|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Klopt We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote:Ik snap echt niet dat men zoiets in huis wil hebben. Maar ja dat snap ik van gewone black metal ook niet mja. When your people matter, menstrual health matters |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:17] ... hoe de hazen lopen ... |
|
quote: Ja, maar jij bent dan ook de schandknaap van Jhw. |
|
Faalhaas, ik stel voor dat je al onze identiteitsgegevens overmaakt aan het parket en dat je een kliklijn opent. Om het even gemakkelijk te maken kan ik alvast meegeven dat ik bij NEP al bezwarend materiaal aangekocht heb van Cultes des Ghoules, Lugubrum, The Ruins Of Beverast, Rome, Celestial Bloodshed, Urfaust, Dodsengel, Horna, Ride For Revenge, Cult Of Fire en Forteresse. Kom je me eens bezoeken in de gevangenis? Willekeur en dictatuur! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:17] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Stel je voor dat je eens serieus erop in zou moeten gaan ipv met zoutloze beledigingen strooien. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Wat moest hij dan wel zeggen? Moest hij zich echt serieus gaan verdedigen voor het fan zijn van bepaalde muziek? Omdat jij dat niet bent? Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Verder nog andere vragen waarop je zelf de antwoorden ook kunt verzinnen? Geef die dan er voortaan bij, dat scheelt weer. When your people matter, menstrual health matters |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:17] We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
quote: Was een serieuze vraag hoor. Jij zegt 'ik snap niet dat je die muziek in huis haalt, maar ik zou sowieso geen black metal in huis halen'. En dan wil je blijkbaar dat hij daar serieus op ingaat. Wat voor antwoord van hem zou je daar dan graag op krijgen? Willekeur en dictatuur! |
|
Misschien iets als" ik snap ook niet dat jij niet snapt dat ik het niet snap". Altijd leuk, dat niet snappen, en brengt ook tolerantie met zich mee. signature |
|
quote:Ik zou liever dat hij er serieus op inging dan mij en God beledigen ja, is dat raar? Verder was t niet eens per se een vraah aan hem hoor. Verdedigen hoeft hij zich niet (waar je dat nou weer vandaan haalt), ik val m nl niet aan en veroordeel m ook niet. Sterker nog, ik geef n hint dat het wel iets is wat ik niet zal snappen daar ik ook niet snap waarom men naar sommige black metal luistert. En het is natuurlijk heel, héél raar van mij dat ik me waarom mensen uitingen van neonazisme die bijv. de SS prijzen in huis willen hebben. When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: 'Er serieus op ingaan' veronderstelt in deze context wel in zekere zin dat hij zou gaan uitleggen waarom hij het wél in huis haalt, aangezien jij graag wou dat hij inging op je stelling dat jij niet snapt dat mensen dat in huis halen. Maar verder is het duidelijk, bedankt voor de verheldering. Willekeur en dictatuur! |
|
quote:Ja als alternatief voor de geijkte belediging ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik dacht even dat schandknaap hetzelfde was als schildknaap. |
|
quote: Kom maar langs Helvie, dan leg ik je het verschil wel even uit. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Fair punt. Mijn excuses! Willekeur en dictatuur! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:18] wouter023 |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:18] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:19] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:19] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 09-05-2014 15:19] signature |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 04-05-2014 19:36] |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |