|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Tori Amos is toch niet bepaald metal (ken het alleen van heel vroeger toen m'n broertje er een CD van had) Waarom zijn er dan zoveel metalheads die het leuk vinden? Tenminste, ik hoor het wel vaker en dan ben ik verbaasd? |
|
Is zo'n suf hippiemutsje Ik vind er iig geen ene ruk aan |
|
quote:wat boeit het nou wat voor suf hippiemutsje het is ? Ze is gigantisch muzikaal en ze doet er wat moois mee. Volgens mij gaat het daar het meest om zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Kunnen we ook meteen een lijstje maken wie er naar Britney Spears gaat: - |
|
Tory Anus?? Nieuwe grind band ofzo? |
|
quote:ROFLMAO ! |
|
Ik snap ook niet waarom zoveel mensen uit de metalhoek ermee weglopen. Ik vind het vreselijk irritante muziek. |
|
Pff beetje respect voor andermans muzieksmaak kan geen kwaad volgens mij. Het is geen domme, onintelligente muziek dus gewoon niet reageren als je het ruk vindt. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Als we hier op ZM Tori Amish gaan bespreken vind ik wel dat het einde zoek is... |
|
Strax een Kelly Family topik omdat iemand die toevallig ook leuk vindt en "wij moeten ook andermans muzieksmaak respecteren" terwijl dit toch wel echt www.zwaremetalen.com heet. |
|
Wanneer staat fransje weer in de Ahoi ? |
|
ik zou het veel leuker vinden om naar britney te gaan.... lekker swingend |
|
Let's all go take a look at Britney's Pears. |
|
Kortzichtigheid Waarom is het toch bijna verboden om als metalhead ook naar andere muziekgenres te luisteren? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
"Niet mag"??? Wie zegt dat? |
|
Hij is onzeker en daarom denkt hij dat hem verteld wordt wat hij wel en niet mag luisteren. Wakker worden dude! Als jij gaat, is het helemaal jouw feestje. P.S. Tori Amos is gay |
|
quote: Niemand letterlijk maar je wordt wel gelijk afgekraakt door een aantal figuren. Dat anderen je smaak vergelijken met Britney Spears en Frans Bauer is niet echt positief te noemen. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Lesbisch dan he .. |
|
quote: Dude, nu doe je hetzelf .. Tori Amos mag dus wel, maar Britney speras en Frans Bauer niet! |
|
quote: Ik luister helemaal geen Tori Amos maar ik vind het wel respectabele muziek net als bijv. klassiek. Muziek met een gedachte erachter zul je mij nooit horen afkraken. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Mij wel als de gedachte waardeloos is. |
|
quote: Godverdomme, nix slechts over Britney he? |
|
quote: Neej, vergelijk bijvoorbeeld de teksten is, dan zul je merken waarom! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: ROFL!!! Kijk, dat zeg JIJ weer! Strax weer iemand die zegt "HEYY Frans Bauer is cool!!" We kraken toch ook elkaars metalen keuzes in de muziek hier ofniet? Persoonlijk vind ik ZM geen plaats voor duidelijk-niet-metalsche-stromingen, THAT'S IT and THAT'S ALL!! Lees maar heeeeeeelemaaaaal bovenaan je browser window wat er staat |
|
quote: Inderdaad! Bovendien is dit geen forum voor homofiele jongeren, dus mensen die dat zijn en bijvoorbeeld als symptoom een voorliefde voor Tori Amish hebben moeten zich in al hun gekte maar eens afvragen waar ze mee bezig zijn... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |