|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
uh, necr. rijd jou paaj terug?? hoerde ik van julian |
|
neu gaan gewoon overnachten op het station |
|
hmpff |
|
dan ben ik genoodzaakt een extra fust grolsch mee te nemen |
|
beters! inderdoad ene wijs man...ik zal is kieke of ik nog wa zooi mee kan nimme. |
|
grote kans dat ik er ben |
|
Ik ook. Behemoth |
|
heu evilpietje, ook wer bekomme van de kater? |
|
Het gaat, het gaat. Moest vanmorgen weer om 08:00 eruit, werken. Ben nu weer afgewerkt, vanavond lekker zuipen BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik kom ook wel (als ik geen kater heb) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:heb ik ook gedaan met marching towards.............. kben nu gelukkig met auto |
|
quote:hehe, kende ons ff in andel/werkendam/woudrichem afzetten terugkommes? 5 pleuro per persoon |
|
Stelletje trutten ! We gaan wel effe een pandje kraken ! Ik, Wil Schuurman |
|
Ik hoop dat de baroeg niet wegwaaid Ik, Wil Schuurman |
|
Pffff, ik hoop dat ik niet wegwaai I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: tssss, mongool.. ik blijf wel in r'dam. |
|
quote:kzou best willen maar: niet mij auto maar 1 plaats vrij kheb geen rijbewijs |
|
Ik geloof dat ik er toch bij ga zijn, een vriend van me wil Diabolic wel zien, dus heb ik vervoer... Al vind ik het niet echt een opwindende line-up |
|
Hmm het word niet druk geloof ik !! Gelukkig niet zo druk als met Nile laatste keer... pfoei Ik, Wil Schuurman |
|
Ik hoop dat het niet zo druk word inderdaad. 200 man vind ik het leukst in Baroeg.. |
|
Voor geïnteresseerden (zojuist op mail ontvangen): quote: |
|
Whoehaa, nog 2 daagjes, en ik breng het nog maar even onder de aandacht. Nog mensen die ipv naar de Vera naar de Baroeg komen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Komop, rotterdam is veel wreder dan grunning. Komt er verder niemand?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hmm neuh.. niet de moeite voor zo'n teringeind reizen "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |