IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 20-01-2003 Tori Amos in Ahoy' Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-10-2002 19:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 19:42 schreef General Skullfucker het volgende:
...Bovendien is dit geen forum voor homofiele jongeren, ...

HAHAHAHAHAHhh...volgens mij zoek jij problemen met General Kuntfucker (ZM)

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 15-10-2002 19:50 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 15 oktober 2002 19:45 schreef MBMarduk het volgende:
HAHAHAHAHAHhh...volgens mij zoek jij problemen met General Kuntfucker (ZM)

Nee ik zoek altijd naar oplossingen

Waar had ik mijn Zyklon-B ook al weer gelaten...

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 15-10-2002 21:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Cannibal Corpse/Tori Amoss - Stripped, Raped & Strangled. Dat is het enige nummer dat ik met die griet ken..
Het bestaat, voor degene die me niet geloven :D

"This one is older than shit, heavier than time!"

WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 15-10-2002 21:02 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 21:00 schreef 0Tolerence het volgende:
Cannibal Corpse/Tori Amoss - Stripped, Raped & Strangled. Dat is het enige nummer dat ik met die griet ken..
Het bestaat, voor degene die me niet geloven :D

het bestaat en het is geweldig

en Tori vind ik ook geweldig, maar ik vind veel geweldig

I spy with my little and verrry evil eye.....

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 15-10-2002 21:05 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik vind de muziek van Tori Amos erg gaaf, absoluut een goede muzikante!

Don't blush when I rip you open

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 15-10-2002 21:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Gaaf. Maar niet om naartoe te gaan.

Het zou pas tof zijn als Kari Rueslåtten eens in Nederland op zou treden. Maar dat zit er voorlopig niet in denk ik.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 15-10-2002 21:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 19:08 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik snap ook niet waarom zoveel mensen uit de metalhoek ermee weglopen. Ik vind het vreselijk irritante muziek.
Ja, neem dan Kate Bush...

Touché, pussycat!

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 15-10-2002 22:52 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 21:43 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ja, neem dan Kate Bush...

hey daar houd ik ook van... en ook van Tory Amos... (ik hoop echt stiekem dat er hier mensen zijn die zich er druk om maken )
maar ofdat ik naar dta concert ga ... dat weet ik nog niet hoor

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-10-2002 22:53 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik blijf toch bij (Crema-)Tory Anus

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 16-10-2002 11:17 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Het is weer duidelijk dat de meesten hier echt kortzichtig zijn, een bord voor hun kop hebben en zichzelf voor de buitenwereld graag in het hokje "metal" plaatsen.
Net als in een andere topic al werd opgemerkt over geloof, is dat Vrijwillige Gevangenisstraf. Erg ouderwets.
En er is toch ook een forum "Muziek Algemeen"?????

Nine Inch Nails bijvoorbeeld wordt toch door veel metalliefhebbers op handen gedragen? Zanger Trent Reznor is niet aleen een erg goede persoonlijke vriend van Tori, hij heeft ook ooit op 2 nummers van haar meegezongen. En de zanger van Tool heeft zelfs samen met haar het nummer Muhammad My Friend live vertolkt tijdens haar optreden op The Concert For RAINN in januari 1997.
En het eerste album van Tori was Y Kant Tori Read, een semi-heavy metal album/band waarin Matt Sorum de drummer was, die daarna drummer werd bij Guns N' Roses.
Nog meer Tori-metal info???????

Als je niet van Tori Amos houdt of zelfs heel haar muziek niet ken, reageer dan ook niet. Zeker niet als je kortzichtig bent en zelfs het oude Metallica nog geen metal noemt.

En Sjaan, laat ze lekker lullen joh. Hun verstand zijn ze vast bij hun geboorte verloren.

Dit wordt trouwens mijn 5e keer dat ik naar een Tori Amos concert ga.
En laat ik nu toevallig de live-cd van Sepultura op hebben staan...

Bring The People Together

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 11:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wie is er nou kortzichtig, wij mogen toch gewoon een hekel hebben aan die tang?

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-10-2002 11:23 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Hee, dat is wel stoer, was Tori een semi metalband? Ik heb zelf alleen het album Little Earthquakes, en alleen omdat 'ie goedkoop was en ik de nummers die ik van Tori kende (Cornflake Girl en nog wat) goed te pruimen vond.

Maar ik moet zeggen dat ik Little Earthquakes wat soft vind. Ik luister dan ook liever naar Kari Rueslåtten, die bij horen wel eens vaag (onterecht) vergeleken wordt met Tori.

Hmm, misschien moet ik maar een Kari topic openen om te kijken of er meer mensen zijn die haar goed vinden.

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 16-10-2002 11:40 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik vind Tori Amos bij tijd en wijle heerlijk om naar te luisteren. Maar ik begrijp prima dat ze hier op een metalforum niet thuis hoort. Logisch dat daar comentaar op komt.

Wel jammer dat het altijd op dezelfde trieste afzeik manier moet gaan. Als je ergens nix aan vind hou je bek dan gewoon en hou zo een topic leuk voor de mensen die het wel intresant vinden.

bla...bla...bla...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 11:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh ja, je mag in topics alleen maar zeggen dat je iets leuk vindt, nou dat worden me toch boeiende gesprekken.
a: Ik vind Boyzone cool
b: ikke ook!
c: ikke ook, harrie ervan heeft me een handje gegeven
d: ik vind ze ook woepie!

Zucht ..

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-10-2002 11:53 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 oktober 2002 11:46 schreef Jenje het volgende:
Oh ja, je mag in topics alleen maar zeggen dat je iets leuk vindt, nou dat worden me toch boeiende gesprekken.
AArgh... het is me al opgevallen dat de gemiddelde ZMer niet verder komt dan 'uuh.. uhuh.. dit is cool!' of 'dit is gay!'...

Wat is er toch mis met "Ik vind dit niet zo leuk, want... " en "De reden dat ik hiernaar luister is..."?

En ik vind Tori Amos dan weer wel gaaf. Lekkere sfeervolle muziek met behoorlijke diepgang. Het ene nummer uitstekend voor de onstpanning, het andere nummer zo ingewikkeld dat ik het nog steeds niet doorgrond heb.
Vorig jaar in de HMH live gezien en ik heb er ENORM van genoten. Die covers zijn allemaal heerlijk genieten

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 16-10-2002 11:54]

I'm not being rude. You're just insignificant.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 11:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pff, laat ook maar, theekransjesgehalte is weer eens erg hoog hier.

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 16-10-2002 12:04 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 16 oktober 2002 11:54 schreef Jenje het volgende:
Pff, laat ook maar, theekransjesgehalte is weer eens erg hoog hier.

Inderdaad! Een Tori Amos topic

Dat gelul over openmindedness altijd... Wat een bullshit. "Wij zijn lekker openminded want wij vinden meer goed dan alleen maar metal." Ga dat hippiegedrag ergens anders ventileren...

Er lopen er hier zeker ook een stel rond die op het britney spears forum lopen te posten dat ze metal zo tof vinden...

Als je al bij het horen van die ellendige muziek overal kramp en rode vlekken krijgt hoef je toch godverdomme niet ook nog eens te gaan uitleggen wat er allemaal zo kut aan is?

Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 16-10-2002 18:28 by Darkzone Wijzig reactieProfiel van DarkzoneQuote dit bericht

Het is hier gewoon die verdomde hokjesgeest en je per sé aan het onderwerp van de topic moeten houden, omdat je niet offtopic mag.
Stupid rules!!! Erg gezellig wanneer je op bijv. een verjaardagsfeestje maar over een onderwerp mag lullen! Daar lijkt het hier ook erg vaak op. Het lijkt hier echt te vaak op de kerk hoor!
Als je ergens niet van houdt of niks van af weet, bemoei je er dan ook niet mee.
Waar komen de oorlogen en ruzies vandaan? Mede hierdoor hoor!

Zo, nu alleen nog positief geouwehoer van mensen die WEL van de muziek van Tori houden!

Bring The People Together

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 18:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

herhaal:

a: Ik vind Boyzone cool
b: ikke ook!
c: ikke ook, harrie ervan heeft me een handje gegeven
d: ik vind ze ook woepie!

Zucht ..

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 16-10-2002 19:01 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Jenje, ik ben met je eens dat dit een dicussieforum is, maar als iedereen alleen maar post dat Tori geen metal en daarom hier niet thuishoort, lijkt het nog nergens op.

Argumenten dus..

Don't blush when I rip you open

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 19:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Daar ging het me effe niet om.
Meer om het opdringen van wat ik wel en niet mag zeggen.

Tori Amos vind ik vervelende restaurant muziek, absoluut zielloos

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-10-2002 19:07 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind ook dat je in elk topic zowel positief als negatief moet kunnen zijn.

Anyh0000w, ik vind de muziek verwaand, snobistisch en 'intellectueel' overkomen. Ik heb in beginsel echt niets tegen andere soorten muziek (Kari Rueslatten ) maar dit gaat niet over kortzichtigheid, maar of je iets goed vindt of niet. De muziek van Tori Amos komt op mij over als een typisch hedendaags produkt van de hand van een 'zelfbewuste, moderne vrouw' en als dat dan neerkomt op weeë zoete liedjes (wel een mooie stem), nou bah... en die cover van 'Raining Blood' was helemaal 'zum Kotzen', wàt een wanstaltig "kunst" karakter kleefde daaraan zeg. Dat iemand zoiets durft op te nemen.

Dan maar kortzichtig...

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2002 20:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 19:03 schreef Jenje het volgende:

Tori Amos vind ik vervelende restaurant muziek, absoluut zielloos

idd, als je slayer's "raining blood" ZO kunt verknallen moetje toch wel een minieme hoeveelheid muzikaal talent hebben. Sommigen zullen dit misbaksel wel weer "gedurfd en artisiek" noemen. Ik noem het rommel.

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 17-10-2002 13:41 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 11:17 schreef Darkzone het volgende:
Zanger Trent Reznor is niet aleen een erg goede persoonlijke vriend van Tori, hij heeft ook ooit op 2 nummers van haar meegezongen.
Nou, niet meer, volgens mij. Zie: tekstenboekje "Boys for Pele."

Touché, pussycat!

Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Posted 17-10-2002 13:43 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 20:35 schreef attila_de_hun het volgende:
idd, als je slayer's "raining blood" ZO kunt verknallen moetje toch wel een minieme hoeveelheid muzikaal talent hebben. Sommigen zullen dit misbaksel wel weer "gedurfd en artisiek" noemen. Ik noem het rommel.
Ik vind het juist een erg fijne afwisseling en ze heeft er zeker wat anders van gemaakt. Dat kan je van de gemiddelde (metal-)band die dat nummer covert niet zeggen. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat je het daarom leuk moet vinden, ofzo.

Touché, pussycat!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com