![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm ik denk dat ik daar ook wel bij ga zijn ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
quote: Gezellig ![]() En de dag dr na moet ik naar Dream Theater. Dat wordt een druk weekend. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
ik zal er zijn, kan die avond zowiezp nie thuis zijn m'n zusje geeft een slaap feestje en een stel pubbermeide heb ik geen zin in. ![]() |
|
en 6 november zijn ze in zaandam als ik goe geinformeerd ben ![]() |
|
Behemoth vind ik al langere tijd helemaal niet meer tof. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor ![]() |
|
quote:'kvind juist alleen de laatste cd leuk. ![]() |
|
Ja, aanwezig !! Snaggermans (taart voor de verjaarde!!) Natten de zatten Zouwe , bierbrouwe(r)! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Even weer onder de aandacht brengen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
Dat worde heersch ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Hmmm... Misschien als ik tijd + geld over heb... ![]() |
|
quote: hullo en bedankt, betaal jij mijn wodka? *zet puppyogen op* ![]() |
|
Ik heb nog wel een heeerlijk drankje, vers van de tap ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
gesmolten calippo? ![]() ![]() |
|
Whaha..... gezoute calippo's ![]() Nee hoor, niet getreurd, mr zouwe heeft al een fust grolsch weten te bemachtigen ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
meui! doet die jongen toch nog iets goeds. ![]() |
|
Mijn goede voorbeelden blijken nu toch vruchten af te werpen !! Wie had dat ooit verwacht ! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Ik weet niet. Misschien bokkiepoes? ![]() |
|
Whaha... haal hem d'r ok maar bij joh !! Trouwens, we moeten de hamburgerbakjes bewaren net zoals in arnhem toen... whahahahaha ![]() ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Oei, nou ga je te ver! ![]() Goeie sokken en veters zouden trouwens nou ook niet overbodig zijn.... ![]() |
|
![]() Laten we de hot chili-charlie chiung saus niet vergeten voor de schijt ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:en weer buiten dronken liggen zijn? lijkt me leuk was grappig de vorige keer. ![]() |
|
kom jij ook dan? anders mis je alles ![]() ![]() ![]() |
|
Joah ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
ik ben er ![]() |
|
beters, biermacht!!!!! gaat leuk worden, ik heb er zin an! ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |