|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
lekker de scherpe randjes er af halen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
luke, i am your father IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
New Era verzorgt de exclusieve distributie in de lage landen voor de aankomende DÖDSENGEL / HETROERTZEN split LP. De zwarte plak zal tot 300 gelimiteerd zijn en verschijnt eind van het jaar: HETROERTZEN / DØDSENGEL 'Capax Infiniti' Split LP Majestic essence of Ancient vibrations. Two of the foremost and exciting groups conjoined in one Sacred Work. Deluxe full-length 12" LP with insert. Listen: https://soundcloud.com/lamech-records/hetroertzen-d-dsengel-capax |
|
vèèèèèèèèt signature |
|
Wat Hypnos zegt! |
|
WELTBRAND (NL) - Contra 7" Deze 7" bevat een nieuw nummer en een cover van MINISTRY's 'Scarecrow'. Beide geremixed door St. Vincent van BLACKLODGE en opgedragen aan hen die alles willen opofferen voor één enkel moment van total glorie! Gelimiteerd tot 350 exemplaren met postkaart, reliëfdruk op de hoes en tekstvel. Losse bestellingen krijgen de bloedwaas gekleurde vinylversie! Luisteren: http://snd.sc/16wZP36 |
|
Tering, heel mooi. |
|
Als je een nazi bent, dan ja. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Snoezig kind, ik heb het over de druk, vorm en kleurcombinatie. |
|
Die Weltenbrand hoes is echt bloemetjeslelijk en puberaal. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Gelukkig ziet de plaat van Weltbrand er behoorlijk netjes uit. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Nee man. Daar kun je toch niet meer mee aankomen als je als band serieus wilt worden genomen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ziet er wat mij betreft prima uit. Natuurlijk is het behoorlijk provocerend maar sind wanneer is dit genre politiek correct. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 05-10-2013 17:57] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Had jij niet binnenkort een afspraak met je scheermes? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Tsja, provocerend vind ik verder niet zo boeiend maar het is gewoon puberaal. Ik bedoel, deze fase hebben we in 1999 toch wel afgesloten niet? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zolang Gemene Lepel er geen wereldbeeld van jullie bij gaat vormen zal het allemaal wel loslopen. |
|
quote: Ik vind het in die mate chique gedaan dat het er zeker mee door kan. Zeker de combinatie van ns en commie symboliek geeft het een schizofreen karakter wat weer vrij origineel is in mijn optiek. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Toen carnivore het deed was het inderdaad origineel. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Beste recensie in tijden: http://www.zwaremetalen.com/recensie/27695/Lanz-The-Parents-of-Oude-Pekela-Excrement-Terrorism.html |
|
Testpersing van de eerdergenoemde HETROERTZEN / DÖDSENGEL split LP is goedgekeurd, dus wellicht nog dit jaar op voorraad. De ALLERLAATSTE exemplaren van de meest recente HETROERTZEN CD zijn nu verkrijgbaar voor €16,- inclusief porto. Massieve digi met dik boekje en een straalschijf met hoogwaardige Black Metal. De band denk er anders over want er komt geen herpersing. Dat schept echter wel verwachtingen voor het nieuwe materiaal. Nieuw vinyl op voorraad: Urfaust - Trúbadóirí Ólta an Diabhail LP 18 Urfaust - Geist Ist Teufel 18 The Ruins Of Beverast - Blood Vaults DLP 20 Urfaust - Ritual Music For The True Clochard DLP 22 The Ruins Of Beverast -Foulest Semen Of A Sheltered Elite DLP Urfaust - "IX: Einsiedler" 18 The Ruins Of Beverast - "Unlock The Shrine" DLP 20 The Ruins Of Beverast - "Rain Upon the Impure" DLP 20 The Ruins of Beverast - Blood Vaults Lavish GFDLP 22 Winter - Into Darkness LP 18 Storm - Nordavind LP 18 Triumph, Genus Všehorovnost Je Porážkou Převyšujících - LP 14 Troll - Drep de Kristne LP 18 Satanic Warmaster - Nachzehrer PicLP 18 Svartidaudi - Flesh Cathedral DLP 25 Satanachist LP 13 Die Kunst Der Finsternis LP 18 Sapienta - Through the First Sphere of Saturnus LP 18 Moonblood boxset 75 Chris Moyen book + Archgoat/Incantation LP 50 Eingerjer - Aurora Borealis LP 18 ..en veel meer! E-post: neweraproductions.nl AT gmail.com |
|
Nou, ik heb dat Hertroertzen oid laatst live gezien en dat was echt intens kut. Een stelletje posers dat 95% van hun aandacht besteedt aan hun sneue uiterlijk en 5% aan de inhoud van de muziek. Mogelijk wel het slechtste wat ik dit jaar heb gezien. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het theatrale en rituele aspect is een integraal onderdeel van Black Metal, en het feit dat de band een 'love-it-or-hate-it' reaktie als de jouwe opwekt beschouw ik als een 'Like' '+1' en 'Kudo'. |
|
quote: Flikker toch op man. :') quote: Ik zou zeggen print het uit en hang ze aan de muur van je zolderkamertje. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 14-12-2013 18:31] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |