|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Wel, wie voor en wie tegen?? (Ik heb bier ) |
|
nee sorry, ik ste al op..... wat??? bier?!? your the man! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ehmm, vrouw... Ik stel mn kandidatuur Sharteel [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 24-05-2002 15:59] |
|
Nou vooruit, 1 vote voor Asherah. Misschien dat je zo ook minder neigingen krijgt om wederom "afvallig" te worden. |
|
ZO! INEENS zag iedereen 'm. |
|
Oooooow.. Euro valt... Mijn stem heb je ook meid Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:Als jij dat wil, vind ik dat best hoor . Niet chagrijnig worden he . |
|
Ik ben geen stuk chagrijn hoor... |
|
Ach ja, voor een biertje mijn stem heb je hoor. |
|
Moeten we haar eerst niet ff testen, kijken of ze tegen de druk kan Bazzio Attacks!!! |
|
Mag je ook op jezelf stemmen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Wat laten mensen zich toch makkelijk omkopen. Tenzij je met keiharde flappen over de brug komt hou ik mijn stem in. |
|
Jullie kunnen stemmen wat jullie willen, maar ik denk dat paul nog altijd de laaste beslissing neemt. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Weet ik wel... |
|
Tja, we kunnen wel enorm gaan muiten maar ik niet dat dat echt effect heeft. |
|
Wie zijn de kandidaten eigenlijk? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik.... |
|
volgens mij alleen asherah |
|
quote: maar mijn vote heb je hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Er moeten binnenkort inderdaad weer moderators bij komen. We zijn nu alleen nog bezig de algemene leiddraad voor het forum te schrijven. Zodra deze af is zullen er vacatures voor moderators vrijkomen. We zijn ook nog steeds op zoek naar redactieleden. Dus mocht je interesse hebben stuur dan een mailtje. |
|
Ikke ook.. ik heb melk en koekjes Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Flikker op, wij willen bier |
|
quote: Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:in bier zitten net als koekjes ook granen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: -Asherah -Slechtheid [ ] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Administration | Volgende pagina |