|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor bestellen van kaarten en/of vragen kun je mailen naar antondijk@live.nl de genoemde prijzen zijn incl. reserveringskosten. adres: JC Cerberus Koekoeksweg 18 Hengelo [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 08-05-2013 1:06] |
|
+ Icons of Brutality, hell yeah!!! |
|
waren zeker vermakelijk tijdens NDF. misschien maar weer zien dan. |
|
quote: Je bent niet verplicht om dit te doen, maar buy-in concept kom je inderdaad vaker tegen. Ik bied bands dit ook in vertrouwen aan en vind het ook jammer dat je bepaalde voorwaarden hier open en bloot op een forum gooit. Wij van cerberus hopen inderdaad we in de toekomst alle onkosten zelf kunnen gaan dragen voor als we een grote naam binnen halen maar door wegvallen van subsidie is dit nu nog niet te dragen voor ons. Door binnen halen van bands als Exhumed hopen we ook dat mensen de weg naar Cerberus in Hengelo weer gaan vinden want na mijn tour door Duitsland met Graveworm en de opzet van de metalzalen daar zie ik zekers opties voor Cerberus als metal honk van Twente. Ik hoop het volgende, wat staat gepland voor dinsdag 8 oktober, snel bekend te kunnen maken. TIP:"legions of the North". |
|
Pay to play is fucking gay! [Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 19-05-2013 10:25] Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: zoals ik al zei.... je bent niet verplicht om dit te doen. En bijna elke europese tour gaat er wel een band onder dit concept mee. Op den duur loont het zich wel. Jaren geleden ging Evergrey mee met Therion onder deze voorwaarden en die zijn toch aardig binnen nu. Alle bands die spelen onder pay to play stel ik trouwens betaalde gigs in vooruitzicht. |
|
quote: Komt dat doordat ze aan een pay-to-play-tournee hebben meegedaan? Lijkt me niet. Denk eerder dat ze gewoon een hoop aansprekende liedjes hebben geschreven door de jaren heen. |
|
Jij ziet het ook altijd grijs Oscar! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Alle bands die spelen onder pay to play stel ik trouwens betaalde gigs in vooruitzicht. [/quote] Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Twee woorden: Wykked Wytch [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 19-05-2013 11:45] |
|
quote: Volgens mij snapte je mijn woordspeling niet. OT: Goed bezig in Hengelo, Exhumed is een brute band! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Klopt. Nu wel, overigens. En jup, Exhumed is gaaf. Jammer dat Hengelo zo ruimschoots uit de slinger is bij mij vandaan. |
|
Ik vind dat ook de P.A.-man zijn deel moet betalen om het geluid te mogen doen. Ook de dejay hoort wat te dokken om plaatjes te draaien. En waarom gewoon niet Coca Cola wat euro's vragen zodat ze hun drank mogen schenken? :-) Als Exhumed te duur is, moeten andere bands het niet ophoesten en blijven ze beter in de States. Terug naar de underground zoals 20 jaar geleden waar je voor je maten in je eigen garage speelde. Daar zal het uiteindelijk toch op uitdraaien. [Dit bericht is gewijzigd door Gorath op 19-05-2013 14:06] |
|
Vind het echt inderdaad een rare ontwikkeling: "Hey, willen jullie spelen? " -"Natuurlijk, altijd gaaf!" "Dat is dan 75 euro aub." Raar, maar waar. Ook voor tours. Zo krijgen alleen bands met een rijke pappie en mammie een kans, want hoorde laatst nog dat sommige bands 500 euro per show op zo'n tour mogen dokken om mee te mogen. |
|
Het beste voorbeeld is Massive Music uit Polen... Die doen het al jaren zo. Twee grote bands op tour met vier of vijf supports die elkaar afwisselen en een flinke duit in het zakje doen zodat de tour agency uit de kosten komt. Daarom moet je je bij dat soort tours ook altijd door drie nietszeggende kutbands heen bijten alvorens het echte werk begint. |
|
Vandaar die kutbands in het voorprogramma van Metallica de afgelopen jaren... |
|
quote: goed verhaal, breekt lekker de week. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Met de entree inkomsten moet je toch op zijn minst het grootste deel van de fee kunnen dekken, de rest met de bar inkomsten. Lukt dit niet dan betaal of vraag je teveel, in dit geval Exhume. Of er is sprake van te weinig vertrouwen en kent de afzetmarkt niet goed genoeg. |
|
quote: normaal gesproken zou ik dat ook met 100% zekerheid zeggen dat de entree inkomsten het zou dekken. Helaas zijn er bij de eerste twee shows die ik heb gedaan nauwelijks mensen op af gekomen en ben hier best van geschrokken dat de weg naar Cerberus moeilijker word gevonden dan verwacht. Heb besloten hun te helpen aangezien ze in zwaar weer zitten door wegvallen subsidie. Door grotere namen te boeken hoop ik dat de naam bekender zal worden en dat het dus drukker word. Aan de fee van de band zal het niet liggen, zijn echt blij met hun, maar de randzaken zoals catering en accommodatie brengt de nodige kosten mee die wij als jongerencentrum niet kunnen dragen. Daarom is voor deze eerste event met grote naam gekozen voor een constructie met pay to play. Wij hopen dat het volgende event wij deze constructie niet meer hoeven te doen. Maar we moeten ergens beginnen. |
|
quote: uiteraard laat ik de bands eerste weten dat het om een buy-in plek gaat voordat ik ze lekker maak. 500 euro per show vind ik erg veel dat zijn geen bedragen die ik tegen ben gekomen. Die genoemde 75 euro is trouwens ook niet het bedrag wat de bands uiteindelijk betalen,deze ligt lager. De band in kwestie, die zo vrij is geweest om de bedragen te melden, zaten bij mij te vragen om een gig bij Cerberus en daarom heb ik hun gevraagd of ze zin zouden hebben om met exhumed tegen betaling te spelen. Het vermelden van deze afspraken hier heeft mij wel doen besluiten dat ik ook geen gig voor hun heb want daarvoor heb ik toch liever professionelere bands. |
|
quote: Cerberus zet je hier echt mee op de kaart. Dit gaat wel wat worden. Misschien kun je Johan Vlemmings ff mailen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Tja waarom niet als het volk trekt Vlemmings goes metal. Gelijk hart van nederland erbij halen.....goede reclame. |
|
Hoe dan ook, pay to play is een minder leuke ontwikkeling. |
|
quote: Tja als het noodzakelijk is en alle partijen stemmen in, zie ik geen probleem. Niet dat dit iets nieuws is.. |
|
Pay to be gay. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |