IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : grindcore/goregrind Volgende pagina
fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 05-07-2001 12:14 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

Hallo lui!
is er uberhaupt nog een grindcore/goregrind "scene" (haat dat woord) in nederland? Want als ie dr is kan ik hem niet vinden, en ik heb toch echt gezocht.. Ik weet dat er in eind 80 begin 90 in het oosten een klien scenetje was die heel erg door de death/black metal beweging heenliep. Maar daarna weet ik niet meer wat er gebeurd is. Ik was toen nog een lief klein meisje ;P
Iemand die iets weet??!?


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-07-2001 12:20 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

neej sorry weet ik nix van......maar ik vin grindcore wel vet!!!


Suck my piss


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-07-2001 12:37 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

We hebben hier in Nederland toch zeker wel wat bands rondlopen ja....Inhume, Last days of Humanity, Suppository enz.

Ik dacht dat Limburg de meeste bands heeft in deze genre, maar dat weet ik niet zeker



NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 05-07-2001 13:31 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Inhume fuckin rulezz


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-07-2001 14:41 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Last days of Humanity is wel vet tof!!

wel een heel erg vervormde...stem beetje nep.

De cd hoesjes zijn ook lekker om naar te kijken tijdens et eten!!!!


Suck my piss


fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 05-07-2001 15:15 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

ik effuh blij, weer wat geleerd, en laat ik nou om de hoek bij mijn cd winkel wonen en het koopavond zijn vanavond.
thanx dudes!


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-07-2001 20:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Grindcore CD's moet je op concerten kopen... Een keer in de zoveel tijd is het Grind over Rotterdam in de Baroeg.. Kun je je hart ophalen.....



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 05-07-2001 20:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Valt Impaled Nazarene al onder grind of is dat nog te rustig?Gaat wel loeihard,hé


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 05-07-2001 20:28 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

impaled nazarene vin ik echt nix....steeds het zelfde...


Suck my piss


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-07-2001 21:40 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 5 juli 2001 20:21 schreef madeline usher het volgende:
Valt Impaled Nazarene al onder grind of is dat nog te rustig?Gaat wel loeihard,hé


IN is geen grind, dit is de eerste keer dat ik die combinatie hoor.

IN staat dichter tegen black metal aan qua genre. Maar echt in een hokje proppen kan je met IN niet doen, daarvoor hebben ze een iets te eigen stijl voor.

IN roeleert trouwens wel de pan uit, vooral nummers als "Steelvagina" en "Killer of all Trolls"



Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 05-07-2001 21:40 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 5 juli 2001 20:18 schreef Judge M. het volgende:
Grindcore CD's moet je op concerten kopen... Een keer in de zoveel tijd is het Grind over Rotterdam in de Baroeg.. Kun je je hart ophalen.....


nee joh...eerst recensies op Vampire lezen, en dan pas de cd's kopen!



fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 07-07-2001 10:29 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2001 20:18 schreef Judge M. het volgende:
Grindcore CD's moet je op concerten kopen... Een keer in de zoveel tijd is het Grind over Rotterdam in de Baroeg.. Kun je je hart ophalen.....


je hebt gelijk, maar aangezien ik er pas sinds kort weer ingedoken ben, wist ik dat niet *grijns* Ik hoor wat enge dingen over de baroeg de laatste tijd, waaronder dat er fasho's rondlopen op oi concerten. Ik ga zeker een keer kijken.


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 07-07-2001 19:53 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 7 juli 2001 10:29 schreef fruitcake het volgende:
je hebt gelijk, maar aangezien ik er pas sinds kort weer ingedoken ben, wist ik dat niet *grijns* Ik hoor wat enge dingen over de baroeg de laatste tijd, waaronder dat er fasho's rondlopen op oi concerten. Ik ga zeker een keer kijken.


[off topic gelul]

Ik kom er al een jaar met enige regelmaat maar enge situaties heb ik nog niet gezien.

Maar goed, ik ben niet echt snel bang...
Ik heb in Breda wel tussen twee bussen ingestaan op een kruispunt die elkaar tegemoetkomend passeerden. Was nog genoeg ruimte over om tussenin te staan hoor. Zeker 40 centimeter...

Alleen een keer dat er twee gasten zich nogal uit liepen te sloven en iedereen aan de kant douwden voor het podium. Op een gegeven moment was hun cirkel zo groot dat ik een van de volgenden zou zijn geweest die ze een douw zouden gaan geven.

Eerst het ene been en dan het andere been alvast bijdraaien voor als ze een duw zouden geven maar nee, ze deden daarna niets meer.

Voornemen was wel om dan weer te gaan staan waar ik stond. En bij herhaling weer terug te gaan. Eerst pesten door te laten zien dat je niet bang ben en bij nog maals gewoon als een bezetene te gaan hakken.
Gelukkig hoefde ik niet mijn ik-duw-met-enige-moeite-een-deuk-in-een-pak-boter-als-ik-mijn-kracht-met-die-van-jou-vergelijk kracht te laten zien.

Maar enge dingen gebeuren daar niet (meer).
Wel een keer gehoord dat het en neonazi bar was 10 jaar geleden en dat er een skinhead overhoop gestoken was... Of dat waar is weet ik niet.

[on topic gelul]

Jammer dat de eerst volgende grindover pas voor 28 oktober gepland staat...
Ik wil Regurgitate zien en Inhume* nogmaals.

* Van die gasten hoorde ik van een Mexicaan en ze zijn verdomme gewoon Hollands...


Forward into the light, forward into infinity!


fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 09-07-2001 14:23 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

Nou ja, een vriends van mij is een sharp skin, en die was er naar een concert toegeweest en die's meteen weggevlucht (hij antifashist) onmdat hij tegenover twintig rechterarm in de lucht klapfasho's stond. Dan ga je niet blij een kroeg in zeg maar. Ik al helemaal niet.. Ik kan mijn bek toch niet dicht houwen als het over politiek gaat, en het zal niet de eerste keer zijn dat ik door nazis naar huis achtervolgd wordt.. viezerikken.

Ben ook niet zo zeer bang voor mensen in een pit, het gaat mij meer om het feit dat als ik muh smoel niet kan houden, zij hun arm niet naar beneden, ik mijn vuist---> kortom, knokkuh, en dat wil ik niet als ik leuk ga concerten. Ik bedoel, als ik uit ga wil ik het leuk hebben, en niet vechten. Als mensen er echt hun bek dicht over houden dan maakt het me minder uit, maar zodra mensen het actief gaan uiten, of het erover gaan hebben word ik link. Ignorance is bliss enzo, als ik het niet weet zal ik er nix aan doen (in this case I hope to stay ignorant)
maar ik wil wel weten wanneer de volgende is, want ik ben er zeker. (de volgende grinddinkie daaro bedoel ik)

[Dit bericht is gewijzigd door fruitcake op 09-07-2001 14:25]


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 09-07-2001 15:35 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

De hele concertagenda van de baroeg met de interessante concerten voor zover bekend:
(punk enzo achterwege gelaten)

Zo 15 Juli Apocalypse Now- brutal deathmetal festival- part IV:
Exhumed (US death)
Krabathor (CZE death)
Beheaded (M death)
Anasarca (D death)
Absorbed (NL death)
Ingrowing (CZ death)
Isacaarum (CZ death)
Entree Fl 17,50/? 7.94. Zaal open 15:00 uur. Aanvang 1e band 15:30 uur.

Zo 2 September Carpathian Forest (N black)
Destroyer 666 (AUS black/trash)
Urn (SF black)
Sauron (NL black)
Entree Fl 20,-/? 9.08. Zaal open 15:00 uur. Aanvang 1e band 15:30 uur.

*Zo 9 September Baroeg presenteert in Baroeg:
Vader (PL death)
Dying Fetus (US death)
Cryptopsy (US death)
Catastrophic (US death)
Belphegor (D death)
Aborted (B death)
Thanatos (NL death)
Entree Fl 30,-/? 13.62 (prijzen o.v.b.!!). Zaal open 15:00 uur. Aanvang
1e band 15:30 uur.

Do 13 September Opeth (S progressive rock/death/doom/black/folk)
+ support
Entree Fl ../? .. Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur.

*Vr 14 September *Behemoth (PL death)
*Ancient Rites (B black)
*Diabolic (US death)
*Rebaelliun (ovb!BRA ..)
Entree Fl 20,-/ .. . Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur.

*Zo 28 Oktober Grind Over Rotterdam part V (ofzoo)
*Regurgitate (S grind)
*Inhume (NL grind)
Entree/aanvang n.n.b.

*Zo 4 November Festival:
*Ancient Ceremony (D gothic metal)
*Mysterium (D dark metal)
+ 4 acts t.b.c.
Entree/aanvang n.n.b.

Vr 23 November After Forever (NL gothic metal)
+ support
Entree Fl .. / .. . Zaal open 20:00 uur. Aanvangf 1e band 21:00 uur.


Forward into the light, forward into infinity!


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 09-07-2001 15:44 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

SLOKDARM POEP is een van de ver-assende nieuwkomers in de nederlandse Gore scene...

ze zitten bij mij op Strijdlust en de demo cumt er aan......

http://kiss.to/sxpx

ze hebben tot nu toe 76 nummers opgenomen and still counting!!!


Heaven, once so proud, look as it comes down


fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 09-07-2001 15:50 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

Hell yeah!!
thanx!
happy happy
De 9e september wist ik al, moet ik heen..
*big dying fetus fan*
het is dat ik geen groupie type ben, maar anders... *grinnik*
Hehe, als je de punk nou had laten staan... Hou ik wel van.
Ik ben niet goed met graphix maar het zou leuk zijn als er ook een bangende smiley met een kammetjuh was, voel ik me meteen meer thuis


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 09-07-2001 16:09 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2001 15:44 schreef VUIG het volgende:
SLOKDARM POEP is een van de ver-assende nieuwkomers in de nederlandse Gore scene...

ze zitten bij mij op Strijdlust en de demo cumt er aan......

http://kiss.to/sxpx

ze hebben tot nu toe 76 nummers opgenomen and still counting!!!




ARGH, is zip --> ikkuh unix, doe tar.gz's maakt niet uit, moet ik alleen eerst een zip to tar dinkie vinden..
ben wel nieuwsgierig!!
ow, en wat is strijdlust?!?!



[Dit bericht is gewijzigd door fruitcake op 09-07-2001 16:10]


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 09-07-2001 16:30 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 9 juli 2001 16:09 schreef fruitcake het volgende:
ARGH, is zip --> ikkuh unix, doe tar.gz's maakt niet uit, moet ik alleen eerst een zip to tar dinkie vinden..
ben wel nieuwsgierig!!
ow, en wat is strijdlust?!?!


Je hebt toch gewoon unzip voor unix systemem Op de linux versie waar deze site op draait heb ik het gewoon staan.


fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 09-07-2001 16:39 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

sure, maar ik hebbum nog niet aan de praat gehad ;P
ben een halve newbie, niet een hele..
Vallen nog wel flinke gaten in mijn kennis *grijnz* komt allemaal nog wel..
ben natuurlijk weer te stom om te bedenken dat gunzip het vast wel kan..
ikkuh lame hehe

[Dit bericht is gewijzigd door fruitcake op 09-07-2001 16:40]


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 09-07-2001 16:57 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2001 15:50 schreef fruitcake het volgende:
De 9e september wist ik al, moet ik heen..
*big dying fetus fan*
het is dat ik geen groupie type ben, maar anders... *grinnik*
Hehe, als je de punk nou had laten staan... Hou ik wel van.



De 9e september ben ik er ook

Voor je punk:

Za 14 Juli SPINAZIE-PUNK:
The Krays (US new york punk)
The Relix (US 77 punk)
Last Years Youth (UK singalong punk)
Unite Against Society (B punk)
Funeral Dress (B party-punk)
Antidote (NL haagpunk)
Entree Fl ./? .. . Zaal open 19:00 uur (!). Aanvang 1e band 20:00 uur
(!!).

Vr 19 Oktober Retarded (I ramones punkrock)
The Apers (NL punkrock n roll)
Entree Fl 12,50/?5.67. Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur.

En de andere shit die al bekend is:

*Za 22 September *Sigue Sigue Sputnik (UK space)
+ support
Entree Fl 20,-/ .. . Zaal open 20:00 uur. Aanvang 1e band 21:00 uur.

Zo 30 September Raw Power (I hardcore)
Remorse (I hardcore)
Entree Fl .. / .. . Zaal open 15:00 uur. Aanvang 1e band 15:30 uur

Za 13 Oktober Liaison de la Morte:
Cirrha Niva (NL symphonische progressieve metal)
T-Tauri (NL klassiek, filmmuziek en metal)
Entree/zaal open en aanvang n.n.b.


Forward into the light, forward into infinity!


fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 09-07-2001 17:10 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2001 16:57 schreef AltMazter het volgende:
De 9e september ben ik er ook



nou dan zie ik je dan

dan voor de punkdinkies..
UK singalong punk.. sounds like something I can drink to...


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


fruitcake
Beauty and Destruction
Usericon van fruitcake
Posted 09-07-2001 17:17 by fruitcake Wijzig reactieProfiel van fruitcakeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2001 15:44 schreef VUIG het volgende:
SLOKDARM POEP is een van de ver-assende nieuwkomers in de nederlandse Gore scene...

ze zitten bij mij op Strijdlust en de demo cumt er aan......

http://kiss.to/sxpx

ze hebben tot nu toe 76 nummers opgenomen and still counting!!!


sweet, got more?!?
mijn unzip geinstalleerd *bloos* had ik van te voren kunnen weten..


Drench your fears in blood and lust, Forever lie beside me, To hunger for that fetal crust, My solemn vows condemned you..


kaos
Usericon van kaos
Posted 12-07-2001 14:22 by kaos Wijzig reactieProfiel van kaosQuote dit berichthttp://www.xs4all.nl/~kaos

Last days of Humanity bestaat nog???????

Kewl.. heb nog een demootje van die lui liggen... 80 nummers in 18 minuten ofzo.. Wel lachuh... niet goed alleen..

Hoorde iets van General Surgery die weer bij elkaar zijn.. iemand meer info of is het echt alleen maaar een gerucht die ik ergens opgeplukt heb??



Brulboei
Grind as fuck
Usericon van Brulboei
Posted 05-05-2003 18:09 by Brulboei Wijzig reactieProfiel van BrulboeiQuote dit berichthttp://www.bloodshed.nl

ja general surgery is weer bijelkaar,

trouwens, er is tegenqwoordig zo'n groot aanbod van gore grind, word er een beetje ziek van. lijkt wel een hype!!



Necrobunny
Usericon van Necrobunny
Posted 03-06-2003 13:21 by Necrobunny Wijzig reactieProfiel van NecrobunnyQuote dit bericht

Hail our local Grindcore band "STOMA" friesland heeft ook grindcore.

STOMA
MY MINDS MINE
NOASTERGOT
etc.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen