|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Aardtmann op Vuurtopberg + BUIS (http://buisband.com) 13 Juli 2013 Walhalla, Deventer. 20:00 Kosten: geen idee [Dit bericht is gewijzigd door Schuurman op 27-05-2013 22:47] Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Buis godverdomme, Buis! |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 24-05-2013 16:00] |
|
godver, dat zal me een harde show worden... is Sonic Titan aanwezig met poppers? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
ANYWAY, de Walhalla is hier te vinden: http://goo.gl/maps/fgrNX [Dit bericht is gewijzigd door moerke op 24-05-2013 14:58] |
|
. [Dit bericht is gemodereerd door Ascendant Grotesque op 13-06-2013 0:28] I am mine own redeemer...! |
|
Ik kan geen topic vinden van Buis, wat is het? Metal? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
een jas? I am mine own redeemer...! |
|
Er staat trouwens nog niets over dit optreden op de site van Walhalla. Gaat het wel door? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ja, prima. Doei. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Daag! I am mine own redeemer...! |
|
quote: Stoner/Doom met een beetje 70's-invloeden. Niet écht metal, nee. |
|
quote: Ah, trendy Roadburncore dus. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Oh wacht, ik vond een Twitter account; het is 'transdimensional resonance of doom'. Supergaaf natuurlijk! Wel jammer dat ze nog geen muziek hebben. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ga toch aids scoren onder de brug, kneusje. Dit is voor mensen die wel toffe dingen te doen hebben. Maar bloemetjessiked en sowieso aanwezig! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Dat staat er niet, domme gans. quote: Komt eraan. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Niet op ingaan. Mongooltje heeft hoogstens z'n veterstrikdiploma en kan derhalve niet lezen. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ja hoor, we weten het nu ook wel weer. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Beginnen we weer heren? Bij dezen doet iedereen weer lief tegen elkaar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Daar staat niet dat het dat IS. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
*gaat niet over dit concert* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
*en de laatste waarschuwing* [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 24-05-2013 16:07] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Supertof! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |