|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet Beuke!!! |
|
misschien kome wij dan ook wel beuke |
|
Ik ga misschien ook wel kijken, lekker dichtbij, dus... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ikke wel iig wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ik ben er ook zeker bij! |
|
Het is dat ik met de trein moet komen, en die gaat me iets te vroeg weer terug. Ik heb wel zin in een concertje :p |
|
quote: hm..en dan om 22.53 de trein terug pakken..:O Nee iets te vroeg.. |
|
quote: Waar woon je? Ga je daar ergens verder zuipen! |
|
quote: In een gat ergens in Brabant :- ) |
|
quote: Bij dat gat ligt vast ergens een stad in de buurt. Dan ga je daar verder zuipen. Dus wie komt: benhume tammi (ook geen gezeur gewoon komen) heiden she devil folkwang frietbal [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 16-10-2002 22:02] |
|
quote: Eindhoven ligt in de buurt ja...:-) Of ik ga verder in den Jonosh :-) |
|
quote: That´s the spirit. Gewoon daar verder zuipen. |
|
Gewoon gaan, doe ik ook, ik krijg mijn nachten wel gevuld, dus dat is geen probleem voor mij. Anders gewoon een politie-agent uitschelden voor vuile kanker-wout en voila, slaapplaats geregeld... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Mijn ouders zijn niet thuis dus, dus waar ik slaap is geen probleem ;-) Tenminste niemand die er iets van zegt. [Dit bericht is gewijzigd door FolkWang op 16-10-2002 22:12] |
|
maar als jullie dan echt vriendelijk zijn..;-) |
|
Frietbal is altijd vriendelijk. Behalve die keren dat ik niet vriendelijk was. |
|
Ik ben altijd vriendelijk! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: En wanneer in de Baroeg? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Inhume zijn vette sfeermakers. Als ik geld heb sta ik er. |
|
quote: Pardon? Jij bent er! |
|
Vind ik ook, gewoon allemaal komen, maken we der een vet beukfestijn van |
|
Jazeker godnondeju allemaal komen, zal ik ook wat fijne sjwingende muziekjes draaien!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
Damn! Roermond is niet naast de deur voor mij Anders was ik er wel bij hoor!! Succes allen in ieder geval!! |
|
Voor den mensen die Roermond iets te ver van huis vinden speelt Autumn in Het Kasteel, Alphen a/d Rijn, komen dus! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: hehe, inhume woont in baroeg |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |