|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vanaf morgen bij onderstaande te bestellen (de zwarte dan) |
|
|
|
quote: Geweldig! |
|
En alweer bijna op. Ik bestel nieuwe.. |
|
Twee instrumentale numero's zoder textings. Je kan je het BM-relevantiegehalte nog afvrahen. En nu gaan we vegen |
|
Nieuwe 7" van Triumph Genus herbergt twee numero's die eigenlijk niet nieuw zijn maar reeds presentie gaven op de split met Vindorn en Sator Marte. Twee prima numeros wel, Czechs deliver. En nu gaan we vegen |
|
Ik vind zelf Kult Ofenzivy en Triumph, Genus ook een stuk beter; maar aangezien die niet optreden met grote zwarte kukluxklan-puntmutsen en bergen schedels op het podium zullen ze slechts een fractie van de populariteit van de band waar deze draad over gaat realiseren. |
|
De eerste twee van Cult Of Fire zijn best te pruimen maar het is duidelijk muziek waarbij je moet gaan zitten en meerdere keren luisteren. Die eerste van Kult Ofenzivy doodleuk in een tweedehandsbak in Metalzone gevonden. Persoonlijk kan ik niks met Cultes des Ghoules en consoorten, nog zo'n gimmick-band. En nu gaan we vegen |
|
quote: Hoe dat zo? |
|
Krijgen is niet deaudt! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ook voortdurend bezig met rituele symbolen, schedels, babylijkjes... Vind er niks aan, aan die sound, zo ook Negative Plane. Hypes die gedragen worden door de massa. Zo ook Katharsis of Teitanblood. En nu gaan we vegen |
|
Alleen klinken CoF, CdG en Negative Plane totaal niet vergelijkbaar. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik zie wel enige gelijkenis tussen Negative Plane en CDG. Cult of Fire anders maar dat bedoelde ik ook niet. En nu gaan we vegen |
|
Ik zie geen overeenkomsten, ik zou ze hoogstens horen. :v If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Metal-archives geeft mij nochtans gelijk. En nu gaan we vegen |
|
quote: Het is zonder twijfel hilarisch, en het zal zeer zeker goed zijn voor je gevoel van superioriteit, maar als je een eigen ridicuul taaltje ontwikkeld, wees dan in elk geval consequent. |
|
Wees zelf consekwent, vegetarische kannibaal. En nu gaan we vegen |
|
Wat één vet shirt! En nu gaan we vegen |
|
Ook andere kleuren? Olijfgroen of grijs? Ik ben te hip voor zwarte bandshirts, maar wit is niet mijn kleur. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik heb wel al één wit van Ulvegr. Het stemt mensen tevree. En nu gaan we vegen |
|
quote: En daarbij, wat maakt het uit, de band? Belangrijkste is dat die print mooi is. In het dagelijkse leven kent toch 95% de band niet en weet het niet dat het één bandshirt is. En nu gaan we vegen |
|
quote:Dagelijks leven loop ik niet in (band)shirts. Maar ik moet natuurlijk wel de blitz maken op de "zien en gezien worden"-poosfeestjes van FitV. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 22-03-2015 13:37] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Andere mensen impressioneren met shirts, been there done that. Vroeger kocht ik gewoon slechte bands hun shirts die zo obscuur waren dat niemand ze toch kende. Ik ben nu wel veranderd. Wijzer enzo. En nu gaan we vegen |
|
En wat is fitV? En nu gaan we vegen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |