|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Tori Amos is een pot, dus gay... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
kip tandori?? Trieste gast |
|
ook lekker! Touché, pussycat! |
|
neh...ni lekkel |
|
neit mokken Trieste gast |
|
lekker wokke! Touché, pussycat! |
|
quote: Wanneer komt ide, en waar? Ontopic: ken die Tori Amos niet |
|
Ik had niet anders verwacht dan dat er mensen zo debiel hierop zouden reageren... By the way, ik vind Tori Amos helemaal geweldig! En ja, ik ga ook naar Ahoy! |
|
quote: lol, wat doe je op dit forum dan? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: YES, de award voor eindeloos slap lullen gaat naar ... (roffel) VINAY ! |
|
quote: -Shadow_Smile Wiegen Meister ! |
|
ik zou er wel heen willen maar ik vind de toegangsprijs veel te duur. het begint vanaf 32 euro |
|
quote:Helemaal mee eens.. het is behoorlijk belachelijk. Ik ben vorig jaar al geweest en toen was het ook al zo duur.. het blijft geen feest. quote:Nee, dan hou je je lelijke apenkop dicht en laat mensen die wel iets in te brengen hebben aan 't woord! [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 23-10-2002 16:34] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Tori Amos nou nee dankje vind het persoonlijk niks maar voor diegene die wel gaan en die het leuk vinden have fun. |
|
quote: Lol! Ik heb d'r nog live gezien en ben echt wel helemaal gek op d'r muziek, dus ik ga gewoon, 32 euro of niet |
|
hoorde vandaag op 3fm de nieuwe singel die nog niet uit is, naja, ik vond er niet veel aan, maar ik ken ook nix van haar verder, wat was dan een hitsingle( ) Oud Vuil. |
|
veel lam gezeik hier zeg Ik ben het er wel mee eens dat Tori Amos nou niet bepaald metal is, en mede daarom vraag ik me af wat dit topic op ZM doet.. Maar -- een ieder die beweert dat ze niet goed kan spelen/ zingen/ componeren e.d. heeft zelf het muzikaal benul van een platgestampte regenworm. De dingen die Tori op een piano uithaalt zijn ongelooflijk, zo kan zij bijvoorbeeld boventonen spelen Als het je muziekstijl niet is, ok, maar over dingen waar je geen verstand van hebt moet je gewoon je muil dicht houden! Als je er niet op kan bangen is het uiteraard kut Stompzinnige kortzichtige kneuzen |
|
Snaack heeft gesproken!! |
|
quote: [offtopic] hehehe Ik liet me ff gaan.. kan me soms zo ongelooflijk ergeren aan dat kortzichtige gereutel.. [/offtopic] |
|
quote: Hahaha, ik vind hem geweldig Een bekender liedje: Cornflake Girl quote: Inderdaad! Maar er staat ook een forum hier over 'Muziek Algemeen' ik vind dat er dan ook over concerten gesproken mag worden... [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 24-10-2002 12:15] |
|
quote:Hmmmm, als ik het zo inschat is 'Cornflake Girl' een van haar bekendste nummers. En anders misschien 'Smells like teen spirit' (inderdaad, die ja ). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: En die R.E.M., Depeche Mode en Slayer covers zijn ook echt mooi |
|
Ik heb sinds vandaag m'm kaartjes... Wel duur: 39,50 (x 5)... |
|
quote:Ik vind persoonlijk haar cover van dat ene nummer van Eminem (97’ Bonnie & Clyde) erg geslaagd. Niet zo zeer mooi qua muziek, maar erg gaaf hoe ze dader en het slachtoffer omdraait door alleen maar de intonatie van alles te veranderen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |