|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja ja, behalve als ik er ben natuurlijk, dan zijn ze uit logeren Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Oooow, Ik hoop voor ons beide dan dat De Baroeg ons weer eens wil laten optreden, volgend jaar of zo (we hebben er 9 Juni nog gespeeld)!!! En als we dan komen zorg jij er gewoon voor dat je er ook bent, goed? |
|
quote: hehe daar zorg ik wel voor |
|
quote: Oke, deal!!! (en aan die 3 bier hou ik je ook ) Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Dat is goed, drinken we toch wel samen een paar tjes, goed? |
|
quote: Zeker wel, maar niet teveel, moet nog wel *hik* rijden Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hmmm, ik hopelijk niet he he!!!! De laatste keer dat we er mochten spelen (op het metalen inquisitie benefiet van 9 juni) was het echt mega gezwellig daar!!! |
|
HEUY!!!! Hub & Heuy komen ook, als niemand daar problemen mee heeft? LIMBO-METALBROEDERS!!!!!! |
|
HEUY, Ben je gek geworden of zo!!!??? Tuurlijk moeten jullie komen, maken we der een LOMP feestje van he he |
|
ze wouden nuchter blijven |
|
quote: Collision Tammi, ben je nou helemaal gek geworden???? nuchter, wie wat en waarom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
ze zijn aan t minderen... ik denk dat heuy! dit zelf wel ff uit kan leggen... ik ga me in ieder geval bezatten.. mosh it up! |
|
in Remuunj doen we niet aan mindere en zeker vrijdag niet!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: PROOST!!! en deze is voor de Roermondse Horeca Hooligans! TJOKKEFOLL |
|
lol |
|
quote: jazeker!! heeft harold al door gegeven dat ik ook blijf pitten... |
|
quote: Wow, Collision Tammi, je blijft dus de hele avond in de PIT "pitten" he he |
|
HEUY!!!! Ja dat minderen van ons is moeilijk uit te leggen . Ik schaam me er ook wel voor, maar ja mag de komende tijd, tot volgende week dinsdag geen alcohol hebben ivm medicijnen. Ik probeer Hub wel over te halen om wel te gaan zuipen, want anders werkt het natuurlijk niet (hoe willen we ooit weer geloofwaardig overkomen?). |
|
LOL TJOKKEVOL !!!!!!!! Shredhead en Triple-Dan zijn hoogswaarschijnlijk ook van de partij |
|
Ik heb me maar voorgenomen om te gaan minderen met minderen.Er is tenslotte gratis bier.En zoals de meeste horeca-hooligans weten moeten we na Inhume nog effe bij een homo langs om zijn kroeg te verbouwen.TJOKKEFOLL,BEUKE & BEER Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hee Hub! Misschien dat ik er ook ben, maar de kans is klein |
|
HEUY!!!! Dan maak je die kans toch wat groter!!!! TJOKKEFOLL, nog effe wachte |
|
quote: Hey hub. Dat minderen met minderen vind ik ook een goed plan van jou! Ik ben nog steeds van plan te meerderen met meerderen! En na inhume een zeer gezellige barbeque! Mis het allen niet! |
|
quote: Dan maak je die kans maar wat groter ja! Geen gezeik en gezanik .........limburgs metalvolk moet wel een HEEL GOEIE REDEN hebben om niet te komen. En dat heeft bijna niemand. Dus kom maar gewoon. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |