|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
das idd dichtbij, ik was er laatst wel bij met CC en severe torture. Het is toch gauw 1,5 uur karren vanuit mijn boer'n dorp "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Gaan of niet gaan, dat is de vraag. |
|
Gaan uiteraard. 3 leuke bands, lekker bier en niet al te druk gok ik. |
|
Ik heb niet veel centen te makken op het moment en ga ze volgende week al bekijken in Groningen. Maar het is wel erg tof . Hmmmmz. Ik denk dat ik wegblijf; ik weet het nog niet; ik denk dat ik wegblijf; ik weet het nog.. ni.... |
|
Ik had best willen gaan! Maar vanavond schoolreünie en een Halloweenparty. In ieder geval veel plezier allemaal Don't blush when I rip you open |
|
quote: Lijkt me duidelijk; gewoon gaan dus ! Zo doe je ook nog eens een duit in het zakje van de baroeg die het al zo moeilijk hebben. En anders kan je ook nog gezellig een biertje drinken met meneer Veerkamp |
|
Ik zie het niet gebeuren, sorry, mede vanwege het feit dat ik te vroeg weer terug moet en de eerste band pas om 21:00 begint. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 02-11-2002 14:47] |
|
Destroyer heerschte, Diabolic was vette kut bagger en Behemoth was echt . Alleeen jammer dat ik moest rijden |
|
Ik ga deze bands donderdag bekijken in de Kade. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Ik ook, ben benieuwd. |
|
ze speelde alle 3 bijzonder strak en goed geluid. behemoth vond ik een beetje (te) kort spelen. gelukkig kwam antichristian phenomenon wel ff langs |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |