![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: in walhalla speelt ook metal... en megalodon, dit zal harry wel doorgeven met mangled repeteren ofzo. ![]() |
|
HEUY!!!! Herrie in het dorp: eerst in de eak en dan naar het ziekenhuis ![]() ![]() TJOKKEFOLL DE FROFAM ![]() ![]() |
|
wat zijn jullie allemaal van plan?! ![]() |
|
wat zijn jullie allemaal van plan?! ![]() |
|
Wij gaan een feestje bouwen in de Aek.Daarna barbequen bij een bikerfag. ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! Tammi: ga je mee bbq-en?moet je wel je eigen bikervlees meenemen. ![]() |
|
Moet vet druk worden in de Aek.Is namelijk de laatste keer dat ik daar iets organiseer.Moet natuurlijk wel een druk bezocht afscheidsfeestje worden waar iedereen ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Leider kan ich nicht dabei sein ![]() Zoep mar un pils of teen veur mich!! ![]() ![]() |
|
sund... het wordt een groot feest.. bier, grind en party ![]() |
|
HEUY!!!! Wie niet komt die mist echt wat ![]() Maar diegene die wel komen kunnen flink gaan beuke ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En niet vergeten BARBEQUEN! ![]() Ik eet vantevoren niet ......dan heb ik morgen ook flinke honger! ![]() |
|
HEUY!!!! Die bikers gaan erin als ketellapper ![]() ![]() Morgen is de zaal open vanaf 21.00 uur. ![]() |
|
mooi.. ik ben er al om 19:00 uur... wie komt er allemaal?! heuy collision-tammi benhume frietbal hub de gallier ![]() |
|
HEUY!!!! Die bikers gaan erin als ketellapper ![]() ![]() zaal open om 21.00 ![]() ![]() |
|
Ik kan niet, krijg weer eens geen verlof van me werk. ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Ik ben er al om 1700 uur.Moet tenslotte de hele zooi organiseren daar.Maar goed,om 2100 uur gaat de deur open(niet eerder).Ik raad iedereen aan om te ![]() ![]() Vette herrie gegarandeerd!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
het was een kick ass feestje, lekker gratis zuipen met de manne van inhume.. kick ass. ![]() |
|
Hey Tammi,je was inderdaad kutzat geworden.Verwonderd me dat je alles overleeft hebt!!! ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
lol hahahahah ![]() ![]() |
|
hehe, vooral onze gastheer megalodon.. die zelf niet eens bleef slapen ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |