|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
@ OWW: zit niet zo te janken. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-12-2013 20:21] Je moeder. |
|
quote: Dat bepaal ik zelf wel Jaap. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Buiten het feit dat ik het een vreselijke hoes vind zie ik er echt geen swastika in, het doet mij meer aan zo'n speelgoed-windmolentje denken. ik denk dat t meer over jou zegt dan over de band ... Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
quote: :') Ga ergens anders trollen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Pardon? Doe es even normaal joh! Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Er staat een overduidelijke swastika op de hoes en jij pretendeert te denken dat het een molen is. Dan ben je dus aan het trollen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Dit. |
|
@onweerdolf: Weltbrand is geen nsbm band en jij blijft zeiken van wel, volgens mij ben jij aan t trollen Als jij 1 stuk tekst van een weltbrandliedje kan citeren waaruit blijkt dat ik ongelijk heb bied ik je mn excuus aan, if not moet je effe stoppen met je onzin denk ik... Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
quote: Leer begrijpend lezen! Ik zeg niet dat Weltbrand een nsbm band is, ik zeg dat ik die conclusie heb getrokken op basis van het feit dat er een swastika op de hoes staat. Daarnaast heb ik tevens aangegeven dat dat wellicht te makkelijke gedacht is maar dat ik me afvraag waarom je een swastika op je hoes zet als je geen nsbm band bent. Jij bent degene die hier trolt door te stellen dat je een windmolen ziet ipv een swastika. Wat echt volstrekt belachelijk is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Leer begrijpend lezen, ik zei dat het me er eerder aan deed denken dan aan een swastika, ik zei niet dat ik vind dat t een molentje is... Ik vind namelijk dat t 4 x dezelfde scherpschutter is, niets meer niet minder Zullen we er nu over ophouden en voor de 4e keer vandaag de christfighter cd opzetten? Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Coprofagie. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
Of je koopt er een shirt van, trekt het aan naar je werk en vraagt aan je baas of hij of zij er ook in windmolen in ziet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
In mijn geval zou dat je hetzelfde antwoord leveren... Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Een windmolen, dat zie je niet vaak op een hoes. O, wacht... Ik zie er ook een swastika in. Ik ben het eens met WMP, puberaal provocerend. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Je cliënten dan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik heb serieus het 7"je al weken naast mn computer staan en er nog geen klachten over gekregen. Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
quote: Hoi. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: #yolo Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
@OWW, als je nou eens alleen reageert op de topics waar je niet van te voren al tegen bent. wouter023 |
|
Heb je ook zinnigs te zeggen, spuitelf? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Kan ik ook aan jou vragen. wouter023 |
|
Zie hier de hoes van het laatste album: De band bestaat uit schizofrene nihilisten, hier zijn het weer communisten.. |
|
quote: Wel goed om te zien dat de geest van Peter Steele voortleeft zo, qua niet-consistente provocatieve thematiek. Ook qua wat uiterlijke zaken zelfs: Hey, en een cover zelfs! Dat mag niet verbazen. [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 16-12-2013 16:26] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zucht. Ik verkondig hier een mening, word vervolgens om argumentatie gevraagd en geef die dan ook. Vervolgens wordt er nog een vraag gesteld en ook daar geef ik antwoord op. Dat ís zinnig. Of jij het nou eens bent met mijn mening of niet. Daar staat tegenover dat het enige wat jij hier doet is zeiken over waar jij vindt dat ik wel of niet mag posten. Totaal inhoudsloze onzin dus. Doet me denken aan dat andere verzuurde redactielid, Ralph Plug, die had daar ook een handje van. Is het besmettelijk ofzo? Als je iets inhoudelijks hebt toe te voegen, doe dat dan maar hou je nutteloze gezeik lekker voor je. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |