IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Cult of Fire Vorige pagina | Volgende pagina
Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-03-2015 16:01 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Niemand ontsnapt aan Rousseau. Zo zijn de structuren van de samenleving. Ipv te vechten tegen de bierkaai zeg ik een volmondig ja tegen de vervreemding van het consumentisme. Levert veel minder stress op.
En derhalve lekker pozen bij FitV waar anderen ook pozen, omdat zonder te pozen je niet gezien wordt en buiten het geheel valt waar je in eerste instantie toch wel aan wilde deelnemen, anders ben je daar niet.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-03-2015 16:08 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Zjievereirs.

En wat is FitV?
Dat ik daar ook kan gaan posen.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-03-2015 16:10 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 maart 2015 16:08 schreef caron het volgende:
Zjievereirs.

En wat is FitV?
Dat ik daar ook kan gaan posen.
http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4072540?hl=footprint

Wat ver vanuit Belgenland.

2 mei weer.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-03-2015 16:17 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Lol, zien en gezien worden..op dergelijke events.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-03-2015 16:18 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Felle mokkels te spotten op die events? Veel?


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-03-2015 16:21 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Goede eenheden. Silence in zomerjurkjes.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-03-2015 16:27 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Bij Immortal op Graspop stonden daar meisjes in witte topjes. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken.

Back in de evil days had je enerzijds die bierdrinkende trollen, anderzijds die knappe, slanke (gothic-geklede). Laatste categorie was meestal al bezet.

Ik weet het niet wat te denken van grieten die into BM zijn.
Ik kan da nie zeggen.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-03-2015 16:30 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 22 maart 2015 16:27 schreef caron het volgende:
Bij Immortal op Graspop stonden daar meisjes in witte topjes. Ik weet niet wat ik daarvan moet denken.


Ik weet het niet wat te denken van grieten die into BM zijn.
Ik kan da nie zeggen.

Ik zie het probleem niet. Vrolijkt evenementen doorgaans op. Het oog wil ook wat.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-03-2015 17:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Op BM shows wil ik enkel desolatie en verderf zien en voelen.

Voor knappe mokkels ga ik naar Werchter.


En nu gaan we vegen


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 22-03-2015 17:13 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Ploppen, vrouwelijk schoon en goede muziek. Betere drie-eenheid.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 22-03-2015 17:37 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

quote:
Op 22 maart 2015 16:27 schreef caron het volgende:
anderzijds die knappe, slanke (gothic-geklede). Laatste categorie was meestal al bezet.


Bezet of pot, of bezet én pot.

quote:

Ik weet het niet wat te denken van grieten die into BM zijn.
Ik kan da nie zeggen.


Ik ook niet hein. Ik durf dat toe te geven.


Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 04-08-2015 16:55 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Cover artwork nieuwe album



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-08-2015 18:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik vrees dat dit het album té veel zal worden.


En nu gaan we vegen


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-08-2015 19:09 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Á̶̱̝̳̙̏͠ṛ̴̷͇̫̭̹̪͈͚͖ͣ̋̅̒̆ͪťͩͦ̏̽̂͏̖͖͇w̶̳͚̄̔̐̑ͮ͢ò͇͕̪̟̘̠ͩ̀ͭ̒̽̋̋r̷̛̮̻̤̜̟͙̯͆̉̉̄̍̇̚k͆͗̉͗͂ͭ̋͏̴̬̝̮̠͘ ̳̠̦͇͉̐ͩ̆m̞̫̲̟̬̥̟̍̅ͫ̓̇̐̽͋̀á̴͐͗ͣ̀̚͏̟ͅg̵̪͉̥̙̖̠̀͟ͅ ̟̞̦̘͔͎̩̿͌̍̂ę͖̤̩͕̭̀͑͊̐̅̈ͅr̶̵̲͖̘͕̥̦̞͗͑͐ͮͬ̂ͅ ̴̩̣̮̺̳̺̅͒ͦ͂ͬ͊͒̋̐́ͅz̯̹̰̲̻̮̳̣͓ͣ͛̚͢í̷̤͎̗͙̘͕̰̲ͧ͒̈ͪ̐́͘j̣͚̭̙̈̏͠nͪ͏̪͍̕ͅ,̻̯̤͋̋ͦ̉͢ ̡̖̤͉ͮ̋d̸̥̺̣̥̠͎͋͐̈́̎ͦ̆ú͇̲͉ͧͬ̽͆͆̓̐̇ͭ͠s͖̼̹̱̲͋̾ͬ̚͘͡ͅ ̛̲̘̭̗̗͐͑ͣb̴͇̩͕̀͂ͧͪͫ̓ͩ͘͟è̵͔͎̻̜̯̰͙̠͍ͨͯ͌ͥ̒n͔͂ͧ͒͗̅̽̈̈ͅ ̧̬͇̦̱̺ͯͥ̀͒͌̆͋̋̊b̶̹͕͇̳̘̔̇ͧ̎͢ḙ̭̟̬́͐̍ṉ̘͔͒̒ͪ̈̔͂͌̈́͞í̠̪̈ͫ̈ȩ̸͓͈̖́ͦ̎̀͛̊̓͒ͣù̢̩͉̫̩̖̍̓̽ͫ̍̈́̾́͝w̵̢̺̯̯͛͛̉̈́́d̴͔̲̰̟̟ͣ͐ͮ͐


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


_Thomas_
Usericon van _Thomas_
Posted 04-08-2015 19:23 by _Thomas_ Wijzig reactieProfiel van _Thomas_Quote dit bericht

Waarom zou dit het album te veel worden?


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-08-2015 19:40 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2015 19:09 schreef Mythics het volgende:
Á̶̱̝̳̙̏͠ṛ̴̷͇̫̭̹̪͈͚͖ͣ̋̅̒̆ͪťͩͦ̏̽̂͏̖͖͇w̶̳͚̄̔̐̑ͮ͢ò͇͕̪̟̘̠ͩ̀ͭ̒̽̋̋r̷̛̮̻̤̜̟͙̯͆̉̉̄̍̇̚k͆͗̉͗͂ͭ̋͏̴̬̝̮̠͘ ̳̠̦͇͉̐ͩ̆m̞̫̲̟̬̥̟̍̅ͫ̓̇̐̽͋̀á̴͐͗ͣ̀̚͏̟ͅg̵̪͉̥̙̖̠̀͟ͅ ̟̞̦̘͔͎̩̿͌̍̂ę͖̤̩͕̭̀͑͊̐̅̈ͅr̶̵̲͖̘͕̥̦̞͗͑͐ͮͬ̂ͅ ̴̩̣̮̺̳̺̅͒ͦ͂ͬ͊͒̋̐́ͅz̯̹̰̲̻̮̳̣͓ͣ͛̚͢í̷̤͎̗͙̘͕̰̲ͧ͒̈ͪ̐́͘j̣͚̭̙̈̏͠nͪ͏̪͍̕ͅ,̻̯̤͋̋ͦ̉͢ ̡̖̤͉ͮ̋d̸̥̺̣̥̠͎͋͐̈́̎ͦ̆ú͇̲͉ͧͬ̽͆͆̓̐̇ͭ͠s͖̼̹̱̲͋̾ͬ̚͘͡ͅ ̛̲̘̭̗̗͐͑ͣb̴͇̩͕̀͂ͧͪͫ̓ͩ͘͟è̵͔͎̻̜̯̰͙̠͍ͨͯ͌ͥ̒n͔͂ͧ͒͗̅̽̈̈ͅ ̧̬͇̦̱̺ͯͥ̀͒͌̆͋̋̊b̶̹͕͇̳̘̔̇ͧ̎͢ḙ̭̟̬́͐̍ṉ̘͔͒̒ͪ̈̔͂͌̈́͞í̠̪̈ͫ̈ȩ̸͓͈̖́ͦ̎̀͛̊̓͒ͣù̢̩͉̫̩̖̍̓̽ͫ̍̈́̾́͝w̵̢̺̯̯͛͛̉̈́́d̴͔̲̰̟̟ͣ͐ͮ͐




En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 04-08-2015 19:41 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 4 augustus 2015 19:23 schreef _Thomas_ het volgende:
Waarom zou dit het album te veel worden?


Nog meer de richting sfeervol en nog meer kitsch wellicht.



En nu gaan we vegen


Reynaerde
Usericon van Reynaerde
Posted 05-08-2015 20:23 by Reynaerde Wijzig reactieProfiel van ReynaerdeQuote dit berichthttp://last.fm/user/EternalDawn

Ziet er meer uit als een hoes voor Death Karma. Desalniettemin, kom maar op.


Buried
Usericon van Buried
Posted 05-08-2015 20:46 by Buried (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BuriedQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2015 20:23 schreef Reynaerde het volgende:
Ziet er meer uit als een hoes voor Death Karma. Desalniettemin, kom maar op.

+1



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-08-2015 1:05 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Is er geen connectie tussen beide bands qua leden?

Die laatste 7" vond ik echt niks van COF, instrumentale happy-deuntjes.
Al is het maar een 7".

Is wel muziek die beter wordt per luisterbeurt, je moet er eventjes voor gaan zitten. En ik doe da nie altijd even gaarne. Twijfel.


En nu gaan we vegen


FrenkieB
Usericon van FrenkieB
Posted 06-08-2015 12:52 by FrenkieB Wijzig reactieProfiel van FrenkieBQuote dit bericht

Was die laatste CoF 7" niet opgenomen net voor het album uit 2013?


Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 06-08-2015 12:57 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

The EP was originally planned to be released after Triumvirát, but was postponed after the band became fascinated by Indian culture and was inspired to compose the album मृत्यु का तापसी अनुध्यान.


En nu gaan we vegen


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 23-09-2015 20:36 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ik ontdek bij toeval die मृत्यु का तापसी अनुध्यान

Wauwie!

Die twee instrumentale nummers alleen al!





[Dit bericht is gewijzigd door De Vieze Man op 23-09-2015 20:45]


VIESPEUK!!!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 23-09-2015 22:50 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Wordt ook beter met elke luisterbeurt.


En nu gaan we vegen


Nexion
Usericon van Nexion
Posted 23-09-2015 23:50 by Nexion Wijzig reactieProfiel van NexionQuote dit bericht

Ik snap niet wat men in deze band ziet. Het is niet zo slecht dat ik me eraan stoor, maar goed is het ook niet. Wanneer ik hiernaar luister word ik overladen door onverschilligheid in combinatie met verveling. Live zijn ze ook het toonbeeld hiervan, saai, zonder pit en zonder overtuiging.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen