![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Vandaag is de nieuwe split van Rectal Smegma, Cliteater en Last Days of Humanity uitgekomen. Uitsluitend nieuw materiaal van alle bands. https://rottenrollrex.bandcamp.com/album/rectal-smegma-cliteater-last-days-of-humanity ![]() |
|
quote: kan ik eindelijk Slayer but Gayer luisteren! ![]() |
|
Last Days of Humanity, jeugdsentiment. Iemand nog een band die op Wormrot lijkt in de aanbieding? Ik hou qua muziek niet van goregrind oid, liever de hardcore richting op. Hafgufa ![]() |
|
Ben zelf niet bekend met Wormrot, maar ze worden vaak in één adem genoemd met Insect Warfare en vice versa. [Dit bericht is gewijzigd door Diarrepelsteeltje op 26-03-2020 15:57] ![]() |
|
Wormrot is fantastisch! Deze documentaire is recentelijk op YouTube gezet: Slave to the Grind. Iets te veel aandacht voor Anal Cunt, maar voor de rest een erg goede docu over de grindcorescene. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 26-03-2020 18:27] ![]() |
|
Zo, da's een lang stuk. En van afgelopen week nog, lekker actueel. Maar Wormrot is gaaf, hoop dat de show in DB's doorgaat. Hafgufa ![]() |
|
quote: Magrudergrind, (nieuwere) My Minds Mine, Dead in the Dirt, Jesusegg, Feastem en inderdaad Insect Warfare. ![]() |
|
Blockheads is ook gaaf. Hafgufa ![]() |
|
Vandaag is de tweede plaat van Chepang uitgekomen genaamd Chatta. Heerlijke opgefokte en dissonante grindcore met twee drummers. Ook flink wat gastbijdrages, onder andere gitaarwerk van Takafumi Matsubara (Gridlink) en de piepende en scheurende freejazzsaxofoon van Mette Rasmussen. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 22-05-2020 18:52] ![]() |
|
quote: Op vakantie even de buren aan het pesten met wat random deuntjes en toen deze opgezet. De tering, lekker! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
cybergrind Berzerker style hehe Berzerker is meer er dan Federer signature ![]() |
|
quote: L.D.O.H. nog meegemaakt ooit in de Mezz in Breda, met Devious (diefjes). Vond het 'n kuttent maar wel 'n lekker bak herrie kan ik me herinneren ('n beetje haha). Ik mis Putrefied... ![]() |
|
quote: Gridlink (Usa) The Kill (Aus) Palm (Jap) Sick of Stupidity (Nl) ![]() |
|
Gridlink! ![]() Misschien wel mijn favoriete grindcoreband. ![]() |
|
Is er uberhaupt wel enig muziekgenre en/of band/artiest waar jij niks aan vind? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Natuurlijk zijn er (sub)genres waar ik minder mee heb (bij metal is dat vooral power metal), maar ik heb het gevoel dat er in ieder muziek(sub)genre, ook al vind ik het in zijn algemeenheid niks, wel iets naar mijn gading te vinden is. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 10-08-2020 16:03] ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Ik denk er bijna hetzelfde over. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Fair enough, maar dan is er toch echt maar bar weinig wat niet jouw ding is. Of je post enkel maar als je iets geweldig vindt. Ik doe het wat rustiger aan. Als ik een paar grind nummers gehoord heb en tot de conclusie ben gekomen dat het voor mij niks is dan bespaar ik me de ooraids van de rest in de hoop op een nummer of bandje wat me in dat genre wel bevalt. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
quote: Ik gebruik dit forum vooral om het over albums en artiesten te hebben die ik de moeite waard vind om te vermelden, ja. ![]() ![]() |
|
![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-07-2021 11:14] signature ![]() |
|
In een review sprak iemand dat dit invloeden bevatte van Assuck. Daar ben ik wel een sucker voor. Heeft inderdaad dezelfde vibe, maakt een goede indruk. Benieuwd of het blijft hangen. Rauwe grind van de oude school, maar dan met een 2021-twist aan. Niet zo moeilijk doen als Discordance Axis/Gridlink, geen overproducete dingen als Dead in the Dirt of Nails, maar ook geen platte beukmuziek. [Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 01-09-2021 22:24] ![]() |
|
Kan ik best hebben. Lekker logge sound Dit lust ik ook wel When your people matter, menstrual health matters ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |