN!!!!!! more to come i guess |
|
Discharge had haar eigen ruiten ook ingegooid maar met de nieuwste cd is er weer dik glas in de ramen gezet! |
|
quote: Ze zijn momenteel "A Darker Monument" aan het opnemen...een langzamer sfeervoller melodischer geheel heb ik van Ares vernomen. |
|
quote: Hmm, die laatste vinnik wel te genieten alleen lijkt t de algemene sfeer wat veel op Fintroll...niet dat dat slecht is maar zo één band is voldoende.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Gorgoroth vind ik nog steeds erg goed. Een album als Destroyer vind ik vrij geniaal. OK, Obtained Enslavement is echt jammer. "Witchcraft" en "Soulblight" zijn zo goed, en dan krijg je een wanproduct als "The Shepard..." Echt ongelooflijk hoe een goede band zo'n nietszeggend album kan voortbrengen, zeker met die line-up. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik vind Enslaved ook nogsteeds goed. |
|
En tja...Cradle of Filth...van af het begin al...irritante hoge piep van Dani |
|
The gathering Anathema (die laatste cd is gewoon TE slap) Sepultura We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ik zal even duidelijk zijn Er zijn 5 demo's, waarvan er vier zijn uitgebracht. De eerste (nooit uitgebracht) heet 'Feasting On Excrement' uit 1991. Daarna de officiele demo uitgaven: Invoking the Unclean (1992) The Black Goddess Rises (1992) Orgiastic Pleasures (1992) Total Fucking Darkness (1993) Die split was - zover ik weet - een split tape. Maar als jij hem op CD hebt ben ik wel geïnteresseerd! quote: LoL! Ik wacht de reactie van Undertaker af Verder kan ik niet goed begrijpen dat iemand de laatste Anathema 'slap' noemt. Ik vind hem erg sterk, maar gewoon erg rustig!!! [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 16-10-2002 12:19] |
|
quote: we kunnen niet eens slechter zijn geworden, we hebben niets geproduceerd hehehe verder vink: Theatre of Tragedy niet zo leuk meer als vroeger ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: op Vanity/nemesis herpakten ze zich juist weer! Is geen klassieker maar een zeer redelijke plaat! En Attila; One second is nog een prima cd! Paradise Lost gaat de mist in met (t)Host etc. Iemand noemde Thyrfing; helemaal mee eens! Echt zonde van die band die meesterwerkjes uitbracht zoals 'Thyrfing' en vooral 'Valdr galga.' The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Hmmm, ik draai Host juist het meest van Paradise Lost, ik vind hem geweldig! |
|
Emperor Enslaved sepultura metallica amorphis bathory mayhem abigor deicide therion limbonic art samael covenant zo dat is voorlopig wel even genoeg. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Bathory en Therion ja!! |
|
Gaat het hier om bands die vroeger betere platen dan hun nieuwe platen gemaakt hebben? maar nog steeds zeer gaaf zijn, of gaat het hier om bands die nu ronduit KUT zijn? als het gaat om bands die vroeger betere zaken deden: Morbid Angel Marduk Metallica Mayhem toeval... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |