|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm ik denk dat ik daar ook wel bij ga zijn Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Gezellig En de dag dr na moet ik naar Dream Theater. Dat wordt een druk weekend. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik zal er zijn, kan die avond zowiezp nie thuis zijn m'n zusje geeft een slaap feestje en een stel pubbermeide heb ik geen zin in. |
|
en 6 november zijn ze in zaandam als ik goe geinformeerd ben |
|
Behemoth vind ik al langere tijd helemaal niet meer tof. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote:'kvind juist alleen de laatste cd leuk. |
|
Ja, aanwezig !! Snaggermans (taart voor de verjaarde!!) Natten de zatten Zouwe , bierbrouwe(r)! Ik, Wil Schuurman |
|
Even weer onder de aandacht brengen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Dat worde heersch ! Ik, Wil Schuurman |
|
Hmmm... Misschien als ik tijd + geld over heb... |
|
quote: hullo en bedankt, betaal jij mijn wodka? *zet puppyogen op* |
|
Ik heb nog wel een heeerlijk drankje, vers van de tap Ik, Wil Schuurman |
|
gesmolten calippo? |
|
Whaha..... gezoute calippo's Nee hoor, niet getreurd, mr zouwe heeft al een fust grolsch weten te bemachtigen Ik, Wil Schuurman |
|
meui! doet die jongen toch nog iets goeds. |
|
Mijn goede voorbeelden blijken nu toch vruchten af te werpen !! Wie had dat ooit verwacht ! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik weet niet. Misschien bokkiepoes? |
|
Whaha... haal hem d'r ok maar bij joh !! Trouwens, we moeten de hamburgerbakjes bewaren net zoals in arnhem toen... whahahahaha Ik, Wil Schuurman |
|
Oei, nou ga je te ver! Goeie sokken en veters zouden trouwens nou ook niet overbodig zijn.... |
|
Laten we de hot chili-charlie chiung saus niet vergeten voor de schijt Ik, Wil Schuurman |
|
quote:en weer buiten dronken liggen zijn? lijkt me leuk was grappig de vorige keer. |
|
kom jij ook dan? anders mis je alles |
|
Joah ! Ik, Wil Schuurman |
|
ik ben er |
|
beters, biermacht!!!!! gaat leuk worden, ik heb er zin an! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |