|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Flesh Grinder http://www33.brinkster.com/fleshgrinder/ (te laat gezien dat het over nederlandstalige bands ging) Toch zeker de moeite om eens te checken!! [Dit bericht is gewijzigd door Mortanius op 03-06-2003 13:32] Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
-maggots -collision -rompeprop -last days of humanity -smes -suppository -inhume -bile -stoma -my minds mine(RIP) -Insult(rip) -Desensitised -Fubar -cliteater En nu word ik waarschijnlijk scheef aangekeken door een aantal mensen van bands die ik nog vergeten ben... Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Stoma is humor idd Heb ze op Noordschok aan zien klooien, zware humor ... |
|
Ze stonden op Noordschok behoorlijk bezopen op het podium en de drummer verloor ook nog zijn drumstoje..was idd wel lachen! |
|
Sinds een tijdje vind ik van die vette grindcore ook tof, eerder vond ik van die 'vervormde'grunts ook nep, maar de laatste tijd kan ik het zeer waarderen. Het is denk ik begonnen met de cd Opus(sy)VI van Cock and Ball Torture. Geweldige cd!!! LDOH kan ik ook zeer waarderen en ik ben erg benieuwd naar Rompeprop. Ga ik zeker binnenkort eens checken. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Idd meerdere keren zelfs, screamer moest stekkertje van microfoon vasthouden .. grunter was zo high as a kite volgens mij |
|
Last days of humanity Rompeprop Cock and ball torture Inhume Stoma Regurgitate Dead infection Cliteater Gut Phobia Lymphatic phlegm Anal penetration Maggots Napalm death Pigsty Carcass Neuro-visceral exhumation F.U.B.A.R. Headcrash Devoured Flesh Regurgitation demo 03' cd-r uit!! Mail me maar als je interesse hebt |
|
Te koop aangeboden tegen elk aannemelijk bod de volgende CD's: Brutal Truth – For Drug Crazed Grindfreaks Only (Solardisk 2000) Brutal Truth – Sounds of the Animal Kingdom (Relapse 1997) Gorgasm – Stabwound Intercourse (Extremities Productions) Fleshless – Grindgod (Obscene Productions) Squash Bowels – Tnyribal (Obscene Productions) Catasexual Urge Motivation – The Encyclopedia of Serial Murders (Razorback Records) Cerebral Turbulency – As Gravy (Leviathan Records 1997) Alchemist – Lunasphere (Thrust) Cryogenic – Suspended Animation (Warhead Records) Ectopia – Sickly Private Agathocles – Black Clouds Determinate (Cyber) Unnatural – Throne of Anguish (Qabalah Productions) Cenotaph – Voluptuously Minced (Hammer Müzik) Human Remains – Using Sickness as A Hero (Relapse Records) Illdisposed – Four Depressive Seasons (Nuclear Blast) Haemorrhage – Emetic (Morbid Records Promo Version) History of Things to Come – Underground Comp; ft. Dr. Shrinker a.o. (Growing Deaf 1993) Blood – O Agios Pethane (IMF Records) Blood – Depraved Goddess Blood – Gas Flames Bones Info: angstgegner666@hotmail.com This is Zodiac speaking... |
|
Hoe durf je die Human Remains CD weg te doen? Da's verdorie een klassieker! Alleen al "Beyond human perception" maakt die CD de moeite waard. |
|
Inhume Devoured Flesh Regurgitation Last Days Of Humanity Stoma Suppository Maggots Headcrash Rompeprop Prostitute Disfigurement Mindflair enz. vlgs mij heeft nederland juist een van de beste "scenes" europa. Vooral in Eindhoven. " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: 6 euro? Rotting away is better than being gay |
|
En nog een gore/grindlijstje: Carcass Exhumed Haemorrhage Impaled Sublime Cadaveric Decomposition Collision Gadget Blockheads Leng Tch'e Agathocles Inhume Maggots Suppository Cliteater Rompeprop Tu Carne LDOH SMES Cock & Ball Torture Phobia Cliteater Gut Gruesome Stuff Relish Gorerotted Fuck... I'm Dead Agoraphobic Nosebleed Brutal Truth Blood Duster Regurgitate Terrorizer Stuk voor stuk bands die zeer de moeite waard zijn, vooral de eerste vijf. Als je meer wil weten over 1 bepaalde band zeg je et maar. [Dit bericht is gewijzigd door Kadaver op 11-03-2004 18:47] Rotting away is better than being gay |
|
quote: Yes sir Fleshgrinder En wat dacht u van Exhumed. Dat is meer Death c.q Grind |
|
ik heb nog wel een zwik grind splatter gore core cd's liggen die ik binnenkort weg doe waaronder exhumed, regurtitation, devourment, etc...etc... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:mail mij dan maar jenje @ zwaremetalen . com |
|
quote: ok Jenje, jij bent de eerst die ik een mail zal sturen , ik denk dit weekend, komt goei Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Mij absoluut ook graag! rascul88 at hotmail punt kom Rotting away is better than being gay |
|
quote: wordt weer druk zie ik alweer (leuke Impaled Avatar overgens ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Leest u allen over Stoma in Trendkill issue 3, het detah metal, grindcore fanzine van Nederlandse bodem ! |
|
quote: wat is detah metal Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Fuck !!!! typvaut, hehehehe. |
|
quote: Je bent grinder of je bent het niet eh Danku iig Rotting away is better than being gay |
|
quote: ja maar Impaled is ook wel geniaal 1e klas ik hou ook jou op de hoogte van de cd's Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Heb je de split met Haemorrhage? Rotting away is better than being gay |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |