|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Zjievereirs. En wat is FitV? Dat ik daar ook kan gaan posen. En nu gaan we vegen |
|
quote:http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4072540?hl=footprint Wat ver vanuit Belgenland. 2 mei weer. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Lol, zien en gezien worden..op dergelijke events. En nu gaan we vegen |
|
Felle mokkels te spotten op die events? Veel? En nu gaan we vegen |
|
Goede eenheden. Silence in zomerjurkjes. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Bij Immortal op Graspop stonden daar meisjes in witte topjes. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken. Back in de evil days had je enerzijds die bierdrinkende trollen, anderzijds die knappe, slanke (gothic-geklede). Laatste categorie was meestal al bezet. Ik weet het niet wat te denken van grieten die into BM zijn. Ik kan da nie zeggen. En nu gaan we vegen |
|
quote:Ik zie het probleem niet. Vrolijkt evenementen doorgaans op. Het oog wil ook wat. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Op BM shows wil ik enkel desolatie en verderf zien en voelen. Voor knappe mokkels ga ik naar Werchter. En nu gaan we vegen |
|
Ploppen, vrouwelijk schoon en goede muziek. Betere drie-eenheid. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Bezet of pot, of bezet én pot. quote: Ik ook niet hein. Ik durf dat toe te geven. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Cover artwork nieuwe album |
|
Ik vrees dat dit het album té veel zal worden. En nu gaan we vegen |
|
Á̶̱̝̳̙̏͠ṛ̴̷͇̫̭̹̪͈͚͖ͣ̋̅̒̆ͪťͩͦ̏̽̂͏̖͖͇w̶̳͚̄̔̐̑ͮ͢ò͇͕̪̟̘̠ͩ̀ͭ̒̽̋̋r̷̛̮̻̤̜̟͙̯͆̉̉̄̍̇̚k͆͗̉͗͂ͭ̋͏̴̬̝̮̠͘ ̳̠̦͇͉̐ͩ̆m̞̫̲̟̬̥̟̍̅ͫ̓̇̐̽͋̀á̴͐͗ͣ̀̚͏̟ͅg̵̪͉̥̙̖̠̀͟ͅ ̟̞̦̘͔͎̩̿͌̍̂ę͖̤̩͕̭̀͑͊̐̅̈ͅr̶̵̲͖̘͕̥̦̞͗͑͐ͮͬ̂ͅ ̴̩̣̮̺̳̺̅͒ͦ͂ͬ͊͒̋̐́ͅz̯̹̰̲̻̮̳̣͓ͣ͛̚͢í̷̤͎̗͙̘͕̰̲ͧ͒̈ͪ̐́͘j̣͚̭̙̈̏͠nͪ͏̪͍̕ͅ,̻̯̤͋̋ͦ̉͢ ̡̖̤͉ͮ̋d̸̥̺̣̥̠͎͋͐̈́̎ͦ̆ú͇̲͉ͧͬ̽͆͆̓̐̇ͭ͠s͖̼̹̱̲͋̾ͬ̚͘͡ͅ ̛̲̘̭̗̗͐͑ͣb̴͇̩͕̀͂ͧͪͫ̓ͩ͘͟è̵͔͎̻̜̯̰͙̠͍ͨͯ͌ͥ̒n͔͂ͧ͒͗̅̽̈̈ͅ ̧̬͇̦̱̺ͯͥ̀͒͌̆͋̋̊b̶̹͕͇̳̘̔̇ͧ̎͢ḙ̭̟̬́͐̍ṉ̘͔͒̒ͪ̈̔͂͌̈́͞í̠̪̈ͫ̈ȩ̸͓͈̖́ͦ̎̀͛̊̓͒ͣù̢̩͉̫̩̖̍̓̽ͫ̍̈́̾́͝w̵̢̺̯̯͛͛̉̈́́d̴͔̲̰̟̟ͣ͐ͮ͐ I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Waarom zou dit het album te veel worden? |
|
quote: En nu gaan we vegen |
|
quote: Nog meer de richting sfeervol en nog meer kitsch wellicht. En nu gaan we vegen |
|
Ziet er meer uit als een hoes voor Death Karma. Desalniettemin, kom maar op. |
|
quote: +1 |
|
Is er geen connectie tussen beide bands qua leden? Die laatste 7" vond ik echt niks van COF, instrumentale happy-deuntjes. Al is het maar een 7". Is wel muziek die beter wordt per luisterbeurt, je moet er eventjes voor gaan zitten. En ik doe da nie altijd even gaarne. Twijfel. En nu gaan we vegen |
|
Was die laatste CoF 7" niet opgenomen net voor het album uit 2013? Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
The EP was originally planned to be released after Triumvirát, but was postponed after the band became fascinated by Indian culture and was inspired to compose the album मृत्यु का तापसी अनुध्यान. En nu gaan we vegen |
|
Ik ontdek bij toeval die मृत्यु का तापसी अनुध्यान Wauwie! Die twee instrumentale nummers alleen al! [Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 23-09-2015 20:45] VIESPEUK!!! |
|
Wordt ook beter met elke luisterbeurt. En nu gaan we vegen |
|
Ik snap niet wat men in deze band ziet. Het is niet zo slecht dat ik me eraan stoor, maar goed is het ook niet. Wanneer ik hiernaar luister word ik overladen door onverschilligheid in combinatie met verveling. Live zijn ze ook het toonbeeld hiervan, saai, zonder pit en zonder overtuiging. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |